Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret Bistriţa – Năsăud organizează în colaborare cu mai multe instituţii şi organizaţii, în perioada 10-16 august, la Centrul de Agrement Sîngeorz – Băi, Tabăra Naţională Militară de Vară. Tinerii covăsneni interesaţi să participe se pot înscrie în această perioadă.
Tabăra Naţională Militară de Vară este organizată de Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret Bistriţa – Năsăud, în colaborare Garnizoana Bistriţa, Liceul cu Program Sportiv -Bistriţa, Direcţia de Sănătate Publică -Bistriţa-Năsăud, CS Karate Club -Bistriţa, CS Ilyo-Bistriţa, CS Judo şi Arte Marţiale -Bistriţa, CS Schreiner -Bistriţa şi Serviciul Public Evenimentul se va desfăşura în perioada 10–16 august 2014, în Centrul de Agrement Sîngeorz – Băi, jud. Bistriţa – Năsăud.
Modalitatea de înscriere
Potrivit informaţiilor oferite ieri de reprezentanţii Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret (DJST) Bistriţa – Năsăud, aplicanţii trebuie să fie elevi/tineri cuprinşi într-o formă de învăţământ; să aibă vârsta cuprinsă între 10 şi 35 de ani; să fie cetăţeni români cu domiciliul în România; să fie apţi din punct de vedere medical. Minorii trebuie să aibă acordul scris al părinţilor, în vederea participării la tabără. Cei care doresc să se înscrie trebuie să transmită următoarele documente: a) formularul tip de înscriere (ce poate fi găsit pe site-ul ziarului nostru, www.mesageruldecovasna.ro); b)documentul de identitate (CI) – în copie; c). diplome /certificate/ adeverinţe/contracte de voluntariat/declaraţii etc. – în copie; d) o scrisoare de intenţie; e) acordul scris al părinţilor, pentru elevii minori. Aceste documente se vor transmite până în data de 23 iulie 2014, pe adresa de email a Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret Bistriţa – Năsăud, [email protected].
Criterii de selecţie
Candidaţii vor fi selectaţi în funcţie de îndeplinirea unor criterii (pentru care se acordă un anumit punctaj).
Conform regulamentului, candidaţii vor fi admişi în urma selecţiei în limita locurilor disponibile. Vor fi selectaţi doar candidaţii care cumulează minim 50 puncte conform grilei de punctare. Potrivit regulamentului, vor fi informaţi în legătură cu participarea numai candidaţii admişi, iar în cazul în care un beneficiar selectat îşi anunţă intenţia de a renunţa să participe, acesta va fi înlocuit cu un alt beneficiar selectat, aflat pe listele de rezervă.
Criteriile de selecţie sunt: criteriul participativ: implicarea aplicantului în acţiuni ce sunt cuprinse în tema proiectului sau similare – dovedită prin adeverinţă, diplome, contracte de voluntariat; membru în organizaţii neguvernamentale de tineret – dovada constând în declaraţie a preşedintelui organizaţiei, cu semnătura şi ştampilă (punctajul maxim fiind 30 de puncte); criteriul social: -tineri din mediul rural – dovedit prin acte de identitate (punctajul maxim ce poate fi acordat este de 10 puncte; criteriul motivaţional – ce presupune redactarea unei scrisori de intenţie (de maxim o pagină) şi transmiterea formularului tip (pentru care se acordă 20 de puncte); criteriul performanţelor şcolare- să fie elevi participanţi la olimpiadele şcolare, clasaţi pe locurile I-III, la fazele naţionale şi internaţionale – dovada constând in diplome (punctajul maxim ce poate fi acordat fiind de 20 de puncte); criteriul adecvării la domeniu – ţinându-se cont de dovezi ale cunoştinţelor şi competenţelor în domeniu şi de dovezi ale abilităţilor şi experienţei în domeniu (punctajul acordat fiind 20 de puncte).
În regulament se arată că masa şi cazarea participanţilor sunt asigurate de Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret, iar transportul va fi asigurat de către participanţi. Conform regulamentului, fiecare participant poate depune un singur formular de înscriere; nu se iau în considerare formularele incomplete ( nu sunt validate).
Ana Alina Costache
REGULAMENT :
- candidatii vor fi admisi in urma selectiei in limita locurilor disponibile.Vor fi selectati doar candidatii care cumuleaza minim 50 puncte conform grilei de punctare;
- vor fi informati in legatura cu participarea numai candidatii admisi;
- in cazul in care un beneficiar selectat isi anunta intentia de a renunta sa participe, acesta va fi inlocuit cu un alt beneficiar selectat, aflat pe listele de rezerva;
- masa si cazarea participantilor sunt asigurate de Directia Judeteana pentru Sport si Tineret, iar transportul va fi asigurat de catre participanti.
- fiecare participant poate depune un singur formular de inscriere;
- nu se iau in considerare formularele incomplete ( nu sunt validate).
DIRECŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU SPORT ŞI TINERET BISTRIŢA-NĂSĂUD
TABARA NATIONALA Militara de Vara editia a-II-a 10-16 august 2014 , Centrul de Agrement Singeorz – Bai |
FORMULAR DE ÎNSCRIERE |
- Elemente de identitate ale solicitantului:
Numele şi prenumele: …………………………………………………………………………………………..
Vârstă:…………………………Sex: ¨ M ¨ F…………………………………………………..
Adresa completă …………………………………………………………………………………
Contact : Telefon/fax/e-mail): …………………….;……………………..;…………………………
- Categorie beneficiari:
1 -tineri, elevi/studenţi
2 -tineri absolvenţi ¨
3 – tineri cu activitate recunoscută şi rezultate remarcabile raportate la tema proiectului ¨
4 – fără venituri (şomeri) ¨
5 – tineri din mediul rural ¨
6 – tineri institulionalizaţi/postinstituţionalizaţi ¨
7 – voluntari ONGT ¨
8 – altă categorie ¨
- Declar pe propria răspundere că datele din prezenta sunt în conformitate cu realitatea.
- Sunt de acord cu prevederile Regulamentului intern al proiectului şi cu Regulamentul de tabără aprobat de MTS.
- De ce vrei să participi la această tabără? (Răspunsul este sub formă de eseu/scrisoare de intenţie – maxim 1 pagină )
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Data
Nume şi prenume
Semnătura