Acasă Viorel Sălăgean
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII. (11) Paradigma înstrăinării în societatea de consum
În societatea de consum se observă alinierea dezacordului omului cu sine însuși, renunțarea, înstrăinarea de anumite dorințe și indicarea adevăratelor dorințe ale acestuia prin reclamă – această înstrăinare manipulatoare. Consumul este orientat spre dorințele individuale reale, apropiindu-l pe om de sine însuși, înstrăinându-l astfel de zdrobirea influențelor diferitelor curente, tendințe la modă etc. Dar, în […]
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII (10). Înstrăinarea în cadrul Comunității Europene. Psihologia înstrăinatului
PARAGMA ÎNSTRĂINĂRII (9). Mass-media versus înstrăinarea de natural
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII (7). Istoricul înstrăinării umane. Religiozitatea înstrăinării
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII (6). Înstrăinarea sentimentelor de iubire și umanitate
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII (5). Cuplul și paradigma înstrăinării
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII (4). Religia și paradigma înstrăinării
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII (3). Implicațiile factorilor economici asupra relațiilor sociale
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII (2). Înstrăinarea versus progresul tehnologic
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII. Înstrăinarea încă de la creație (de la origine)
Paradigma înstrăinării, de Viorel Sălăgean- O lucrare care se înscrie în prima linie a dezbaterilor de idei contemporane
Proiect finanțat cu sprijinul Secretariatului General al Guvernului, prin Serviciul Dezvoltare Comunitară.
https://www.bursa.ro/
Reclame
Angajări
Arhive
Curs valutar
Calendar