ANUNȚ
privind selecția partenerilor, entități private, în vederea încheierii unui Acord parteneriat și aplicării în cadrul apelului „Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice” PIDS/P06/OS: ESO 4.11. (FSE+)/ A6.1 Titlul proiectului: Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice din UAT Orașul Întorsura Buzăului
Având în vedere:
UAT Orașul Întorsura Buzăului, anunță intenția de a selecta un partener din sectorul neguvernamental din România în vederea elaborării și depunerii unei cereri de finanțare pentru implementarea unui proiect în cadrul:
Programului: „Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027”
Prioritate: P06. Servicii de suport pentru persoane vârstnice
Obiectiv specific: ESO4.11. Lărgirea accesului egal și în timp util la servicii de calitate, sustenabile și la prețuri accesibile, inclusiv servicii care promovează accesul la locuințe și îngrijire orientată către persoane, inclusiv asistență medicală Modernizarea sistemelor de protecție socială, inclusiv promovarea accesului la protecție socială, acordând o atenție deosebită copiilor și grupurilor defavorizate Îmbunătățirea accesibilității, inclusiv pentru persoanele cu dizabilități, precum și a eficacității și rezilienței sistemelor de sănătate și a serviciilor de îngrijire pe termen lung (FSE+)
Acțiunea: 6.1. Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice
OBIECTIVUL GENERAL ȘI SCOPUL PROIECTULUI
Obiectivul general al proiectului este îmbunătățirea calității vieții persoanelor vârstnice aflate în situații de vulnerabilitate prin dezvoltarea și furnizarea de servicii de îngrijire la domiciliu și sprijin social, accesibile și sustenabile, care să contribuie la menținerea autonomiei, prevenirea izolării sociale și promovarea incluziunii active în comunitate.
Scopul proiectului este de a sprijini persoanele vârstnice aflate în situații de vulnerabilitate, prin facilitarea accesului la servicii de îngrijire la domiciliu și măsuri de sprijin social care contribuie la menținerea autonomiei, prevenirea izolării și promovarea participării active în viața comunității.
PRINCIPALELE ACTIVITĂȚI CE VOR FI DERULATE ÎN CADRUL PROIECTULUI:
ACTIVITATEA ÎN CARE VA FI IMPLICAT PARTENERUL VIZAT:
Managementul proiectului presupune planificarea detaliată a activităților, stabilirea indicatorilor de realizare și de rezultat conform cerințelor din Ghidul Solicitantului, precum și coordonarea echipei multidisciplinare de specialiști implicați în furnizarea serviciilor sociale licențiate. În acest proces, este esențială menținerea unei comunicări eficiente atât între membrii echipei, cât și cu partenerii, beneficiarii și autoritățile implicate.
Această activitate vizează înființarea unor servicii sociale destinate persoanelor vârstnice, având codul serviciului social 8810 – ID-I: Unități de îngrijire la domiciliu.
Următoarele elemente vor fi avute în vedere în mod cumulativ în procesul de selecție a grupului țintă:
Toate cele trei condiții menționate mai sus vor fi îndeplinite simultan. Evaluarea nevoilor persoanei vârstnice, a situației de dependență și a nivelului veniturilor se realizează prin anchetă socială.
Fiecare membru al grupului țintă (beneficiar final) trebuie să beneficieze în cadrul proiectului de furnizarea serviciilor sociale pentru o perioadă de minimum 12 luni.
Această activitate presupune organizarea și sprijinirea activităților precum activități la locuința persoanelor vârstnice, îndeosebi in cazul persoanelor vârstnice nedeplasabile sau greu deplasabile, de tip reuniuni familiale, vizite foști elevi, colegi de scoală / de muncă/ persoane interesate de activitatea desfășurată de persoana vârstnică etc.
Această activitate urmărește asigurarea vizibilității proiectului și respectarea cerințelor de comunicare impuse de autoritatea finanțatoare, conform prevederilor Regulamentului (UE) nr. 2021/1060 și ghidurilor specifice PIDS. Totodată activitatea contribuie la creșterea gradului de informare a publicului privind intervenția și rezultatele obținute, precum și promovarea drepturilor și nevoilor persoanelor vârstnice.
VALOAREA ȘI PERIOADA PROIECTULUI
În cadrul prezentului apel de proiecte, valoarea totală eligibilă a unui proiect poate fi de minim 201.000,00 euro și de maximum 1.000.000,00 euro. Valoarea totală a unui proiect este formată din valoarea cheltuielilor efectuate din surse UE (FSE+), la care se adaugă cheltuielile efectuate de la Bugetul de Stat (BS).
Perioada de implementare a proiectului este de maximum 42 de luni. Serviciile sociale înființate prin proiect trebuie să funcționeze, la nivelul proiectului în ansamblu, minimum 36 de luni pe perioada implementării proiectului și minimum 6 luni după data de finalizare a perioadei de implementare a proiectului.
CRITERIILE DE SELECȚIE A PARTENERULUI (ELIGIBILITATE)
Conform Ghidului Solicitantului – Condiții specifice, în vederea eligibilității ca parteneri, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții cumulative:
CRITERII DE SELECȚIE
În procedura de selecție vor intra toate entitățile juridice - Furnizori privați de servicii sociale acreditați în condițiile legii, iar evaluarea selecția dosarelor depuse se va realiza de către comisia de evaluare și selecție a partenerilor eligibili în cadrul programului Incluziune Demnitate Socială 2021-2027; Prioritate P06. Servicii de suport pentru persoane vârstnice. Apel de proiect „Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice” constituită la nivelul UAT Orașul Întorsura Buzăului, in două etape:
DOCUMENTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII:
MODALITATE DE DEPUNERE
Furnizori privați de servicii sociale acreditați în condițiile legii interesați de încheierea unui parteneriat cu UAT Orașul Întorsura Buzăului vor depune până la data de 16.06.2025, ora 16:00 (depunere pe suport hârtie) depunere la sediul entității finanțate din fonduri publice, poștă, curier sau până la ora 24:00 (depunere prin: e-mail), dosarele cu documentele complete, semnate și ștampilate de reprezentantul legal.
În cazul depunerii documentelor fizic, prin poștă și curier la registratura Primăriei UAT Orașul Întorsura Buzăului, sediu administrativ din Orașul Întorsura Buzăului, str. Mihai Viteazul jud. Covasna, acestea vor fi prezentate in plic sigilat, pe care se va specifica: „În atenția UAT Orașul Întorsura Buzăului, pentru selecția de parteneri pentru apelul PolDS "Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice "- Titlul proiectului: Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice din UAT Orașul Întorsura Buzăului.
În cazul depunerii documentelor prin mijloace electronice, acestea vor fi transmise in format pdf. la adresa de e-mail: [email protected], în subiectul e-mailului se va menționa: "În atentia UAT Orașul Întorsura Buzăului, pentru selectia de parteneri pentru apelul PolDS „Servicii de ingrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice " - Titlul proiectului: Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice din UAT Orașul Întorsura Buzăului.
Evaluarea candidaților: Candidații calificați vor trece in etapa de evaluare in vederea selecției candidaților. Dosarele vor fi punctate de la 1 la 100 conform grilei. Vor fi declarați admiși candidații care întrunesc un punctaj egal cu sau mai mare de 65 de puncte. Vor fi declarați respinșii candidații care întrunesc mai puțin de 65 de puncte.
Rezultatul procedurii: Rezultatul procedurii de selecție se va publica pe site-ul www.primaria.intorsura.info,printr-un anunț, care va conține informațiile cuprinse in anunțul de selecție informații privind candidații/ ofertanții participanți la procedură admiși și respinși și punctajul obținut de fiecare dintre aceștia, iar partenerii selectați vor fi contactați direct, la datele de contact furnizate in Fișa partenerului.
Soluționarea contestațiilor: Candidații care nu au fost selectați ca parteneri în vederea aplicării cererii de finanțare pentru proiectul care face obiectul anunțului de selecție pot depune, în termen de o zi lucrătoare de la data publicării listei pe site-ul UAT Orașul Întorsura Buzăului www.primaria.intorsura.info, , contestații care se soluționează de Comisia de contestații în termen de o zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestațiilor.
Rezultatul selecției va fi publicat pe site-ul UAT Orașul Întorsura Buzăului în data de 18.06.2025, iar partenerul selectat va fi contactat conform datelor furnizate in Fișa partenerului.
Rezultatele finale, după analizarea contestațiilor, vor fi publicate pe site-ul UAT Orașul Întorsura Buzăului în data de 24.06.2025.
CLENDARUL PROCEDURII DE SELECȚIE
Data publicării anunțului de intenție selecție partener privat |
30.05.2025 |
Perioada de depunere a candidaturilor |
10 zile lucrătoare |
Solicitare clarificări la procedura de selecție |
1 zile lucrătoare |
Răspuns clarificări la procedura de selecție |
1 zile lucrătoare |
Verificare administrativă și a eligibilității, evaluarea și selecția |
1 zile lucrătoare |
Publicare rezultate evaluare și selecție parteneri |
Aceași zi decât verificarea administrativă |
Perioada de depunere contestații la rezultatele evaluării |
1 zile lucrătoare |
Soluționarea contestațiilor la rezultatele evaluării |
1 zile lucrătoare |
Comunicare rezultate finale |
Aceași zi ca publicare rezultate evaluării |
ANEXE
Anexa 1 – Scrisoare de intenție
Anexa 2 – Fișa partenerului
Anexa 3 – Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea ca partener
Anexa 4 – Declarație privind evitarea dublei finanțări
Anexa 5 – Acord de prelucrare a datelor cu caracter personal
Anexa 6 – Declarație conflict de interese
Anexa 7 - Grila evaluare etapa de calificare a candidaților
Anexa 8 – Grila de evaluare și selecție a ofertanților
Anexa 9 – Model Acord parteneriat
MUREŞ INSOLVENCY SPRL, în calitate de administrator judiciar al debitorului RUTIN BAULEITUNG SRL cu sediul în Sfântu Gheorghe, Cartierul Câmpul Frumos, nr. 5, organizează
LICITAȚIE PUBLICĂ
Pentru valorificarea LINIEI TEHNOLOGICE DE FABRICARE A BERII ARTIZANALE compusă din: echipament fabricarea berii Jinan Zhuoda, cazan de aburi ROTONDI IGOS 57/2, stație osmoză inversă PWG (AKRO), rezervor fermentare TRIAGO BCC, mașină semiautomată de etichetat DORAL 40-2 și stivuitor manual LIFTMASTER 1500, la prețul de strigare total de 675.000 lei + TVA.
Valorificarea bunurilor va avea loc la data de 03.06.2025, ora 1200, la adresa din Tg-Mureș, str. Ștefan cel Mare, nr. 9, ap. 3 și se va repeta săptămânal în zilele de marți la aceeași oră, până la valorificarea acestora.
Pot participa la licitații persoanele fizice sau juridice care achită garanția de participare la licitație de 10% din prețul de strigare, taxa de participare la licitație, și comunică administratorului judiciar intenția de participare și dovezile de plată cu 24 de ore anterior începerii licitației.
Cei interesați pot obține informații suplimentare de la administratorul judiciar la telefon nr. 0745/591676 sau 0756/086289.
Orașul Întorsura Buzăului, cu sediul Întorsura Buzăului str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, în temeiul prevederilor art.7 alin.13 din Legea nr.52/2003, aduce la cunoştiinţă publică, că urmează a se supune dezbaterii autorității publice deliberative :
Documentația aferentă proiectului de hotărâre poate fi consultată pe pagina de internet: www.intorsura.info secțiunea proiecte de hotărâri https://intorsurabuzaului.cityon.ro/MonitorulOficialLocal/RegistruProiecte sau la sediul Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere, depusă la biroul de relaţii cu publicul al instituţiei.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la adresa de email primă[email protected].
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectele de acte normative, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică, până la data de 14.03.2025, prin poştă, sau la Registratura Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, de luni până vineri între orele 8,30 -14,00.
Informaţii suplimentare, date de contact: telefon: 0267370337, e-mail: primă[email protected], persoană de contact: Aldea Lauriana Elena.
ANUNŢ
Comuna Breţcu, judeţul Covasna, în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, aduce la cunoştinţă publică următorul proiect de hotărâre:
privind aprobarea aderării comunei Brețcu la Asociația de Dezvoltare Intercomunitară AUDIT CIUC
Textul complet al proiectului de hotărâre, al referatului de aprobare precum şi anexele pot fi consultate la sediul Primăriei comunei Breţcu.
Cei interesaţi pot trimite/depune în scris propuneri, sugestii, opinii privind proiectele de hotărâre sus menţionate, până la data de 16 iunie 2025 la secretariat.
PRIMARUL COMUNEI AITA MARE
Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 23 mai 2025, primarul comunei Aita Mare anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de pentru modificarea Hotărârii Consiliului local Aita Mare nr.36/2009 privind instituirea taxei speciale de salubrizare în cazul prestațiilor de care beneficiează utilizatorii fără contract din comuna Aita Mare și aprobarea „Regulamentului privind stabilirea și aplicarea taxei speciale de salubrizare”
Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include:
Documentaţia poate fi consultată:
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 15 iunie 2025.
Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri cu privire la proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului local Aita Mare nr.36/2009 privind instituirea taxei speciale de salubrizare în cazul prestațiilor de care beneficiează utilizatorii fără contract din comuna Aita Mare și aprobarea „Regulamentului privind stabilirea și aplicarea taxei speciale de salubrizare”
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.primariaaitamare.ro, secțiunea Monitorul Oficial Local
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 15 iunie 2025.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0267355582, e-mail: [email protected], persoană de contact: Barta Istvan-Zsolt.
Primar
Bihari Edömér