CEC Bank angajează pentru:
Sucursala Sfântu Gheorghe/ Serviciul Credite
ADMINISTRATOR CREDITE
Misiunea ta:
Să asiguri utilizarea, monitorizarea și urmărirea rambursării creditelor acordate clienților Băncii.
Ce vei face în acest rol?
Asiguri utilizarea, monitorizarea și urmărirea rambursării creditelor acordate clienților Băncii, conform contractului încheiat și reglementărilor interne în vigoare;
Verifici contractele de credit, de garanții, polițele de asigurare; monitorizezi îndeplinirea condițiilor stipulate la aprobarea facilităților de credit și permanența concordanță a acestora cu clauzele contractuale;
Urmărești rambursarea ratelor de credit, plata dobânzilor aferente la scadențele stabilite și încasarea comisioanelor și a altor sume datorate băncii de către clienți; faci propuneri pentru adoptarea măsurilor necesare în cazul clienților care înregistrează dificultăți în rambursarea creditelor acordate, anterior transformării acestora în credite neperformante.
Dacă știi despre tine că ai:
Studii superioare finalizate (preferabil economice sau domenii conexe);
3 ani vechime în muncă;
1 an experiență în domeniul specific de activitate constituie un avantaj;
Bune abilități de comunicare și relaționare;
Capacitatea de planificare și prioritizare a sarcinilor, de organizare și rezolvare de probleme;
Atenție la detalii;
Responsabilitate, integritate, confidențialitate;
Cunoașterea legislației bancare;
Cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională și/ sau cursuri de specialitate, urmate în țară sau în străinătate, constituie avantaje;
Cunoștințe de utilizare a calculatorului (Excel și Word, cel puțin).
Vino în echipa CEC Bank – Sfântu Gheorghe ! Te așteaptă:
O echipă orientată către clienți și un mediu de lucru competitiv;
Experiențe de învățare centrate pe acumularea de noi competențe;
Colegi deschiși și ambițioși, gata oricând să te ajute.
Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău pe adresa de e-mail: [email protected] sau [email protected] până la data de 21 martie 2025.
CEC Bank angajează pentru:
Sucursala Sfântu Gheorghe/ Serviciul Relații cu Clienții
MANAGER RELAȚII cu CLIENȚII BĂNCII
Misiunea ta:
Să fii un ambasador al produselor și serviciilor CEC Bank și să oferi soluții financiare clienților care au nevoie de ajutor.
Ce vei face în acest rol?
Promovezi, acorzi consultanță și vinzi întreaga ofertă de produse și servicii a băncii;
Menții și dezvolți activ relația cu clienții existenți, aflați în portofoliul alocat;
Identifici noi oportunități de afaceri cu clienții PF/ PJ și promovezi acțiuni de atragere de clienți;
Contactezi clienții, culegi informațiile necesare pentru pregătirea întâlnirilor cu ei, evaluezi
nevoile acestora și prezinți oferta băncii pentru produsele și serviciile care pot răspunde cel
mai bine nevoilor lor.
Dacă știi despre tine că ai:
Studii superioare (preferabil studii economice);
Experiență bancară de minim 2 ani, din care cel puțin 1 an pe poziție similară;
Foarte bune abilități de comunicare și relaționare, de vânzare, orientare către client;
Abilități de organizare, abilități de prezentare;
Responsabilitate, integritate, confidențialitate;
Cunoștințe de legislație bancară;
Cunoștințe bune de limba engleză/ cursuri de specialitate, urmate în țară sau în străinătate (avantaj);
Cunoștințe peste medie de utilizare a calculatorului (Microsoft Office).
Vino în echipa CEC Bank Sfântu Gheorghe! Te așteaptă:
O echipă orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;
Experiențe de învățare centrate pe acumularea de noi competențe;
Colegi deschiși și ambițioși, gata oricând să te ajute.
Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău pe adresa de e-mail: [email protected] sau [email protected] până la data de 21 martie 2025.
A N U N Ţ
Având la bază prevederile art.7 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, aducem la cunoştinţa locuitorilor comunei Lemnia că autoritatea executivă a unităţii administrativ –teritoriale a comunei Lemnia a iniţiat un proiect de hotărâre în limitele competenţelor autorităţilor deliberative şi executive, prin care să se aprobe indexarea impozitelor şi taxelor locale aplicabile în comuna Lemnia pentru anul 2026 cu rata inflaţiei de 5,6%.
Proiectul de hotărâre se poate consulta la secretarul general al comunei Lemnia sau se poate cere informaţii suplimentare la adresa de email [email protected].
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ propus se poate depune în scris la secretarul general al comunei Lemnia sau se poate trimite electronic la adresa de email mai sus menţionată, până la data de 22 aprilie 2025.
Primar,
Jénáki Csongor
ANUNȚ
Astăzi, 12.03.2025, Primăria orașului Întorsura Buzăului cu sediul în orașul Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, anunță deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare, potrivit art.7 alin.13 din Legea nr.52/2003, a proiectului de hotărâre privind aprobarea închirierii prin licitație publică cu strigare a pășunilor proprietate publică a orașului Întorsura Buzăului.
Documentația aferentă proiectului de hotărâre poate fi consultată pe pagina de internet: www.intorsura.info secțiunea proiecte de hotărâri https://intorsurabuzaului.cityon.ro/MonitorulOficialLocal/RegistruProiecte, la sediul Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna.
Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la biroul de relaţii cu publicul al instituţiei.
Materialele transmise vor purta menţiunea „propuneri pentru proiectul de hotărâre privind aprobarea închirierii prin licitație publică cu strigare a pășunilor proprietate publică a orașului Întorsura Buzăului.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la adresa de email primă[email protected].
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică, până la data de 24.03.2025, prin poştă, pe adresa Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str. Mihai Viteazul, nr.173, județul Covasna; la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, între orele 8,30 -14,00.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0267370337, e-mail: primă[email protected], persoană de contact: Aldea Lauriana Elena.
Consiliul de Administrație al BĂNCII COOPERATISTE EUROCOOP SFÂNTU GHEORGHE, cu sediul social în Sfântu Gheorghe, str.Gabor Aron nr.10A, jud.Covasna, nr.de ordine în registrul comerțului nr.J14/39/1991, CUI548934, convoacă Adunarea Generală a membrilor cooperatori în data de 15.04.2025, ora 12, la sediul Băncii Cooperatiste Eurocoop Sfântu Gheorghe situat în str. Gabor Aron, Nr.10/A, jud.Covasna.
Ordinea de zi este publicată în Monitorul Oficial.
Dacă la data de 15 aprilie 2025 nu vor fi îndeplinite condițiile legale și statutare pentru desfășurare, cea de a doua adunare generală va avea loc în ziua de 16 aprilie 2025, la aceeași oră, în același loc și cu menținerea ordinii de zi.
Consiliul de Administrație al BĂNCII COOPERATISTE EUROCOOP SFÂNTU GHEORGHE, cu sediul social în Sfântu Gheorghe, str.Gabor Aron nr.10A, jud. Covasna, nr.de ordine în registrul comerțului nr. J14/39/1991, CUI548934, convoacă Adunarea Generală a membrilor cooperatori în data de 15.04.2025, ora 12, la sediul Băncii Cooperatiste Eurocoop Sfantu Gheorghe situat în str. Gabor Aron, Nr.10/A, jud.Covasna.
Ordinea de zi este publicată în Monitorul Oficial.
Dacă la data de 15 aprilie 2025 nu vor fi îndeplinite condițiile legale și statutare pentru desfășurare, cea de a doua adunare generală va avea loc în ziua de 16 aprilie 2025, la aceeași oră, în același loc și cu menținerea ordinii de zi.
Comuna Valea Crişului, în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, aduce la cunoştinţă publică iniţiativa Primarului Comunei Valea Crişului, domnul Kisgyörgy Sándor, elaborarea proiectului de hotărâre privind aprobarea Statutului Comunei Valea Crișului, județul Covasna.
Textul complet al proiectului de hotărâre, precum şi al referatului de aprobare sunt afişate şi pot fi consultate la sediul Primăriei Comunei Valea Crişului din data 11.03.2025.
Cei interesaţi pot trimite/depune, în scris, până la data de 24.03.2025, propuneri, sugestii, opinii la sediul Primăriei Comunei Valea Crişului, str Principală nr. 136, cod poştal 527165, comuna Valea Crişului, judeţul Covasna.
CONVOCARE ADUNAREA GENERALĂ A MEMBRILOR
FILIALEI CECCAR COVASNA
Se convoacă Adunarea generală a membrilor CECCAR Filiala Covasna, la sediul filialei, în data de 26 martie 2025, ora 16.00, în sistem hibrid, cu următoarea ordine de zi:
1. Raportul Consiliului filialei privind activitatea desfăşurată în anul 2024;
2. Execuția bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2024; Raportul cenzorului asupra gestiunii filialei la 31 decembrie a anului 2024;
3. Raportul Comisiei de disciplină privind activitatea desfăşurată în anul 2024;
4. Aprobarea programului de activitate pentru anul 2025;
5. Aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2025;
6. Desemnarea reprezentanţilor la Conferinţa naţională conform normativelor stabilite.
În cazul neîndeplinirii, la prima convocare, a condițiilor de validitate prevăzute la alin. (2), art. 34 din OG nr. 65/1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, cu modificările și completările ulterioare, se convoacă următoarea Adunare generală la sediul filialei, în data de 26 martie 2025, ora 16.30, în sistem hibrid,cu aceeași ordine de zi, iar aceasta este legal constituită indiferent de numărul membrilor prezenți, potrivit prevederilor alin.(3), art. 34 din OG nr. 65/1994.