După 4 ani care au trecut de la „nașterea” ideii de afaceri, până la realizarea acesteia, ziua de joi, 18 martie 2021, a fost cea  în care visul unei echipe tinere și ambițioase s-a concretizat o dată cu inaugurarea, la Sfântu Gheorghe, a Centrului comercial Sepsi Value, primul mall din judeţul Covasna.

 

Despre etapele realizării acestei investiții ne-au vorbit ieri, în cadrul unei conferințe de presă, reprezentantul investitorului imobiliar Prime Kapital, Nemes Zoltan, managerul Sepsi Value Centre, Zoltan Hengan,  precum și Directorul Operațional Carrefour România, Cătălin Samara.

„Acum aproape 4 ani s-a născut ideea de a realiza un loc de  referință pentru comunitatea din Sfântu Gheorghe. Drumul de la idee, la realizare, a fost lung: s-a început cu studiul de fezabilitate, cu cumpărarea terenurilor, cu începerea construcțiilor, după care o pandemie necalculată era să ne dea  toate calculele  peste cap. Au urmat câteva luni de stop, după care am reluat construcțiile. În mai puțin de șapte luni de zile am  finalizat construcția, și iată-ne aici, în Sepsi Value Centre, în ziua deschiderii.(…)Am realizat un  proiect frumos, într-o zonă comercială a orașului. Zona  era deja comercială, dar cu realizarea proiectului am întărit aspectul comercial, am schimbat  fața străzii Lunca Oltului și inclusiv prin realizarea sensului giratoriu am întărit aspectul comercial al zonei.”- a spus  Nemes Zoltan, reprezentantul Prime Kapital.

Acesta a subliniat rolul esențial al întregii echipe care și-a adus contribuția la ceea ce a însemnat realizarea Centrului comercial Sepsi Value Centre, precum și rolul autorităților locale și a instituțiilor de la nivel local.

Ținem să mulțumim, pe această cale,  întregii echipe, (…) reprezentanților locali, oamenilor din instituțiile  și autoritățile locale care de la început au fost lângă noi și ne-au ajutat. Țin să mulțumesc primarului Antal Arpad care încă de la prima discuție pe care am purtat-o cu dânsul a înțeles importațna acestui proiect nu numai în  privința economică  a orașului, ci și pentru importanța pentru  comunitate. Suntem convinși că banii proveniți din acest proiect, în bugetul local, vor fi cheltuiți în cel mai oportun mod și în folosul comunității.”

 

„Începând de astăzi vom pune harta municipiului Sf.Gheorghe pe harta de retail a României”

 

În discursul său, Hengan Zoltan, managerul Sepsi Value Centre a afirmat că prin realizarea acestui proiect, în municipiul Sf. Gheorghe, locuitorii din Covasna nu vor mai fi nevoiți să se deplaseze în alte județe deoarece „acest proiect o să pună la dispoziția localnicilor un centru comercial facil, cu oportunități diversificate, în imediata proximitate a orășenilor.Acest  proiect este un răspuns la o necesitate materială și de mult existentă, un proiect care  să ofere calitate atât din punct de vedere al designului și execuției, cât și din punct de vedere  al produselor și serviciilor. (…) Începând de astăzi vom pune harta municipiului Sf.Gheorghe pe harta de retail a României, prin acest proiect vom  deservi o regiune cu 220 de mii de locuitori”.

Hengan Zoltan a declarat că, localnic fiind, se bucură că prin această investiție s-au creat mai mult de 600 de locuri de muncă, dar și pentru faptul că în centrul comercial sunt și firme locale, într-un număr mare, pe lângă brandurile internaționale cunoscute. „Sepsi Value Centre este un proiect de referință din portofoliul nostru, pe care l-am dezvoltat împreună cu partenerii noștri de la Carrefour, și  prin acest lucru se deschide astăzi și primul hipermarket Carrefour din județ. Acest lucru  este parte a unei strategii pe termen lung.”- a conchis managerul Sepsi Value Centre.

 

Carrefour Sf. Gheorghe, un magazin complet digitalizat

 

În discursul său, Cătălin Samara, Director Operațional Carrefour România, a menționat că deschiderea hipermarketului Carrefour la Sf. Gheorghe, al 41-lea al rețelei, are loc în anul în care Carrefour aniversează 20 de ani de existență pe piața românească.

Acesta a declarat că hipermarketului Carrefour este orientat înspre  tot ceea ce însemnă parteneriat local și, în egală măsură, în gama de produse naționale și internaționale pe care  Carrefour o propune clienților orașului, și nu numai, vor descoperi peste 1000 de articole  bio”.

Cătălin Samara a precizat că hipermarketului Carrefour Sf. Gheorghe „vine cu un răspuns la una  dintre cele mai mari probleme ale hipermarketurilor, la nivel mondial, respectiv corespondența prețurilor la raft și la casle de marcat, și cozile la casele de marcat.” „Practic avem  un magazin complet digitalizat, cu etichete electronice care  ar trebui să ușureze foarte mult viața clienților.”- a spus acesta.

Totodată, Carrefour Sfântu Gheorghe marchează o noutate din punct de vedere tehnologic, prin cele 16 case 100% Self Checkout clienții având posibilitatea de a-și plăti singuri produsele pentru a eficientiza sesiunea de cumpărături, diminuând considerabil timpii de așteptare. Acest sistem exclusiv self checkout este simplu și intuitiv pentru oricine, permițând atât plata cash, cât și cu cardul, iar clienții au parte în orice moment de asistență, deoarece angajații Carrefour sunt acolo pentru ei când au nevoie de ajutor.

În plus, prin opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour, clienții pot scana și plăti produsele pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, astfel experiența devine simplă și rapidă.

 

Hipermarketul introduce şi în Sfântu Gheorghe programul de loialitate Act For Good, disponibil în aceeaşi aplicaţie, prin care clienţii pot acumula puncte pentru a beneficia de oferte sau le pot dona în beneficiul unor cauze sau proiecte.

Potrivit reprezentanţilor hipermarketului, acesta se va implica şi în acţiuni de protejare a mediului înconjurător, implementând şi la Sfântu Gheorghe programul de colectare a uleiului uzat, prin care fiecare persoană poate primi câte un litru de ulei proaspăt în schimbul a trei litri de ulei folosit sau 2 litri de ulei proaspăt pentru 5 litri de ulei utilizat.
Proiectul de colectare a uleiului uzat se derulează în colaborare cu organizaţia Respiră Verde, care ulterior îl va procesa şi transforma în biocombustibil şi alte derivate.

***

Cu o suprafață totală construită de peste 20.000 de mp, Sepsi Value este realizat de către Prime Kapital, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari din România.

Noul centru comercial își primește vizitatorii cu o selecție generoasă de branduri internaționale, naționale dar și locale, precum: Carrefour Hypermarket, New Yorker, LC Waikiki, Sportissimo, Sport Vision, Sinsay, Orsay, CCC, DM, Noriel, Flanco, Pepco, Nobila Casa, Agroland, Dr.Max, B&B Collection, Cador, KFC, Spartan, Mesopotamia, Big Mama, Bertis, Boutique 17, Arsis, Rufarie, Tabac Xpress, Money Gram, Play Again, BVB Casino, Cover Shop, Talma GSM, Café 42, Cappuccino Cafe, Fine Drink Shop, Kolumban Optika, Hygea Farm, Aderix Fashion, Prima Icecream, Asigurari Auto BSL, Hello Donuts.

În primele zile de la inaugurare majoritatea magazinelor vor dispune de oferte și promoții atractive gândite special pentru clienții Sepsi Value Centre.

Sepsi Value Centre este situat pe strada Lunca Oltului nr.31-35, Sfântu Gheorghe și pune la dispoziția clienților săi peste 700 de locuri de parcare, fiind deschis zilnic în intervalul orar 09:00 – 21:00 și 07:00 – 21:00 pentru clienții Hypermarketului Carrefour. Accesul se poate face și cu transportul în comun folosind linia 5 pe traseul Simeria – Gara CFR – Arena Sepsi.

Maria Crețu-Graur

 

 

 

 

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail