Potrivit PayU Romania vânzările online ale agenţiilor de turism din România au crescut în primele cinci luni cu peste 30%, iar valoarea medie a tranzacţiilor a urcat cu 18%, de la 155 euro în aceeaşi perioadă a anului trecut la 182 euro.
„În contextul în care evoluţiile în offline sunt extrem de mici sau chiar negative, mediul online oferă toate ingredientele pentru ca agenţiile de turism să îşi crească vânzările: soluţii integrate cu sistemele lor interne de rezervări, posibilităţi multiple de parteneriate şi promoţii, canale de comunicare mai eficiente şi, mai ales, rapiditate în procesul de vânzare şi încasare. În consecinţă, vedem creşteri constante de la un trimestru la altul, atât în volumul pieţei, cât şi în numărul jucătorilor care îşi dezvoltă canalul online”, se arată într-un comunicat de presă postat pe site.
Valoarea medie a operaţiunilor a urcat cu 18%, dar în cazul promoţiilor valoarea tranzacţiilor poate creşte chiar şi cu 100%.
PayU România face parte din PayU Group, deţinut de Naspers Ltd, un grup media multinaţional, cu operaţiuni în domeniile media, Internet şi eCommerce.
Anna-Maria Chiţu