Având în vedere măsurile adoptate de Guvern, accesul în Primăria Sfântu Gheorghe şi în instituţiile subordonate se va face doar cu unul dintre următoarele documente: certificatul verde care atestă vaccinarea împotriva COVID-19; rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore; rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 48 de ore; un document care dovedește trecerea prin boala COVID-19 în ultimele 180 de zile.
De asemenea, pentru accesul în clădirea principală a Primăriei este nevoie de programare prealabilă la numărul de telefon 0267 316 957.
Pentru accesul la Biroul Locativ este nevoie de programare la numărul de telefon 0267 313 323, iar la Biroul Patrimoniu programarea se face la numărul 0267 316 957, interior 160.
În ceea ce priveşte Biroul de Stare Civilă, acesta s-a mutat temporar în biroul exterior din dreapta intrării principale a Primăriei, iar programări se pot face la numărul de telefon 0267 318 144.
Pentru mai multe informaţii, rugăm locuitorii să se adreseze telefonic sau prin email la [email protected], pentru orice probleme aflate în competenţa Primăriei.
www.sfantugheorgheinfo.ro