Fundaţia Comunitară Covasna a lansat un sondaj prin intermediul căruia vrea să afle opinia cetăţenilor din judeţ cu privire la modul în care ar trebui utilizaţi banii colectaţi prin programul “Carduri comunitare”.

Bereczki Kinga

Directorul executiv al Fundaţiei Comunitare Covasna, Bereczki Kinga a declarat miercuri, în cadrul unei conferinţe de presă, că în decurs de trei luni în acest fond s-a strâns suma de 9000 de lei, iar banii vor fi folosiţi în funcţie de propunerile venite din partea membrilor comunităţii locale.

În paralel, a fost lansat un sondaj şi pe site-ul fundaţiei la care au răspuns până în prezent 263 de persoane. Cele mai multe voturi (peste 20%) au fost pentru sprijinirea tinerilor talentaţi şi ajutorarea copiilor cu dizabilităţi (19%).

De asemenea, peste 11% din voturi au fost în favoarea alocării fondurilor pentru renovarea clădirilor istorice şi marcării pistelor pentru biciclişti, iar aproximativ 9% au votat pentru amenajarea spaţiilor verzi. Alţii au fost de părere că sumele colectate ar trebui utilizate pentru dezvoltarea infrastructurii grădiniţelor, susţinerea mişcării sportive şi a organizaţiilor civile, pentru acţiuni ecologice, realizarea de terenuri de joacă pentru copii şi dotarea laboratoarelor şcolare.

Programul “Carduri comunitare” a fost lansat în luna august în scopul dezvoltării ‘patriotismului local’, iar până în prezent au fost distribuite un număr de aproape 8000 de carduri de fidelitate ce pot fi folosite în reţelele magazinelor partenere Bertis şi Merkur, în Restaurantul Libertis şi localul Big Mama, la farmaciile Salvia, cofetăria Aria şi Agenţia de turism Transilvania Tourist Service. Acestea au acceptat să ofere un discount cuprins între 1 şi 10% pentru mărfurile cumpărate de posesorii cardurilor şi, în plus, să doneze un procent din aceste vânzări în ‘fondul cardurilor comunitare”.

Bereczki Kinga a precizat că anul viitor programul “Carduri comunitare” va fi extins în întregul judeţ.

Oana Mălina Negrea/AGERPRES

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail