Potrivit informaţiilor furnizate de reprezentanţii Comisariatul Ju­deţean pentru Protecţia Consuma­torilor Covasna, de la începutul anului şi până în prezent s-au înregistrat 158 de sesizări. Ca urmare, nu se poate spune că numărul reclamaţiilor a crescut, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Motivele pentru care covăsnenii sunt nemulţumiţi sunt diverse: unii reclamă faptul că nu înţeleg factura la gaz, alţii sunt dezamăgiţi de serviciile de telefonie mobilă şi de faptul că li se activează internetul pe mobil, deşi ei nu au solicitat acest lucru, alţii reclamă unele servicii de tâmplărie, etc.

Contrar aşteptărilor, numărul se­sizărilor legate de produsele alimen­tare este destul de mic. Din informaţiile furnizate de reprezentanţii Comisa­riatului pentru Protecţia Consumato­rilor Covasna, în luna august s-a înregistrat numai o sesizare legată de produsele alimentare, în luna iulie 2 sesizări, iar în luna iunie 4 sesizări cu privire la acest lucru. Se pare că oamenii sunt nemul­ţumiţi totuşi de afişajul preţurilor.

Astfel, „surâzându-le” preţul afişat, mulţi cumpărători pun produsul în coş şi „se trezesc” la casă că preţul este altul, şi trebuie să scoată mai mulţi bani din buzunar. De exemplu, o persoană a reclamat faptul că la raft a văzut un preţ promoţional iar  la casă i s-a cerut alt preţ. În cele din urmă reclamaţia s-a dovedit nejustificată, deoarece pe eticheta cu preţul promoţional se specifica faptul că oferta este valabilă în cazul celui de-al treilea produs cumpărat.

În alt caz, un cumpărător a sesizat la OPC faptul că pentru acelaşi vin erau afişate trei preţuri. Acesta încă nu a trimis pozele doveditoare, dar se prea poate să fi fost vorba din nou despre neatenţie.

Ana Alina Costache

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail