Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Covasna vine în sprijinul persoanelor disponibilizate colectiv sau individual cu informații pivind actele necesare și modalitatea de depunere a dosarului de șomaj.
1.Pregătirea documentelor
Acte necesare:
- cerere pentru acordarea indemnizației de șomaj;
- actul de identitate – copie;
- actele de studii şi de calificare – copie;
- declarație pe proprie răspundere că persoana nu are restricţii medicale care o împiedică să presteze muncă sau că are eventuale restricţii medicale care o împiedică să presteze o anumită muncă;
- carnetul de muncă (toate paginile) – copie;
- adeverintele de vechime valabile de la 01.01.2011 si alte acte care atestă existenţa unor raporturi de muncă sau de serviciu până la data de 31 decembrie 2010 şi, după caz, vechimea în muncă realizată anterior datei de 1 martie 2002.
- adeverința privind stagiul de cotizare pe ultimele 12 luni;
- decizia de desfacere a contractului de muncă.
Toate documentele vor fi certificate pentru conformitate cu originalul, de către persoana solicitantă, cu excepția documentelor de la pct. a) și d).
2.Depunerea documentelor – se trimit prin poșta electronică(e-mail), în format pdf, la unul din următoarele adrese: [email protected] sau [email protected] .
M.D.C.