PRIMARUL COMUNEI AITA MARE
Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 16 mai 2025, primarul comunei Aita Mare anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre privind acordarea unui Trusou pentru nou-născuți sub formă de tichete sociale pe suport electronic
Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include:
Documentaţia poate fi consultată:
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 10 iunie 2025.
Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri cu privire la proiectul de hotărâre privind acordarea unui Trusou pentru nou-născuți sub formă de tichete sociale pe suport electronic”
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.primariaaitamare.ro, secțiunea Monitorul Oficial Local
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 10 iunie 2025.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0267355582, e-mail: [email protected], persoană de contact: Barta Istvan-Zsolt.
Primar
Bihari Edömér
ANUNȚ
Comuna Bodoc, în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, art. 7 alin. (13) aduce la cunoştinţă publică, iniţiativa Primarului Comunei Bodoc, domnul Fodor István, privind elaborarea proiectului de hotărâre:
Proiectul de hotărâre se va supune adoptării în procedura de urgenţă , deoarece sunt depuse cererii pentru înregistrarea vehiculelor care nu se supun înmatriculării.
Textul complet al proiectului de hotărâre, al anexelor, precum şi al referatului de aprobare vor fi afişate şi pot fi consultate la sediul Primăriei Comunei Bodoc din data de 16.05.2025.
Cei interesaţi pot trimite/depune, în scris, până la data de 27.05.2025, propuneri, sugestii, opinii la adresa/sediul Primăriei Comunei Bodoc, nr. 65, cod poştal 527035, comuna Bodoc, judeţul Covasna.
PRIMAR
FODOR ISTVÁN
Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Oraşul Întorsura Buzăului, cu sediul în orașul Întorsura Buzăului, Str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, telefon 0267/370.337, fax 0267/370.944, e-mail: [email protected], cod fiscal 4404370.
Reglementări legale privind acordarea de finanţare nerambursabilă: În baza Legii nr.350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general, cu modificările și completările ulterioare, și H.C.L.Întorsura Buzăului nr.14/27.03.2025 privind aprobarea Bugetului consolidat de venituri și cheltuieli al Oraşului Întorsura Buzăului pe anul 2025.
Perioada de finanţare: anul 2025.
Suma totală alocată de la bugetul local este de 100.000 lei și se alocă astfel: 20.000 lei domeniul cultural și de recreere, 20.000 lei pentru domeniul tineret și 60.000 lei pentru domeniul sportiv.
Criteriile de acordare a finanţărilor nerambursabile sunt cele prezentate în Hotărârea Consiliului Local al Orașului Întorsura Buzăului nr.36/28.04.2025 pentru aprobarea Programului anual și a anunțului de participare privind finanțarea nerambursabilă din fonduri publice a programelor, proiectelor și acțiunilor culturale, pentru activități educativ-științifice, de recreere, de tineret, sportive și sociale alocate din bugetul local al Orașului Întorsura Buzăului pe anul 2025, conform Legii nr.350/2005.
Documentația pentru elaborarea și prezentarea propunerilor de proiecte/programe se poate obține de pe site-ul Orașului Întorsura Buzăului: www.intorsura.info.
Documentația de solicitare a finanțării nerambursabile se poate descărca de pe site-ul autorității contractante: www.intorsura.info sau se poate procura de la sediul Orașului Întorsura Buzăului, oraș Întorsura Buzăului, Str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna.
Locul și data-limită pentru depunerea propunerilor de proiecte: Registratura Orașului Întorsura Buzăului, oraș Întorsura Buzăului, Str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, până la data de 16.06.2025, ora 14.00.
Perioada la care se desfășoară selecția de proiecte, verificarea eligibilității, a îndeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnică și financiară și evaluarea propunerilor de proiecte este: 17.06.2025, ora 15.00-20.06.2025, ora 14.00.
ANUNȚ
Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail, persoană de contact:
Oraşul Întorsura Buzăului, cu sediul în orașul Întorsura Buzăului, Str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, telefon 0267/370.337, fax 0267/370.944, e-mail: [email protected], cod fiscal 4404370.
În baza Legii 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general, aprobată cu modificările şi completările ulterioare, face cunoscute domeniile pentru care acordă finanţări nerambursabile pentru anul în execuţie financiară 2025.
Domeniile pentru care acordă finanţări nerambursabile, conform bugetului Orașului Întorsura Buzăului pe anul 2025, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al Orașului Întorsura Buzăului nr.14/27.03.2025, în sumă totală de 100.000 lei, sunt: 20.000 lei pentru domeniul cultural și de recreere, 20.000 lei pentru domeniul tineret și 60.000 lei pentru domeniul sportiv.
ANUNȚ DE PARTICIPARE
Comuna Sita Buzăului, nr.222, judeţul Covasna,cod de înregistrare fiscală 4404460, telefon 0267373090, fax 0267373048, e-mail: [email protected]
Comuna Sita Buzăului, județul Covasna, invită persoanele fizice și juridice fără scop patrimonial, respectiv asociațiile și fundațiile constituite conform legii care îndeplinesc condițiile prevăzute de Legea nr.350/2005, să depună ofertă în scopul atribuirii contractelor de finanțare nerambursabilă pentru domeniile cultură, tineret și sport, educație, culte.
1.Procedura aplicată pentru atribuirea contractelor de finanțare nerambursabilă pentru domeniile cultură, tineret și sport, educație, culte pentru anul 2025 este prevăzută de art.6 din Legea nr.350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general pentru activități nonprofit de interes general.
2.Sursa de finanțare a contractului este buget local, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local Sita Buzăului nr.25 din 2025 iar valoarea este de 180.000 lei, defalcat pe domenii de activitate astfel: cultură- suma alocată este de 20.000 lei, educație-suma alocată este de 40.000 lei, tineret și sport- suma alocată este de 20.000 lei, culte - suma este de 100.000 lei.
3.Durata proiectelor : anul 2025.
4. Data limită pentru depunerea propunerilor de proiect: conform art.20, alin.2 din Legea nr.350/2005 este 30.05.2025 ora 14,00. Se motivează folosirea procedurii accelerate datorită necesității demarării proiectelor asociațiilor și unităților de cult.
Proiectele pot fi depuse personal la registratura autorității finanțatoare, sau expediate prin poștă cu sosire până la data și ora limită de depunere, la adresa : Sita Buzăului, nr.222, județul Covasna, cod poștal 527155.
5.Programul anual de finanțare a fost publicat în Monitorul Oficial al României partea a –VI-a nr.81/09.05.2025.
6.Finanțarea nerambursabilă acordată din fonduri publice unui beneficiar se va face în baza unui contract de finanțare nerambursabilă încheiat între Comuna Sita Buzăului și beneficiar, în urma aplicării procedurii selecției publice de proiecte.
7. Selecția ofertelor se realizează de către comisia de selecție constituită la nivelul Consiliului Local Sita Buzăului în perioada : 02-06 iunie 2025.
ANUNȚ
Primarul comunei Hăghig aduce la cunoștința publică inițierea Proiectelor de hotărâre privind:
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare se pot depune în termen de 10 zile la sediul Primăriei comunei Hăghig, localitatea Hăghig, Str. nr. 1, nr. adm. 35, județul Covasna sau pe adresa de email [email protected].
Anunț public privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu
DISTRIGAZ SUD REȚELE SRL prin SC MONTREPCOM SRL anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul „Rebilitare rețea de distribuție gaze naturale pe strada Ady Endre, str. Apei și str. Petofi Sandor, orașul Baraolt, jud. Covasna, cu conducte și instalații de racordare MP din PE100 SDR11” , propus a fi amplasat în orașul Baraolt, străzile Ady Endre, Apei și Petofi Sandor, județul Covasna.
Informațiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Covasna, Sfântu Gheorghe, Bd. Grigore Bălan nr. 10 și la sediul S.C. MONTREPCOM S.R.L. din loc. Târgu Mureș, str. Mureșului, nr. 8, jud. Mureș, în zilele de luni- vineri, între orele 08.00: 14.00.
Observațiile publicului se primesc zilnic la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Covasna.
Anunţ public autorizaţie de mediu
SC II Macrea Maria-Magdalena SRL, cu sediul în localitatea Chichis, Sat Băcel nr.122, județul Covasna , anunţă publicul interesat asupra depunerii documentaţiei pentru obţinerea autorizaţiei de mediu pentru activitatea ,,Fabrica de produse lactate și brânzeturi”- punct de lucru situat în localitatea Chichiș, Sat Băcel nr.122, județul Covasna.
Observaţii sau reclamaţii se pot depune la sediul APM Covasna, Sf. Gheorghe, Bd. Gen. Grigore Bălan, nr. 10, jud. Covasna, în termen de 30 zile de la apariţia prezentului anunţ.
ANUNŢ
Comuna Breţcu, judeţul Covasna, în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, aduce la cunoştinţă publică următoarele proiecte de hotărâri:
Textul complet al proiectului de hotărâre, al referatului de aprobare precum şi anexele pot fi consultate la sediul Primăriei comunei Breţcu.
Cei interesaţi pot trimite/depune în scris propuneri, sugestii, opinii privind proiectele de hotărâre sus menţionate, până la data de 26 mai 2025 la secretariat.
ANUNŢ
Comuna Breţcu, judeţul Covasna, în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, aduce la cunoştinţă publică următorul proiect de hotărâre:
- privind aprobarea înființării unei societăți comerciale cu răspundere limitată având ca asociat unic Comuna Brețcu, ce va funcționa sub autoritatea Consiliului Local al comunei Brețcu, județul Covasna
Textul complet al proiectului de hotărâre, al referatului de aprobare precum şi anexele pot fi consultate la sediul Primăriei comunei Breţcu.
Cei interesaţi pot trimite/depune în scris propuneri, sugestii, opinii privind proiectul de hotărâre sus menţionat, până la data de 19 mai 2025, la secretariat.