Cea de-a 41-a ediţie a Târgului de Turism al României (TTR), care se desfăşoară în perioada 21 – 24 februarie la Romexpo, vine cu oferte de la peste 330 de companii din 15 ţări care îşi prezintă zonele turistice – Bulgaria, Chile, Congo, Croaţia, Grecia, Ungaria, Israel, Macedonia, Moldova, Palestina, Portugalia, România, Rusia, Spania şi Turcia.
La ediţia de primăvară a TTR, şi-au anunţat participarea oficială Bulgaria, Grecia, Israel, Macedonia, Moldova, Palestina şi Africa de Sud.
Ediţia de primăvară 2019 a TTR vine în întâmpinarea vizitatorilor cu pachete turistice pentru litoralul românesc, grecesc sau bulgăresc, oferte pentru petrecerea Sărbătorilor Pascale sau a concediului de 1 Mai, dar şi reduceri pentru destinaţii exotice din ce în ce mai vizitate de români.
TTR este organizat de Romexpo bianual, primăvara şi toamna, împreună cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT ) şi în parteneriat cu Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociaţia Naţională de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC).
TTR se desfăşoară concomitent cu Romhotel – Expoziţia Internaţională de echipamente, mobilier şi dotări pentru hoteluri şi restaurante, cea mai importantă manifestare pentru industria ospitalităţii. La manifestare şi-au anunţat prezenţa oameni de afaceri din domeniul HoReCa lanţuri de retail, distribuitori, reprezentanţii magazinelor cu comerţ specific, arhitecţi şi designeri.
Biletul de intrare la cele două manifestări costă 20 de lei, iar copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilităţi şi persoanele instituţionalizate beneficiază de intrare gratuită.
AGERPRES