Fundația Comunitară Covasna (HKA) a anunțat ieri că,  în luna ianuarie, a colectat suma de 11494,85 lei prin programul „Carduri comunitare”.

Programul „Carduri comunitare” a fost lansat la Sfântu Gheorghe în luna august 2011, în scopul sprijinirii inițiativelor locale și a întăririi „patriotismului local”, prin introducerea unui card de fidelitate ce poate fi folosit în magazine sau alte unități, cu produse sau servicii preponderent locale. Prin utilizarea acelui card, cumpărătorul beneficiază de 1% discount pentru produsele achiziționate, iar magazinul partener dublează această valoare, contribuind cu încă 1% la fondul comunitar operat de Fundaţia HKA. Suma strânsă prin folosirea cardurilor comunitare este apoi folosită pentru susținerea în inițiativelor comunitare, proiectelor civile, susținerii talentelor etc.

Conform conducerii HKA, în ianuarie fundația a acordat burse școlare copiilor și tinerilor talentați, cu posibilități financiare reduse. Bursele acordate au valoarea totală de 17.000 lei, din care 12.000 lei au provenit din contribuțiile donatorilor individuali la Balul Comunitar, iar fundația a mai adăugat încă 5.000 lei.

În prezent, 22.000 de persoane utilizează activ cardul comunitar.

Lunar, pentru răsplătirea posesorilor cardului comunitar, Fundația organizează o tragere la sorți, oferind câte un premiu în bani, unuia dintre utilizatorii activi.

„Câștigătoarea norocoasă a tragerii la sorți din luna ianuarie a fost Pap Szende, utilizatoare fidelă a cardului comunitar, începând din anul 2014. Premiul în valoare de 300 lei poate fi folosit in magazinele locale. Următoarea tragere va avea loc în data de 22 februarie, vineri, la ora 12,00, în emisiune în direct, din studioul de radio Sepsi. ”- a transmis directorul executiv al HKA, Bereczki Kinga. Aceasta  a transmis mulțumiri tuturor susținătorilor programului „Carduri comunitare”.

„Mulţumim mult partenerilor, atât celor care ne sunt parteneri în programul <<Carduri comunitare>>, cât şi utilizatorilor de card comunitar, pentru colaborarea în sprijinul comunităţii. Ne dorim ca aceste activităţi să continue cu bucurii şi satisfacţii pentru noi toţi. ” – a încheiat Bereczki Kinga.

Programul „Carduri comunitare” nu este singura inițiativă a Fundației, în vederea consolidării comunității, din punct de vedere economic.

La finele anului 2016, HKA a lansat o campanie de promovare a produselor, serviciilor și firmelor locale, aceasta derulându-se și în prezent sub genericul „NOI”.

În cadrul acestei campanii a fost realizat un catalog al firmelor, serviciilor şi produselor locale, ce va fi oferit locuitorilor județului,  dar și o platformă online, pentru promovarea acestor produse, servicii, firme.

Ana Ciorici COSTACHE

 

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail