În luna aprilie TEGA S.A. nu va trimite facturi clienților persoane fizice, pentru că niciun colector nu lucrează în perioada stării de urgență, reducând astfel șansele unei eventuale infecții.

Este important de precizat că suspendarea facturării înseamnă că facturile pentru această perioadă vor fi emise şi transmise la o dată ulterioară, cel mai probabil după încheierea stării de urgență. Această măsură se aplică doar persoanelor fizice. Clienții care doresc să plătească pot solicita o factură pe www.tega.ro.

Serviciul de relaţii cu clienții este, de asemenea, suspendat la sediul companiei din Sfântu Gheorghe, însă toate solicitările pot fi realizate online, prin e-mail la [email protected]. Plata se poate face personal în Sfântu Gheorghe, str. Crângului nr. 1, însă TEGA le solicită clienților să aleagă plata online (aceasta se poate face prin meniul din partea dreaptă sus a site-ului www.tega.ro), pe aplicația telefonică PAGO sau serviciile de plată Un-Doi, Payzone și PayPoint.

În același timp, deşi activitatea serviciului de relaţii cu clienţii este suspendată, orice întrebare pe care o aveţi poate fi adresată prin email la adresa [email protected] sau prin telefon la 0267 310 123 sau 0267 351 897.

TEGA S.A. atrage atenția asupra faptului că programul de transport al deșeurilor va rămâne neschimbat în luna aprilie. În plus, compania solicită în mod repetat clienților aflaţi în izolare la domiciliu să nu mai colecteze deșeurile selectiv până la clarificarea stării lor de sănătate, reducând astfel riscul de infecție. De asemenea, este important să știți că măștile și mănușile folosite ar trebui aruncate în deșeurile menajere, tot pentru a reduce riscul de infecție. Deşeurile de la locaţiile de carantină instituţionalizată sunt colectate de o companie specializată în deșeuri periculoase.

 

TEGA S.A.

Biroul de presă

 

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail