Foto: Mesagerul de Covasna

La sfârşitul lunii aprilie a expirat termenul pentru depunerea cererilor din partea locuitorilor pentru înfrumuseţarea zonelor verzi din jurul blocurilor de locuit. Până la 30 aprilie au fost depuse în acest sens 76 de cereri, care vor fi analizate în această perioadă de Direcţia de Gospodărire a Domeniului Public.

În cadrul programului au fost solicitate diverse răsaduri, arbuști, flori, gard viu, gazon, garduri sau bănci pentru o valoare totală de până la 1500 de lei / scară de bloc.

80% din valoarea totală a produselor solicitate va fi acoperită din bugetul local, restul de 20% fiind asigurat de asociațiile de proprietari. Astfel pentru o solicitare totală de 1500 de lei, municipalitatea va asigura 1200 de lei, iar asociaţiile vor avea de plătit doar 300 de lei.

Scopul programului este de a face zonele verzi din jurul blocurilor mai organizate și mai bine întreținute, contribuind astfel la îmbunătățirea peisajului urban.

Avizarea solicitărilor se va face de către Direcţia de Gospodărire a Domeniului Public din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, în ordinea depunerii cererilor. Contribuţia proprie se achită după aprobarea cererii prin virament bancar la numărul de cont RO80TREZ25624740220XXXXX deschis la Trezoreria Sfântu Gheorghe.

Produsele solicitate pot fi ridicate în zilele lucrătoare între orele 9.00 și 11.00, la data specificată de municipalitate în documentul de aprobare. Dovada aprobării va fi furnizată solicitantului prin poștă sau e-mail, în funcție de formularul în care a fost depusă cererea. Mai multe informaţii pot fi solicitate la prin telefon la 0267 314 173 (Karácsony József Attila).

Solicitantul este responsabil pentru îngrijirea plantelor, iar respectarea regulilor și termenelor de plantare este verificată de către administrația orașului.

www.sfantugheorgheinfo.ro

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail