Covăsnenii, cuprinși de euforia sărbătorilor de iarnă,  se pare că au fost mulțumiți de produsele cumpărate și de serviciile oferite de unitățile de consum din județ, întrucât, potrivit directorului Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (C.J.P.C.) Covasna, Mircea Diaconu,  la instituția pe care o conduce nu s-au înregistrat plângeri. „În perioada sărbătorilor nu am avut nici un caz deosebit, nici de Crăciun ori de Anul Nou nu am avut nici o reclamație legată de cazări, de alimentație publică. Deci am avut un sfârșit de an foarte liniștit. Am rămas plăcut surprins de acest lucru.”, a declarat acesta.

Inspectorii C.J.P.C. Covasna, își vor continua și în acest an activitățile de control, după programul obișnuit, iar în luna ianuarie, aceștia au ca temă de control tematic național, produsele tradiționale. Controalele stabilite la nivel de instituție locală, pentru luna ianuarie, vor viza activitățile caselor de schimb valutar, dar și comercializarea de legume și fructe la conservă, iar ca temă nouă, vor fi verificate activitățile agențiilor imobiliare.

Inspectorii Agenției Naționale pentru Protecția Consumatorilor încurajează consumatorii să sesizeze orice neregulă constatată, care poate fi soluționată,  dacă este vorba de un caz reglementat de legislația privind protecția consumatorilor. De asemenea, pe site-ul www.anpc.gov.ro, pot fi accesate sfaturi și informații privitoare la protecția consumatorilor.

Oana-Mihaela Costache

 

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail