Începând cu data de 20 mai a.c. s-a dat startul înscrierilor unităților de învățământ (școli sau licee)  în platforma on-line ce pune la dispoziția școlilor pentru părinți, cadre didactice și elevi o metodă ce poate facilita interacțiunea dintre școală, elevi și părinți, în mediul on-line.

Platforma conține profile de elevi, note, absențe, organigrama, orarul elevilor, biblioteca completă, profile de socializare, o metodă eficientă de comunicare între profesor-elev și profesor -părinți. Așa cum știm, tehnologia și mediul on-line au avansat, de accea această platformă are capacitatea de a permite supravegherea elevilor de către părinți, de a permite elevilor acces la informații, păstrând confidențialitatea datelor.
De asemenea, elevii vor avea acces la diverite jocuri cu caracter educațional, informațional și interactiv.Cu ajutorul unei parole confidențiale, atât elevii, cât și părinții vor putea vizualiza notele și absențele, vor putea intra în legatură cu profesorii sau conducerea școlii/liceului.
Profilul de socializare permite elevilor comunicarea cu ceilalți colegi, schimb de informații, cooperare, dezvoltându-le spiritul competitiv. Biblioteca on-line are rolul de completare și informare, fiind un mediu comod de colectare a informațiilor necesare în sala de curs.
De asemenea, oralul elevilor va fi reactualizat la orice schimbare. Orice anunț a unui profesor cu privire la orar sau a conducerii școlii va fi adus la cunostință în timpi util, pentru evitarea absentării sau a lipsei de informație.

„Tehnologia avansată ne-a determinat să creăm această platforma-online ce vine în ajutorul elevilor, a părinților și a școliilor. Astfel, părinții plecați în străinătate pot menține o comunicare permanentă cu școala și vor fi la curent cu situația școlară ” a declarat Stan Cosmin – Alexandru, director general.

 

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail