Anunțuri

PUBLICĂ UN ANUNȚ

06 iunie 2025

03 iunie 2025

ANUNȚ

privind selecția partenerilor, entități private, în vederea încheierii unui Acord parteneriat și aplicării în cadrul apelului „Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice” PIDS/P06/OS: ESO 4.11. (FSE+)/ A6.1  Titlul proiectului: Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice din UAT Orașul Întorsura Buzăului

Având în vedere:

  • 34 alin. (1) din O.U.G. nr. 133/2021 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate României din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranziție justă;
  • G. nr. 829/2022 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr. 133/2021;
  • HCL Nr. 52/2025 privind aprobarea participării în cadrul „Programul Incluziune şi Demnitate Socială (PIDS) 2021-2027”, cu proiectul „Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice din UAT Orașul Întorsura Buzăului";
  • Ghidul Solicitantului – Condiții Generale, Anexă la Ordinul ministrului investițiilor și proiectelor europene nr. 1245/2023;
  • Ghidul Solicitantului Condiții Specifice „Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice”, Anexă la Ordinul ministrului investițiilor și proiectelor europene nr. 622/2025;
  • Metodologia privind selecția partenerilor entități private în cadrul apelului de proiecte P06./OS: ESO4.11. (FSE+)/ A 6.1. Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice implementate prin Programul Incluziune și Demnitate Socială (PIDS) 2021-2027;

UAT Orașul Întorsura Buzăului, anunță intenția de a selecta un partener din sectorul neguvernamental din România în vederea elaborării și depunerii unei cereri de finanțare pentru implementarea unui proiect în cadrul:

Programului: „Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027”

Prioritate: P06. Servicii de suport pentru persoane vârstnice

Obiectiv specific: ESO4.11. Lărgirea accesului egal și în timp util la servicii de calitate, sustenabile și la prețuri accesibile, inclusiv servicii care promovează accesul la locuințe și îngrijire orientată către persoane, inclusiv asistență medicală Modernizarea sistemelor de protecție socială, inclusiv promovarea accesului la protecție socială, acordând o atenție deosebită copiilor și grupurilor defavorizate Îmbunătățirea accesibilității, inclusiv pentru persoanele cu dizabilități, precum și a eficacității și rezilienței sistemelor de sănătate și a serviciilor de îngrijire pe termen lung (FSE+)

Acțiunea: 6.1. Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice

OBIECTIVUL GENERAL ȘI SCOPUL PROIECTULUI

Obiectivul general al proiectului este îmbunătățirea calității vieții persoanelor vârstnice aflate în situații de vulnerabilitate prin dezvoltarea și furnizarea de servicii de îngrijire la domiciliu și sprijin social, accesibile și sustenabile, care să contribuie la menținerea autonomiei, prevenirea izolării sociale și promovarea incluziunii active în comunitate.

Scopul proiectului este de a sprijini persoanele vârstnice aflate în situații de vulnerabilitate, prin facilitarea accesului la servicii de îngrijire la domiciliu și măsuri de sprijin social care contribuie la menținerea autonomiei, prevenirea izolării și promovarea participării active în viața comunității.

PRINCIPALELE ACTIVITĂȚI CE VOR FI DERULATE ÎN CADRUL PROIECTULUI:

  1. Activitatea 1. Înființarea și/sau dezvoltarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice (activitate relevantă)
  2. Activitatea 2. Furnizarea de servicii sociale destinate persoanelor vârstnice vulnerabile (activitate relevantă și obligatorie)
  3. Activitatea 3. Consolidarea serviciilor care vizează încurajarea participării vârstnicilor la viața socială activă, prevenirea izolării și a instituționalizării (activitate relevantă și obligatorie)

ACTIVITATEA ÎN CARE VA FI IMPLICAT PARTENERUL VIZAT:

  1. Activitatea 0. Managementul proiectului – Lider și Partener

Managementul proiectului presupune planificarea detaliată a activităților, stabilirea indicatorilor de realizare și de rezultat conform cerințelor din Ghidul Solicitantului, precum și coordonarea echipei multidisciplinare de specialiști implicați în furnizarea serviciilor sociale licențiate. În acest proces, este esențială menținerea unei comunicări eficiente atât între membrii echipei, cât și cu partenerii, beneficiarii și autoritățile implicate.

  1. Activitatea 1. - Înființarea dezvoltarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice – Partener

Această activitate vizează înființarea unor servicii sociale destinate persoanelor vârstnice, având codul serviciului social 8810 – ID-I: Unități de îngrijire la domiciliu.

  1. Activitatea 2. - Furnizarea de servicii sociale destinate persoanelor vârstnice vulnerabile – Partener

Următoarele elemente vor fi avute în vedere în mod cumulativ în procesul de selecție a grupului țintă:

  1. Persoanele vârstnice trebuie să fi împlinit vârsta de pensionare stabilită de lege și să se regăsească în cel puțin una dintre următoarele situații:
  • nu au familie sau nu se află în întreținerea unei/unor persoane obligate la aceasta potrivit legii;
  • nu au locuință și nici posibilitatea de a-și asigura condițiile de locuit din resurse proprii;
  • nu realizează venituri proprii sau acestea sunt insuficiente pentru a acoperi îngrijirea necesară;
  • nu se pot gospodări singure sau necesită îngrijire specializată;
  • se află în imposibilitatea de a-și asigura nevoile sociomedicale, din cauza bolii sau a unei stări fizice ori psihice precare.
  1. Dosarul persoanei vârstnice care solicită îngrijiri la domiciliu va conține în mod obligatoriu Grila națională de evaluare a nevoilor persoanelor vârstnice.
  2. Venitul lunar realizat trebuie să fie mai mic decât salariul minim pe economie.

Toate cele trei condiții menționate mai sus vor fi îndeplinite simultan. Evaluarea nevoilor persoanei vârstnice, a situației de dependență și a nivelului veniturilor se realizează prin anchetă socială.

Fiecare membru al grupului țintă (beneficiar final) trebuie să beneficieze în cadrul proiectului de furnizarea serviciilor sociale pentru o perioadă de minimum 12 luni.

  1. Activitatea 3 - Consolidarea serviciilor care vizează încurajarea participării vârstnicilor la viața socială activă, prevenirea izolării și a instituționalizării – Partener

Această activitate presupune organizarea și sprijinirea activităților precum activități la locuința persoanelor vârstnice, îndeosebi in cazul persoanelor vârstnice nedeplasabile sau greu deplasabile, de tip reuniuni familiale, vizite foști elevi, colegi de scoală / de muncă/ persoane interesate de activitatea desfășurată de persoana vârstnică etc.

  1. Activitatea 4 – Informare și publicitate – Lider și partener

Această activitate urmărește asigurarea vizibilității proiectului și respectarea cerințelor de comunicare impuse de autoritatea finanțatoare, conform prevederilor Regulamentului (UE) nr. 2021/1060 și ghidurilor specifice PIDS. Totodată activitatea contribuie la creșterea gradului de informare a publicului privind intervenția și rezultatele obținute, precum și promovarea drepturilor și nevoilor persoanelor vârstnice.

VALOAREA ȘI PERIOADA PROIECTULUI

În cadrul prezentului apel de proiecte, valoarea totală eligibilă a unui proiect poate fi de minim 201.000,00 euro și de maximum 1.000.000,00 euro. Valoarea totală a unui proiect este formată din valoarea cheltuielilor efectuate din surse UE (FSE+), la care se adaugă cheltuielile efectuate de la Bugetul de Stat (BS).

Perioada de implementare a proiectului este de maximum 42 de luni. Serviciile sociale înființate prin proiect trebuie să funcționeze, la nivelul proiectului în ansamblu, minimum 36 de luni pe perioada implementării proiectului și minimum 6 luni după data de finalizare a perioadei de implementare a proiectului.

CRITERIILE DE SELECȚIE A PARTENERULUI (ELIGIBILITATE)

Conform Ghidului Solicitantului – Condiții specifice, în vederea eligibilității ca parteneri, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții cumulative:

  • Să fie furnizori de servicii sociale acreditați în condițiile legii - prezintă certificatul de acreditare ca furnizor de servicii sociale valabil la depunerea cererii de finanțare;
  • Să fie entități cu personalitate juridică, legal constituite și înregistrate fiscal în România - prezintă copie după Certificatul de Înregistrare Fiscală (CIF);
  • Se constituie ca parteneri individuali, nu consorții, asociații de parteneri, grupuri de societăți - prezintă Statutul entității (și Act constitutiv, după caz) (forma actualizată, acolo unde există modificări completări față de data înființării);
  • Să nu se afle într-una din următoarele situații - prezintă Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea ca partener (Anexa 2 la Anunțul de selecție), Certificat de înregistrare Fiscală (CIF), Cazier judiciar în termen de valabilitate:
  • în stare de faliment/ insolventă sau obiectul unei proceduri de lichidare sau de administrare judiciară, a încheiat acorduri cu creditori, si-a suspendat activitatea economică sau face obiectul unei proceduri în urma acestor situații sau se află în situații similare în urma unei proceduri de aceeași natură prevăzute de legislația sau de reglementările naționale;
  • face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa într-una din situațiile de la punctul anterior;
  • în dificultate, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 651/2014 al Comisiei din 17 iunie 2014 de declarare a anumitor categorii de ajutoare compatibile cu piața internă în aplicarea articolelor 107 si 108 din tratat;
  • să fi fost găsit vinovat printr-o hotărâre judecătorească definitivă pentru comiterea unei fraude/infracțiuni referitoare la obținerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, în conformitate cu prevederile Codului Penal aprobat prin Legea nr. 286/2009, cu modificările si completările ulterioare;
  • Să nu se afle în una din situațiile prevăzute în Tabelul 3 Situații în care Solicitantul sau partenerul nu este eligibil pentru finanțare din Ghidul Solicitantului Condiții Generale PlDS 2021-2027 - prezintă Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea ca partener;
  • Să participe, ca partener sau solicitant, în mai mult de 5 proiecte in cadrul prezentului apel - prezintă Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea ca partener
  • Să aibă experiență în organizare de evenimente pentru promovarea proiectului şi diseminarea rezultatelor, la nivel naţional şi internaţional;
  • Să aibă experiență în domeniul elaborării și implementării de programe/proiecte/măsuri privind incluziunea persoanelor vârstnice, constituie un avantaj gradul de realizare a indicatorilor de peste 90%, (cu documente justificative);

CRITERII DE SELECȚIE

În procedura de selecție vor intra toate entitățile juridice - Furnizori privați de servicii sociale acreditați în condițiile legii, iar evaluarea selecția dosarelor depuse se va realiza de către comisia de evaluare și selecție a partenerilor eligibili în cadrul programului Incluziune Demnitate Socială 2021-2027; Prioritate P06. Servicii de suport pentru persoane vârstnice. Apel de proiect „Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice” constituită la nivelul UAT Orașul Întorsura Buzăului, in două etape:

  1. Evaluarea in vederea calificării candidaților (Anexa 7)
  2. Evaluarea in vederea selecției candidaților (Anexa 8)

DOCUMENTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII:

  1. Certificat de Înregistrare Fiscală (CIF) – copie conform cu originalul;
  2. Act de identitate al reprezentantului legal – copie conform cu originalul;
  3. Statutul organizației/ actul constitutiv/ certificat constatator prin care se face dovada că are în obiectul de activitate/ statut activitate/ activitățile de natura celor care sunt necesare implementării proiectului - copie conform cu originalul;
  4. Cazier judiciar;
  5. Demonstrează prin documente justificative desfășurarea, de la data înființării până la data lansării prezentului apel, a minim 6 luni de experiență relevantă în furnizarea de servicii sociale pentru persoane vârstnice sau alte categorii vulnerabile - copie conform cu originalul;
  6. Certificat de atestare fiscală privind îndeplinirea obligațiilor de plată ai impozitelor și taxelor locale, in termen de valabilitate;
  7. Certificat de atestare fiscală privind îndeplinirea obligațiilor de plată la bugetul de stat, în termen de valabilitate;
  8. Bilanțul contabil pentru ultimii 4 ani (2021, 2022, 2023, 2024) - copie conform cu originalul;
  9. CV-ul în format Europass al persoanei propuse ca și coordonator și a documentelor justificative din care se reiasă experiența profesională, precum și calificările acestuia;
  10. Scrisoare de intenție, conform modelului anexat;
  11. Fișa Partenerului – vezi model
  12. Certificat de acreditare ca furnizor de servicii sociale.
  13. Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea ca partener (Anexa 3) - în original, ștampilată și semnată de reprezentantul legal;
  14. Declarație privind evitarea dublei finanțări (Anexa 4) - in original, ștampilată și semnată de reprezentantul legal;
  15. Acord de prelucrare a datelor cu caracter personal (Anexa 5) - in original, ștampilată și semnată de reprezentantul legal.
  16. Declarație conflict de interese (Anexa 6) — in original, ștampilată și semnată de reprezentantul legal;
  17. Nota justificativă ce conține o analiză a valorii adăugate a parteneriatului in ceea ce privește utilizarea eficientă a fondurilor, rolul și responsabilitățile, contribuția expertiza/experiența relevantă pentru implementarea proiectului - in original, ștampilată și semnată de reprezentantul legal;

MODALITATE DE DEPUNERE

Furnizori privați de servicii sociale acreditați în condițiile legii interesați de încheierea unui parteneriat cu UAT Orașul Întorsura Buzăului vor depune până la data de 16.06.2025, ora 16:00 (depunere pe suport hârtie) depunere la sediul entității finanțate din fonduri publice, poștă, curier sau până la ora 24:00 (depunere prin: e-mail), dosarele cu documentele complete, semnate și ștampilate de reprezentantul legal.

În cazul depunerii documentelor fizic, prin poștă și curier la registratura Primăriei UAT Orașul Întorsura Buzăului, sediu administrativ din Orașul Întorsura Buzăului, str. Mihai Viteazul jud. Covasna, acestea vor fi prezentate in plic sigilat, pe care se va specifica: „În atenția UAT Orașul Întorsura Buzăului, pentru selecția de parteneri pentru apelul PolDS "Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice "- Titlul proiectului: Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice din UAT Orașul Întorsura Buzăului.

În cazul depunerii documentelor prin mijloace electronice, acestea vor fi transmise in format pdf. la adresa de e-mail: [email protected], în subiectul e-mailului se va menționa: "În atentia UAT Orașul Întorsura Buzăului, pentru selectia de parteneri pentru apelul PolDS „Servicii de ingrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice " - Titlul proiectului: Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice din UAT Orașul Întorsura Buzăului.

Evaluarea candidaților: Candidații calificați vor trece in etapa de evaluare in vederea selecției candidaților. Dosarele vor fi punctate de la 1 la 100 conform grilei. Vor fi declarați admiși candidații care întrunesc un punctaj egal cu sau mai mare de 65 de puncte. Vor fi declarați respinșii candidații care întrunesc mai puțin de 65 de puncte.

Rezultatul procedurii: Rezultatul procedurii de selecție se va publica pe site-ul www.primaria.intorsura.info,printr-un anunț, care va conține informațiile cuprinse in anunțul de selecție informații privind candidații/ ofertanții participanți la procedură admiși și respinși și punctajul obținut de fiecare dintre aceștia, iar partenerii selectați vor fi contactați direct, la datele de contact furnizate in Fișa partenerului.

Soluționarea contestațiilor: Candidații care nu au fost selectați ca parteneri în vederea aplicării cererii de finanțare pentru proiectul care face obiectul anunțului de selecție pot depune, în termen de o zi lucrătoare de la data publicării listei pe site-ul UAT Orașul Întorsura Buzăului www.primaria.intorsura.info, , contestații care se soluționează de Comisia de contestații în termen de o zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestațiilor.

Rezultatul selecției va fi publicat pe site-ul UAT Orașul Întorsura Buzăului în data de 18.06.2025, iar partenerul selectat va fi contactat conform datelor furnizate in Fișa partenerului.

Rezultatele finale, după analizarea contestațiilor, vor fi publicate pe site-ul UAT Orașul Întorsura Buzăului în data de 24.06.2025.

CLENDARUL PROCEDURII DE SELECȚIE

Data publicării anunțului de intenție selecție partener privat

 30.05.2025

Perioada de depunere a candidaturilor

10 zile lucrătoare

Solicitare clarificări la procedura de selecție

1 zile lucrătoare

Răspuns clarificări la procedura de selecție

1 zile lucrătoare

Verificare administrativă și a eligibilității, evaluarea și selecția

1 zile lucrătoare

Publicare rezultate evaluare și selecție parteneri

Aceași zi decât verificarea administrativă

Perioada de depunere contestații la rezultatele evaluării

1 zile lucrătoare

Soluționarea contestațiilor la rezultatele evaluării

1 zile lucrătoare

Comunicare rezultate finale

Aceași zi ca publicare rezultate evaluării

ANEXE

Anexa 1 – Scrisoare de intenție

Anexa 2 – Fișa partenerului

Anexa 3 – Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea ca partener

Anexa 4 – Declarație privind evitarea dublei finanțări

Anexa 5 – Acord de prelucrare a datelor cu caracter personal

Anexa 6 – Declarație conflict de interese

Anexa 7 -  Grila evaluare etapa de calificare a candidaților

Anexa 8 – Grila de evaluare și selecție a ofertanților

Anexa 9 – Model Acord parteneriat

 

30 mai 2025

30 mai 2025

29 mai 2025

27 mai 2025

          MUREŞ INSOLVENCY SPRL, în calitate de administrator judiciar al debitorului RUTIN BAULEITUNG SRL cu sediul în Sfântu Gheorghe, Cartierul Câmpul Frumos, nr. 5, organizează

LICITAȚIE PUBLICĂ

          Pentru valorificarea LINIEI TEHNOLOGICE DE FABRICARE A BERII ARTIZANALE compusă din: echipament fabricarea berii Jinan Zhuoda, cazan de aburi ROTONDI IGOS 57/2, stație osmoză inversă PWG (AKRO), rezervor fermentare TRIAGO BCC, mașină semiautomată de etichetat DORAL 40-2 și stivuitor manual LIFTMASTER 1500, la prețul de strigare total de 675.000 lei + TVA.

          Valorificarea bunurilor va avea loc la data de 03.06.2025, ora 1200, la adresa din Tg-Mureș, str. Ștefan cel Mare, nr. 9, ap. 3 și se va repeta săptămânal în zilele de marți la aceeași oră, până la valorificarea acestora.

          Pot participa la licitații persoanele fizice sau juridice care achită garanția de participare la licitație de 10% din prețul de strigare, taxa de participare la licitație, și comunică administratorului judiciar intenția de participare și dovezile de plată cu 24 de ore anterior începerii licitației.

          Cei interesați pot obține informații suplimentare de la administratorul judiciar la telefon nr. 0745/591676 sau 0756/086289.

26 mai 2025

Orașul Întorsura Buzăului, cu sediul Întorsura Buzăului str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna,  în temeiul prevederilor art.7 alin.13 din Legea nr.52/2003, aduce la cunoştiinţă publică, că urmează a se supune dezbaterii autorității publice deliberative :

  •  proiectul de hotărâre privind aprobarea Actului constitutiv actualizat la Societatea ENERGOTERM ÎNTORSURA SRL.
  •  proiectul de hotărâre privind stabilirea modalității de gestiune pentru efectuarea transportului public local de persoane prin curse regulate în orașul Întorsura Buzăului.

Documentația aferentă proiectului de hotărâre poate fi consultată pe pagina de internet: www.intorsura.info secțiunea proiecte de hotărâri https://intorsurabuzaului.cityon.ro/MonitorulOficialLocal/RegistruProiecte sau la sediul Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere, depusă la biroul de relaţii cu publicul al instituţiei.

  Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la adresa de email primă[email protected].

  Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectele de acte normative, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică, până la data de 14.03.2025, prin poştă, sau la Registratura Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, de luni până vineri între orele 8,30 -14,00.

  Informaţii suplimentare, date de contact: telefon: 0267370337, e-mail: primă[email protected], persoană de contact: Aldea Lauriana Elena.

23 mai 2025

ANUNŢ

           Comuna Breţcu, judeţul Covasna, în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, aduce la cunoştinţă publică următorul proiect de hotărâre:

privind aprobarea aderării comunei  Brețcu la Asociația de Dezvoltare Intercomunitară AUDIT CIUC

          Textul complet al proiectului de hotărâre, al referatului de aprobare precum şi anexele pot fi consultate la sediul Primăriei comunei Breţcu.

          Cei interesaţi pot trimite/depune în scris propuneri, sugestii, opinii privind proiectele de hotărâre sus menţionate, până la data de 16 iunie 2025 la secretariat.

23 mai 2025

PRIMARUL COMUNEI AITA MARE

Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ

Astăzi, 23 mai 2025, primarul comunei Aita Mare anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:

Proiect de pentru modificarea Hotărârii Consiliului local Aita Mare nr.36/2009 privind instituirea taxei speciale de salubrizare în cazul prestațiilor de care beneficiează utilizatorii fără contract din comuna Aita Mare și aprobarea „Regulamentului privind stabilirea și aplicarea taxei speciale de salubrizare”

Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include:

  • referatul de aprobare privind necesitatea adoptării actului normativ propus;
  • textul complet al proiectului actului normativ

Documentaţia poate fi consultată:

  • pe pagina de internet a instituţiei, la adresa primariaaitamare.ro, la secțiunea Monitorul Oficial Local
  • la sediul Primăriei comunei Aita Mare
  • proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la secretarul general al comunei Aita Mare.

Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 15 iunie 2025.

  • ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: [email protected] ;
  • prin poştă, pe adresa Aita Mare nr.206, județul Covasna;
  • la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa Aita Mare nr.206, între orele 8-16.

Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri cu privire la proiectul de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului local Aita Mare nr.36/2009 privind instituirea taxei speciale de salubrizare în cazul prestațiilor de care beneficiează utilizatorii fără contract din comuna Aita Mare și aprobarea „Regulamentului privind stabilirea și aplicarea taxei speciale de salubrizare”

Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.primariaaitamare.ro, secțiunea Monitorul Oficial Local

Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.

Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 15 iunie 2025.

Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0267355582, e-mail: [email protected], persoană de contact: Barta Istvan-Zsolt.

 

Primar

Bihari Edömér

23 mai 2025

ULTIMELE STIRI

Taxi Heathrow Bitcoin Exchange
Taxi Heathrow Bitcoin Exchange