Aproape 30.000 de lei s-au adunat în decurs de câteva luni prin programul „Carduri comunitare” lansat în vara anului trecut de Fundaţia Comunitară Covasna în scopul sprijinirii proiectelor de dezvoltare locală.

Conducerea Fundaţiei a anunţat joi că în luna februarie va decide pe baza propunerilor venite din partea posesorilor acestor carduri cum vor fi utilizaţi banii adunaţi în acest fond.

„Propunerile vor fi categorizate şi afişate pe pagina de internet a fundatiei, unde se poate vota începând cu data de 12 ianuarie. Numărul de voturi şi distribuţia acestora pe propuneri vor conta în luarea deciziei fundaţiei”, se precizează în comunicatul remis AGERPRES.

Programul „Carduri comunitare” a fost lansat la Sfântu Gheorghe în luna august 2010 în scopul sprijinirii iniţiativelor cetăţeneşti şi dezvoltării ‘patriotismului local’, iar până în prezent au fost distribuite peste 8000 de carduri de fidelitate ce pot fi folosite în reţelele magazinelor partenere Bertis şi Merkur, care comercializează cu predilecţie produse autohtone sau cu specific local, în Restaurantul Libertis şi localul Big Mama, la farmaciile Salvia, cofetăria Aria şi Agenţia de turism Transilvania Tourist Service. Acestea au acceptat să ofere un discount cuprins între 1 şi 10% pentru mărfurile cumpărate de posesorii cardurilor şi, în plus, să doneze un procent din aceste vânzări în fondul cardurilor comunitare.

Directorul executiv al Fundaţiei Comunitare Covasna, Bereczki Kinga a declarat pentru AGERPRES că anul acesta programul „Carduri comunitare” va fi extins în întregul judeţ. Aceasta a subliniat că „a cumpăra produse fabricate în judeţ înseamnă a ajuta micii întreprinzători locali să supravieţuiască, dar şi să păstreze locurile de muncă ale angajaţilor şi chiar să crească numărul acestora”.

Oana Mălina Negrea/AGERPRES

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail