Măsurile luate de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliara (OCPI) Covasna, la jumătatea lunii martie, în scopul prevenirii și limitării răspândirii noului coronavirus COVID-19 se prelungesc pe întreaga durată a stării de urgență.
Într-un comunicat de presă transmis către redacția Mesagerul de Covasna de Gianina Maria Sîrmă, purtător de cuvânt al OCPI Covasna se precizează:
„În următoarele săptămâni, publicul nu va avea în continuare acces în incinta OCPI Covasna. Astfel, primirea sesizărilor, petițiilor și memoriilor se va face prin corespondență, folosindu-se mijloacele de comunicare electronică sau poștă, până la ridicarea restricțiilor impuse de autorități pe durata stării de urgență.
De asemenea, solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite prin e-mail, dar și prin intermediul unui call-center, care va functiona de luni până joi în intervalul orar 8.00 – 16.30 și vineri între orele 8.00 – 14.00. Audiențele vor fi acordate doar telefonic sau prin e-mail.
Numerele de telefon si adresele de e-mail destinate beneficiarilor serviciilor oferite de OCPI Covasna sunt următoarele:
Pentru Biroul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Sf. Gheorghe
Telefon : 0267/314578, 0267/312288
Adresa e-mail: [email protected]
Pentru Biroul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Tg. Secuiesc
Telefon: 0267/362663
Adresa e-mail: [email protected]
Pentru Biroul de relații cu publicul Întorsura Buzăului
Telefon: 0267/370641
Adresă e-mail : [email protected]
Toate aceste măsuri au scopul de a proteja publicul și salariații, în egală măsură. Vă mulțumim pentru înțelegere. ”
M.D.C.