Comercianții mai pot depune ofertele pentru ocuparea locurilor în cadrul Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe până pe data de 18 aprilie.

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe organizează licitație pentru ocuparea domeniului public, cu ocazia organizării târgului Zilelor Sfântu Gheorghe (28-30 aprilie). Într-un anunț publicat pe site-ul oficial al evenimentului, http://www.szentgyorgynapok.ro/ro/anunt-pentru-comercianti-targul-zilelor-sfantu-gheorghe, organizatorii transmit că ofertele pot fi depuse în plicuri sigilate, până pe data de 18 aprilie, ora 11:00, respectiv până la ora 13:00 pentru miniparcurile de distracţie, la Biroul Relaţii cu Publicul din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, sau la sediul operatorului regional de salubritate SC Tega SA, din strada Crângului nr. 1.

Conform anexei Hotărârii Consiliului local nr. 89/2017 privind instituirea unor măsuri în vederea organizării Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe 2017, tarifele pe mp / 3 zile, pentru ocuparea domeniului public sunt următoarele:

– Locuri de vânzare (3m x 3m = 9 mp) pentru comerţ cu amănuntul cu produse alimentare (mai puţin kürtös kalács, langoş, popcorn, vată de zahăr, produse de tip fast food, îngheţată sau băuturi alcoolice), preparate în mod tradiţional, direct de către producători, fără preparare şi/sau consum pe loc – (tip A)            15 lei;

– Locuri de vânzare (2m x 2m = 4 mp) pentru alimentaţie publică (exclusiv popcorn, vată de zahăr, îngheţată) – (tip B) 200 lei;

– Locuri de vânzare (3m x 3m = 9 mp) pentru alimentaţie publică tip patiserie-cofetărie (inclusiv kürtös kalács, langoş, clătite, dar fără băuturi alcoolice), cort şi/sau rulotă – (tip C) 200 lei;

– Locuri de vânzare (3m x 3m = 9 mp) pentru alimentaţie publică de tip fast food (gyros, hamburger, sandwich, kebab, hot dog, pizza, etc., dar fără băuturi alcoolice), cort şi/sau rulotă -(tip D)      200 lei;

– Standuri de alimentaţie publică 92 lei;

– Miniparcuri de distracţie pentru copii 50 lei;

– Locuri (3m x 3m= 9 mp) pentru meşteşugari cu produse de artă populară sau de artizanat şi anticariat 11 lei;

– Locuri de vânzare (3m x 3m = 9 mp) pentru cărţi, respectiv pentru prestări de servicii de tip programe distractive, jocuri interactive pentru copii – (tip E) 30 lei;

– Locuri pentru expunere produse (autoturisme, utilaje, materiale de construcţii, mobilă, etc.) fără vânzare pe loc – (tip F) 25 lei;

Conform aceluiași document, din taxele colectate pentru ocuparea domeniului public în cele trei zile ale Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe vor fi asigurate cheltuielile necesare pentru închirierea, decorarea, montarea/demontarea scenelor; asigurarea sonorizării scenelor şi a altor locaţii; lumini pentru scene; banere, steaguri (pentru ambianţă); plata serviciilor de organizare a târgului şi de salubrizare;  WC-uri publice mobile; servicii de alimentare cu energie electrică; drepturi de autor şi drepturi conexe; prestări servicii artistice; cheltuieli de personal; diverse cheltuieli materiale; premii pentru câştigătorii concursurilor sportive şi distractive; cazare, masă şi transport pentru participanţi (sportivi, artişti, concurenţi, colaboratori); tipărituri; închirieri săli; cheltuieli convorbiri telefonice; servicii de organizare şi supraveghere a manifestării.

 

Regulamentul complet al licitaţiei, harta târgului, cât și formularele necesare în vederea înscrierii pot fi găsite atât la10, cât și la sediul Administraţiei Pieţelor din cadrul SC Tega SA.

Informaţii suplimentare pot fi solicitate la numărul de telefon 0367 401 911.

Ioana Ardeleanu

 

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail