Procesul de digitalizare a devenit o prioritate pentru Gospodărie Comunală SA, în ultimul an, iar un pas important în această direcție este standardizarea software-ului de facturare, explică directorul companiei.

Deși clienții nu au simțit acest lucru, pentru noi a fost o problemă faptul că software-ul utilizat varia de la o localitate la alta, așa că am încercat să îl schimbăm cât mai curând. Noul sistem este deja funcțional și, pe termen lung, va face lucrurile mult mai eficiente. Totuși, după standardizarea bazei de date pot apărea mici disfuncționalități, așa că îi încurajăm pe clienții noștri să ni le semnaleze” – a declarat directorul Gospodărie Comunală SA, Kozsokár Attila.

Potrivit Biroului de presă al societății, compania care a dezvoltat noul program a importat bazele de date pentru a minimiza posibilele probleme, însă Gospodărie Comunală atrage atenția că pot apărea erori în special la emiterea întârziată a facturilor precum și în cazul datelor trecute incorect pe factură (de exemplu: adresă, sumă sau cod fiscal greșit).

Problemele pot fi semnalate la următoarele numere de telefon și adrese de e-mail:
Sfântu Gheorghe: 0735.706.275, 0735.209.547, 0735.706.274, 0267.351.390, [email protected]
Târgu Secuiesc: 0267.364.454, [email protected]
Covasna: 0267.341.557, [email protected]
Întorsura Buzăului: 0372.743.862, [email protected]

Gospodărie Comunală îi roagă insistent pe clienți (inclusiv asociațiile de proprietari) să verifice cu atenție facturile primite. Angajații companiei lucrează în permanență la optimizarea noului sistem și depun toate eforturile pentru remedierea rapidă a eventualelor erori”, transmite Biroul de presă al firmei.

M.D.C.

Sursa foto: https://facturis-online.ro/

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail