În perioada următoare, Primăria municipiului Sfântu Gheorghe va angaja, prin concurs, mai mulți specialiști în domeniile juridic, achiziții publice și investiții.
Potrivit primarului Antal Arpad, municipalitatea are nevoie de mai mulți angajați în aceste domenii, ca urmare a faptului că în prezent sunt în derulare mai multe proiecte, a căror grafic de realizare impune angajarea de specialiști.
„Avem nevoie de specialiști în cel puțin patru domenii. Aș dori să vorbesc în primul rând de tot ce înseamnă mai multe concursuri scoase pentru consilieri juridici și juriști, dar și la achiziții publice, la investiții și la partea de proiecte. Totul se învârte în jurul investițiilor! Avem foarte multe investiții, proiecte câștigate- proiecte europene, guvernamentale, locale-, avem nevoie de specialiști ca să putem să derulăm aceste proiecte în ritmul pe care l-am propus pentru perioada următoare.”- a declarat, recent, primarul Antal Arpad, în cadrul unei videoconferințe de presă.
În prezent, în cadrul Primăriei Sfântu Gheorghe lucrează un număr de 235 de angajați iar 52 de posturi sunt libere, în așteptarea celor mai buni specialiști.
Maria Crețu-Graur