fbpx

Anunțuri - Pagina 3

PUBLICĂ UN ANUNȚ

ZSIGMOND ESZTER PFA, cu sediul în com. LEMNIA nr. 779, anunţă publicul interesat asupra depunerii documentaţiei pentru obţinerea autorizaţiei de mediu pentru activitatea IRIGAȚII, punct de lucru situat în LEMNIA.

Observaţii sau reclamaţii se pot depune la sediul APM Covasna, Sf. Gheorghe, Bd. Gen. Grigore Bălan, nr. 10, jud. Covasna, în termen de 30 zile de la apariţia prezentului anunţ.

27 septembrie 2024

ANUNȚ!

Primăria orașului Întorsura Buzăului cu sediul în orașul Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul, nr. 173, județul Covasna, anunță deschiderea procedurii de transparenţă decizională potrivit art.7, alin.13 din Legea nr.52/2003 pentru proiectul de hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2025.

            Documentația aferentă proiectului de hotărâre poate fi consultată pe pagina de internet: www.intorsura.info secțiunea proiecte de hotărâri, https://intorsurabuzaului.cityon.ro/MonitorulOficialLocal/RegistruProiecte sau la sediul Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul, nr. 173, județul Covasna. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere, depusă la biroul de relaţii cu publicul al instituţiei.

  Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la adresa de email primă[email protected]. Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2025”.

  Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 25.10.2024, prin poştă, pe adresa Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, la sediul instituţiei, la Registratura Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, de luni până vineri între orele 8,30 -14,00.

  Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0267370337, e-mail: primă[email protected], persoană de contact: Aldea Lauriana Elena

27 septembrie 2024

LICITAȚII

           1.INFORMAȚII generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Dobârlău, sat Dobârlău, nr.233, județul Covasna, telefon/fax 0267/375.818, e-mail: [email protected], cod fiscal 4404575.

2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Spațiu în suprafață de 16,66mp, situat în imobilul din sat Dobârlău, nr.237A, CF 25718 Dobârlău, comuna Dobârlău, județul Covasna, ce aparține domeniului public al Comunei Dobârlău, județul Covasna, conform H.C.L.Dobârlău nr.63/29.08.2024 și temeiului legal: O.U.G.nr. 57/03.07.2019.

3.Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul instituției, Compartimentul Taxe și impozite locale. 3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Taxe și impozite locale, din cadrul Comunei Dobârlău, sat Dobârlău, nr.233, județul Covasna. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4.Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 10/10/2024, ora 14.00.

4.Informații privind ofertele: 4.1.Data-limită de depunere a ofertelor: 18/10/2024, ora 10.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Dobârlău, sat Dobârlău, Compartimentul Registratură, resurse umane, relații cu publicul, nr.233, județul Covasna. 4.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: se depun într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate: unul exterior și unul interior.

 5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 18/10/2024, ora 13.00, Comuna Dobârlău, sat Dobârlău, nr.233, județul Covasna.

6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Covasna, Sfântu Gheorghe, Str.Kriza János nr.2, județul Covasna, cod poștal 520023, telefon 0267/311.606, fax 0267/316.053, e-mail: [email protected].

7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26/09/2024.

27 septembrie 2024

LICITAȚII

1.INFORMAȚII generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Dobârlău, sat Dobârlău, nr.233, județul Covasna, telefon/fax 0267/375.818, e-mail: [email protected], cod fiscal 4404575.

2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Spațiu în suprafață de 11,85mp, situat în imobilul din satul Dobârlău, nr.237A, CF 25718 Dobârlău, comuna Dobârlău, județul Covasna, ce aparține domeniului public al Comunei Dobârlău, județul Covasna, conform H.C.L.Dobârlău nr.62/29.08.2024 și temeiului legal: O.U.G.nr. 57/03.07.2019.

3.Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul instituției, Compartimentul Taxe și impozite locale. 3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Taxe și impozite locale, din cadrul Comunei Dobârlău, sat Dobârlău, nr.233, județul Covasna. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4.Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 10/10/2024, ora 14.00.

4.Informații privind ofertele: 4.1.Data-limită de depunere a ofertelor: 18/10/2024, ora 10.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Dobârlău, sat Dobârlău, Compartimentul Registratură, resure umane, relații cu publicul, nr.233, județul Covasna. 4.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: se depun într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate: unul exterior și unul interior.

5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 18/10/2024, ora 12.00, Comuna Dobârlău, sat Dobârlău, nr.233, județul Covasna.

6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Covasna, Sfântu Gheorghe, Str.Kriza János nr.2, județul Covasna, cod poștal 520023, telefon 0267/311.606, fax 0267/316.053, e-mail: [email protected].

7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26/09/2024.

27 septembrie 2024

ANUNȚ

Primăria orașului Întorsura Buzăului cu sediul în orașul str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, anunță deschiderea procedurii de transparenţă decizională potrivit art.7 alin.13 din Legea nr.52/2003 pentru proiectul de hotărâre privind anularea accesoriilor în cazul obligaţiilor bugetare restante la 31 august 2024 datorate bugetului local al orașului Întorsura Buzăului.

            Documentația aferentă proiectului de hotărâre poate fi consultată pe pagina de internet: www.intorsura.info secțiunea proiecte de hotărâri https://intorsurabuzaului.cityon.ro/MonitorulOficialLocal/RegistruProiecte sau la sediul Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere, depusă la biroul de relaţii cu publicul al instituţiei.

  Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la adresa de email primă[email protected]. Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri privind anularea accesoriilor în cazul obligaţiilor bugetare restante la 31 august 2024 datorate bugetului local al orașului Întorsura Buzăului”.

  Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 07.10.2024, prin poştă, pe adresa Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, la sediul instituţiei, la Registratura Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, de luni până vineri între orele 8,30 -14,00.

  Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0267370337, e-mail: primă[email protected], persoană de contact: Aldea Lauriana Elena.

26 septembrie 2024

ANUNŢ

 Primăria comunei Bodoc, în conformitate cu prevederile OMDRT nr.2701/2010, anunță publicul interesat, că NAGY ALPAR ÎNTREPRINDERE INDIVIDUALĂ   cu sediul  in sat Bodoc,nr.291/A, jud.Covasna, are intentia de a elabora documentatia tehnică "PUZ -ZONA AGROZOOTEHNICĂ, COMUNA BODOC JUDEȚUL COVASNA” în localitatea Bodoc,extravilanul localității Bodoc,comuna Bodoc, jud.Covasna.

Comentariile, observaţiile şi propunerile referitoare la intenţia de elaborare a planului pot fi transmise pana la data  30.10.2024 prin:

- scrisori depuse la registratura Primăriei între orele  8-14 in zilele de lucru;

- comentarii pe pagina de internet a Primăriei comunei Bodoc: www.bodok.ro,

- transmiteri poştale pe adresa Primăriei, loc.Bodoc nr. 65, cod poştal 527035, judeţul Covasna.”

 

25 septembrie 2024

Anunţ public privind decizia etapei de încadrare

COMUNA CATALINA

COMUNA CATALINA, titular al proiectului Înființare sistem de distributie gaze naturale în UAT CATALINA, jud. Covasna, anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare de către Agenția pentru Protecția Mediului Covasna, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului*), pentru proiectul Înființare sistem de distributie gaze naturale în UAT CATALINA, jud. Covasna, propus a fi amplasat în COMUNA CATALINA satele Catalina, Imeni, Hatuica, Martineni, Marcusa jud. Covasna.

Proiectul deciziei de încadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Covasna din municipiul Sfântu Gheorghe, bd. Gen. Grigore Bălan nr. 10, județul Covasna, în zilele de luni-vineri, între orele: 08.00-14.00, precum şi la următoarea adresă de internet http://apmcv.anpm.ro.

Publicul interesat poate înainta comentarii/observaţii la proiectul deciziei de încadrare în termen de 10 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorităţii competente pentru protecţia mediului.

25 septembrie 2024

Comuna Valea Crişului, în conformitate cu prevederile art 7 alin (13) din Legea nr. 52/2003, aduce la cunoştinţă publică iniţiativa Primarului Comunei Valea Crişului, domnul Kisgyörgy Sándor, elaborarea proiectului de hotărâre privind aprobarea scutirii de la plata dobânzilor, penalităților și a accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31 august 2024 datorate bugetului local al Comunei Valea Crișului, județul Covasna.

Textul complet al proiectului de hotărâre, precum şi al referatului de aprobare sunt afişate şi pot fi consultate la sediul Primăriei Comunei Valea Crişului din data 18.09.2024.

Cei interesaţi pot trimite/depune, în scris, până la data de 29.09.2024, propuneri, sugestii, opinii la sediul Primăriei Comunei Valea Crişului, str Principală nr. 136, cod poştal 527165, comuna Valea Crişului, judeţul Covasna.

19 septembrie 2024

Anunţ public privind decizia etapei de încadrare

 RANCZ SANDOR și RANCZ TEREZ anunţă publicul interesat că s-a luat, de către Agenția pentru Protecția Mediului Covasna, Decizia privind încadrarea PUZ ZONĂ AGROINDUSTRIALĂ situat în municipiul Târgu Secuiesc, fără aviz de mediu, planul urmând a fi supusprocedurii de adoptare fără aviz de mediu.

Proiectul deciziei de încadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul APM Covasna precum şi la următoarea adresă de internet http://apmcv.anpm.ro.

Observaţiile și comentariile publicului interesat privind  decizia etapei  de încadrare se depun în scris la sediul Agenției epntru Protecția Mediului Covasna situat în Sfântu Gheorghe, Bd. Grigore Bălan, nr.10, în zilele de luni-vineri, între orele 09.00-13.00, telefon: 0267-323701,sau pot fi transmise la adresa de e-mail: [email protected], în termen de 10 zile de la apariția anunțilui.

19 septembrie 2024

ANUNȚ

Comuna Dalnic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, aduce la cunoştinţă publică iniţiativa Primarului Comunei Dalnic, dl. Marti István, privind elaborarea următorului proiect de hotărâre:

 

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate pentru fundamentarea şi stabilirea soluţiilor optime de delegare a gestiunii serviciilor de apă potabilă în comuna Dalnic, județul Covasna.

           Textul proiectului de hotărâre poate fi consultată la sediul Primăriei Comunei Dalnic și pe site-ul: www.dalnic.ro.

Cei interesaţi pot transmite, depune în scris propuneri, sugestii sau opinii exprimate în scris, conţinând numele, prenumele, domiciliul şi nr. de telefon al semnatarului, la Primăria comunei Dalnic sau la adresa de e-mail: comunadalnic@yahoo.com, până la data de 24 septembrie 2024.

 PRIMAR,

Marti István

19 septembrie 2024

ULTIMELE STIRI

Taxi Heathrow Bitcoin Exchange
Taxi Heathrow Bitcoin Exchange