Fundația Comunitară Covasna (HKA) a anunțat vineri lansarea unei campanii de promovare a produselor și firmelor locale.

hka_logoÎn cadrul campaniei, până la finele anului se va realiza o inventariere a producătorilor și firmelor locale, după care va fi realizată o pagină online, în scopul promovării activității, produselor și serviciilor acestora și va fi tipărit un catalog, ce va fi oferit locuitorilor județului, au transmis, vineri, reprezentanții Fundației Comunitare Covasna (HKA).

„Scopul campaniei constă în conștientizarea populației asupra valorilor locale și în încurajarea colaborării dintre firmele, producătorii covăsneni și cumpărători (…). În acest sens, în prima parte a campaniei, sociologi din cadrul Universității <<Sapientia>> vor realiza,.până la sfârșitul anului, o analiză a producătorilor, firmelor locale. În paralel, va  începe inventarierea produselor și firmelor covăsnene, iar pe baza datelor adunate, va fi realizată o pagină web și va fi tipărit un catalog de produse sau servicii, care va fi oferit, gratuit, locuitorilor. 
Inventarierea produselor sau serviciilor se va realiza prin completarea unui formular, ce poate fi descărcat accesând site-ul  www.digital-studio.ro/haromszeki . . . Datele vor fi utilizate numai în acest scop, cu acordul celor vizați.”- au transmis reprezentanții Fundației Comunitare Covasna (HKA).

Aceștia au făcut un apel către producătorii, întreprinzătorii din județ, care doresc să figureze, gratuit, în catalogul care va fi realizat în cadrul campaniei, să completeze postat pe site-ul www.digital-studio.ro/haromszeki și să îl trimită la adresa de e-mail [email protected], până la data de 30 noiembrie 2016.

„Așteptăm înscrierea persoanelor juridice înregistrate în județul Covasna (întreprinzători particulari, producători, prestatori de servicii, întreprinzători, firme, etc). Catalogul va fi realizat de către Fundația Comunitară Covasna în cadrul campaniei ce se va derula pe o perioadă de un an. Scopul acestei campanii este de a atrage atenția asupra valorilor economice din județ”.- au subliniat reprezentanții Fundației.

Informații suplimentare pot fi aflate contactându-i pe reprezentanții HKA, la numerele de telefon: 0758 629 919, 0267 351 959 sau prin e-mail la adresa [email protected].

***

În anul 2011, Fundația a lansat programul „Carduri comunitare”, în vederea susținerii dezvoltării comunităţii locale, prin introducerea unui card de fidelitate ce poate fi folosit în magazine sau alte unități, cu produse  sau servicii preponderent locale.

Prin utilizarea acelui card, cumpărătorul beneficiază de 1% discount pentru produsele achiziționate, iar magazinul partener dublează această valoare, contribuind cu încă 1% la fondul comunitar operat de Fundaţia HKA. Suma strânsă prin folosirea cardurilor comunitare este apoi folosită pentru susținerea în inițiativelor comunitare, proiectelor civile, susținerii talentelor etc.

Fundația Comunitară Covasna (HKA) a fost înființată la inițiativa unor întreprinzători locali și reprezentanți ai unor organizații civile, din fonduri private, în scopul de a dezvolta comunitatea locală.

Ana Alina Costache

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail