Anunţ public
privind finalizarea rapoartelor de mediu,
studiilor de evaluare adecvată și dezbaterea publică
Titularul Comuna Malnaș, județul Covasna, reprezentantul Amenajamentului pastoral anunţă publicul interesat asupra organizării Şedinței de dezbatere publică pentru AMENAJAMENTUL PASTORAL AL COMUNEI MALNAȘ, JUDEȚUL COVASNA” amplasate pe raza județului Covasna.
Şedinţa va avea loc în data de 8 mai 2025, ora 10:00, la sediul Primăriei comunei Malnaș, sat Malnaș, str. Principală, nr. 171, județul Covasna.
Ședința va avea loc cu participarea autorităţilor interesate de efectele implementarii planului, fiind deschisă şi publicului interesat de implementarea planului.
Proiectele de plan, Rapoartele de mediu și Studiile de evaluare adecvată pot fi consultate la:
- sediul APM Covasna din municipiul Sfântu Gheorghe, bd. Grigore Bălan nr. 10, județul Covasna, în zilele de luni-vineri, între orele: 09.00-13.00, precum şi la următoarea adresă de internet: http://www.anpm.ro/web/apm-covasna.
- sediul Primăriei comunei Malnaș, sat Malnaș, str. Principală, nr. 171, județul Covasna în zilele de luni-vineri, între orele: 09.00-13.00.
Publicul interesat poate transmite comentarii şi propuneri scrise la sediul comunei Malnaș şi la sediul APM Covasna sau în format electronic la adresele de email: [email protected] și [email protected] până la data şedinței de dezbatere publică.
PRIMAR
Szotyori Angéla - Gizella
ANUNȚ
Comuna Dalnic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, aduce la cunoştinţă publică iniţiativa Primarului Comunei Dalnic, dl. Marti István, privind elaborarea următorului proiect de hotărâre:
Proiect de hotărâre privind aprobarea indexării cu rata inflației a impozitelor şi taxelor locale care constau într-o anumită sumă în lei sau care sunt stabilite pe baza unei anumite sume în lei
Textul proiectului de hotărâre poate fi consultată la sediul Primăriei Comunei Dalnic și pe site-ul: www.dalnic.ro.
Cei interesaţi pot transmite, depune în scris propuneri, sugestii sau opinii exprimate în scris, conţinând numele, prenumele, domiciliul şi nr. de telefon al semnatarului, la Primăria comunei Dalnic sau la adresa de e-mail:[email protected].
PRIMAR,
Marti István
ANUNȚ
ÎN ATENȚIA CETĂȚENILOR COMUNEI BODOC
Campania de colectare a actelor de proprietate și stare civilă pentru proprietarii deținători de terenuri
UAT BODOC anunță că, în vederea intabulării gratuite în cartea funciară, în perioada 24.03.2025 - 30.04.2025 are loc campania de colectare a actelor de proprietate și stare civilă pentru proprietarii deținători de terenuri în sectoarele cadastrale: 2, 3, 7, 51, 61, 63.
TARLA 72, Ps 1033, Ps 1030, A 1027, A 1023, Ps 1017, F 1019, F 822, F 1024, F 1029. (SUTOPATAK, OROTAS, ELOLAB, GYEPU)
TARLA 80, A 1233, F 1234, A 1235, F1236, Tf 1237, A 1238, F 1239, A 1240 (RET, ALSORET)
TARLA 81, A 1243, A 1241 (RET, MIKOLAB)
TARLA 78, A 1218/1, F 1216 (RET, KOSRET, KERULET)
TARLA 37, A 610, F 609, A 611 (FELHAGO, CSEREALJA, CSUTAKOS, ANASOLDALA, AVASRAHAGO, ATALMENO, HEGY)
TARLA 36, A 607, A 606 (FELHAGO)
Astfel, toate persoanele care deţin terenuri în PARCELELE mai sus menţionate sunt rugate să se prezinte cu actele care să atribuie dreptul de proprietate la Primăria Comunei BODOC – Departamentul agricol, până în 30.04.2025.
De Luni - până Vineri
Între orele 09.00 – 14.00
PRIMARUL COMUNEI GHIDFALĂU
Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 19 martie 2025, primarul comunei Ghidfalău anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre privind indexarea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2026
Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include:
- referatul de aprobare privind necesitatea adoptării actului normativ propus;
- textul complet al proiectului actului normativ
Documentaţia poate fi consultată:
- pe pagina de internet a instituţiei, la adresa www.primariaghidfalau.ro, la secțiunea Monitorul Oficial Local
- la sediul Primăriei comunei Ghidfalău
- proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la secretarul general al comunei Ghidfalău.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 20 aprilie 2025.
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: [email protected]
- prin poştă, pe adresa Ghidfalău nr.108, județul Covasna;
- la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa Ghidfalău nr.108, între orele 8-16.
Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri cu privire la proiectul de hotărâre privind indexarea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2026”
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.primariaghidfalau.ro, secțiunea Monitorul Oficial Local
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 10 aprilie 2025.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0267353787, e-mail: [email protected].
Primar
Porzsolt Levente
PRIMARUL COMUNEI AITA MARE
Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 18 martie 2025, primarul comunei Aita Mare anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre privind indexarea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2026
Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include:
- referatul de aprobare privind necesitatea adoptării actului normativ propus;
- textul complet al proiectului actului normativ
Documentaţia poate fi consultată:
- pe pagina de internet a instituţiei, la adresa www.primariaaitamare.ro, la secțiunea Monitorul Oficial Local
- la sediul Primăriei comunei Aita Mare
- proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la secretarul general al comunei Aita Mare.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 20 aprilie 2025.
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: [email protected] ;
- prin poştă, pe adresa Aita Mare nr.206, județul Covasna;
- la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa Aita Mare nr.206, între orele 8-16.
Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri cu privire la proiectul de hotărâre privind indexarea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2026”
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.primariaaitamare.ro, secțiunea Monitorul Oficial Local
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 10 aprilie 2025.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0267355582, e-mail: [email protected], persoană de contact: Barta Istvan-Zsolt.
Primar
Bihari Edömér
Composesoratul ,,Turia de jos" va organiză întrunirea anuală în data de 20 Martie 2025, ora 14.00, în sala sediului Composesoratului, cu următoarea ordine de zi.
CEC Bank angajează:
Manager Agenție Agenția Baraolt, Sucursala Sfântu Gheorghe
COD COR: 121122
Misiunea ta:
Să-ți asumi rolul de coordonare și eficientizare a activității agenției și să fii un ambasador al produselor și serviciilor CEC Bank.
Ce vei face în acest rol?
• Asiguri planificarea, conducerea, coordonarea și controlul activității agenției în conformitate cu legislația și reglementările bancare; urmărești realizarea obiectivelor repartizate, alocarea în mod optim a resurselor umane în vederea realizării obiectivelor de vânzări;
• Participi în mod direct la realizarea țintelor stabilite; coordonezi activitatea de creditare, vânzare produse, atragere clientelă, promovare a imaginii băncii;
• Promovezi, acorzi consultanță și vinzi întreaga ofertă de produse de activ și de pasiv;
• Coordonezi activitatea operațională la nivelul agenției;
• Identifici, evaluezi, monitorizezi și limitezi riscurile din activitatea și serviciile bancare existente la nivelul agenției;
• Reprezinți banca în relațiile cu terții în plan local, conform competențelor.
Dacă știi despre tine că ai:
• Studii superioare economice/ juridice;
• Experiență bancară de minim 3 ani;
• 1 an experiență pe o funcție de conducere/ coordonare constituie un avantaj;
• Cunoașterea pieței bancare locale;
• Leadership, abilități dezvoltate de coordonare și control, comunicare, relaționare, negociere și vânzare;
• Responsabilitate, integritate, confidențialitate;
• Cunoașterea legislației bancare;
• Constituie avantaje: cunoașterea limbii engleze/ cursuri de specialitate, precum și cursuri de management, comunicare, managementul timpului, coaching, leadership, managementul proiectelor;
• Bune abilități de utilizare a Microsoft Office.
Vino în echipa CEC Bank ! Te așteaptă:
• O echipă orientată către clienți și un mediu de lucru competitiv;
• Experiențe de învățare centrate pe acumularea de noi competențe;
• Colegi deschiși și săritori.
Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău pe adresa de e-mail: [email protected] sau [email protected] până la data de 27 martie 2025.
Orașul Întorsura Buzăului, cu sediul în Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, în temeiul prevederilor art.7 din Legea nr.52/2003, aduce la cunoştiinţă publică - proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului pentru funcționarea și exploatarea stațiilor electrice de încărcare a autovehiculelor în orașul Întorsura Buzăului.
Documentația aferentă proiectului de hotărâre poate fi consultată pe pagina de internet: www.intorsura.info secțiunea proiecte de hotărâri
https://intorsurabuzaului.cityon.ro/MonitorulOficialLocal/RegistruProiecte sau la sediul Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna.
Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere, depusă la biroul de relaţii cu publicul al instituţiei.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la adresa de email primă[email protected] .
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică, până la data de 24.03.2025, prin poştă sau la Registratura Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, de luni până vineri, între orele 8,30 -14,00.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0267370337, e-mail: primă[email protected], persoană de contact: Aldea Lauriana Elena.