Înscrierile în proiectul de promovare a orașului Sfântu Gheorghe, SHORTCUT – student contest 2013, continuă. Sunt așteptate să se înscrie echipe de câte trei studenți, dintre care unul din municipiul reședință de județ. Cei interesați să participe mai au la dispoziție aproximativ o săptămână pentru a depune aplicațiile.

Aflat la cea de-a treia ediție, proiectul „Shortcut- student contest”, organizat de Asociația de Tineret Ecou, se va desfășura în perioada 29-30 noiembrie a.c. Programul urmărește promovarea orașului Sfântu Gheorghe și crearea unei ”platforme” de întâlnire pentru studenţi.  Cu ajutorul unui concurs, aceștia îşi pot demonstra abilităţile privind rezolvarea problemelor îşi pot testa curajul, stăruinţa.

Sunt așteptate să se înscrie echipe de câte trei studenți, dintre care unul din Sfântu Gheorghe. Cei interesați să participe mai pot depune încă aplicațiile: ”E ultima săptămână de înscrieri pentru Shortcut, acel eveniment pentru studenți, prin care o competiție este folosită ca și pretext pentru a promova orașul Sfântu Gheorghe, pentru a le arăta oamenilor că avem un oraș cochet, frumos, primitor cu oaspeții și care încearcă să transmită mai departe, prin intermediul acestor studenți, mesajele de normalitate și multiculturalism pe care le promovăm și pe care cred că Sfântu Gheorghe le promovează din ce în ce mai mult, în ultimul timp”, a spus ieri, Mădălin Guruianu, coordonator al proiectului. Acesta a precizat că până în momentul de față sunt înscrise echipe din București, din Brașov, din Cluj.

Trebuie știut că nu există taxă de înscriere, dar organizatorii îşi rezervă dreptul de a alege concurenţii pe baza cv-urilor celor care se înscriu. Data limită a înscrierilor este 8 noiembrie 2013, urmând ca în 11 noiembrie să fie anunțate echipele admise. Înscrierile se fac trimiţând un e-mail la adresele[email protected] sau [email protected]. 

Activități variate

Organizatorii de la Asociația „Ecou” promit surprize plăcute pe parcursul desfășurării competiției, programul pregătit fiind foarte interesant. Spre exemplu, participanții vor participa la degustări de produse tradiționale, la o „căutare de comori”, prin care vor descoperi unele dintre cele mai importante clădiri istorice din Sfântu Gheorghe, vor face cunoștință cu mai multe personalități interesante ale orașului; vor merge la spectacole, vor putea practica sporturi la alegere.

În plus, echipele vor trebui să facă fotografii, iar ulterior, cu acestea, vor participa la un concurs online. Această competiție s-a desfășurat și la ediția precedentă a proiectului Shortcut: „Participanții trebuiau să adune cât mai multe like-uri pe Facebook la pozele lor. Am avut peste 25.000 de oameni care s-au uitat la fotografiile acelea din Sfântu Gheorghe și credem că acest lucru este o probă clară a promovării evidente a orașului. Cei care au adunat cele mai multe like-uri au fost premiați”, ne-a spus Mădălin Guruianu.

Proiectul Shortcut- student contest se bucură de sprijinul partenerilor de la Pensiunea Agora, Palatul Copiilor, Centrul de Cultură Judeţean, Centrul de Cultură din Arcuș, Baza de Înot și Recreere, Complex Park și Bastion.  „Sperăm foarte mult și anul acesta la sprijinul Primăriei în organizarea acestui concurs, ca și în alți ani”, a mai spus Mădălin Guruianu.

Ana Alina Costache

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail