Primăria municipiului Sfântu Gheorghe atrage atenţia contribuabililor asupra prevederilor Codului Muncii şi a Hotărârii Guvernului nr. 983 din 13 decembrie 2018, conform cărora zilele de 24, 25, 26, 31 decembrie 2018, respectiv 1 şi 2 ianuarie 2019 vor fi zile nelucrătoare.
Totodată în vederea soluţionării problemelor legate de închiderea anului fiscal 2018 şi deschiderea anului fiscal 2019, Biroul de relații cu publicul aparținând Direcției finanțe publice municipale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe nu va avea program cu publicul în zilele de 3 şi 4 ianuarie 2019.
În zilele sus-menţionate, impozitele şi taxele locale restante, respectiv amenzile contravenţionale vor putea fi achitate prin intermediul sistemului naţional electronic de plată online cu cardul bancar, pe site-ul www.ghiseul.ro, sau la oficiile poştale în funcţie de programul de lucru al acestora. Conturile IBAN pot fi consultate pe site-ul instituţiei, www.sfantugheorgheinfo.ro, sau pe lista afişată la intrarea Biroului de relații cu publicul aparținând Direcției finanțe publice municipale.
Începând cu data de 7 ianuarie 2019, Direcția Finanțe Publice Municipale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe va sta la dispoziția contribuabililor cu program normal de funcționare.
www.sfantugheorgheinfo.ro