Până în 3 februarie, la Oficiul Registrului Comerţului nu se vor mai primi cereri de înregistrare pentru înmatriculări, radieri, menţiuni sau orice alte depuneri sau menţionări de acte. În plus, din 30 ianuarie se va suspenda şi serviciul de verificare şi rezervare denumire firmă.

Pentru buna desfăşurare de trecere pe un nou sistem informatic, până în 3 februarie „se suspendă activitatea cu publicul respectiv de primire la ghişeu şi prin (SFEI) Sistemul de Formulare Electronice Inteligente a cererilor de înregistrare în registrul comerţului (înmatriculări, radieri,  depuneri şi/sau menţionări acte etc), mai puţin verificare şi/ sau rezervare denumire firmă, emblemă, verificare unicitate sediu social, asociat unic care se suspendă în perioada 30.01.2012- 03.02. 2012. În această perioadă nu se soluţionează nicio înregistrare la Registrul Comerţului,” se arată într-un comunicat de presă al ONRC.

Serviciul RECOM online, suspendat din 3 februarie

Conform sursei citate, în perioada 3 – 7 februarie va fi suspendat şi serviciul RECOM on-line, acesta urmând să funcţioneze numai la partea de informaţii gratuite, în măsura în care acest fapt va fi posibil. De asemenea, între 30 ianuarie şi 7 februarie se suspendă crearea de noi conturi RECOM pentru contractele în derulare, dar şi încheierea de noi contracte RECOM.

Furnizarea de informaţii din registrul comerţului

ONRC precizează că, în perioada 20 ianuarie şi 3 februarie 2012 activitatea de furnizare informaţii din registrul comerţului (informaţii punctuale, informaţii statistice, certificate constatatoare) şi de eliberare copii certificate se va derula normal.

Începând cu data de 6 februarie, activitatea de primire a cererilor de înregistrare la oficiul registrului comerţului se va desfăşura normal.

Ana Alina Costache

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail