Urmare a articolului publicat în data de 27 iulie 2011 cu titlul „Cu facturi dar… fără ton la telefon” compania Romtelecom ne-a transmis următoarele precizări:

„ (…) Pe toată perioda nefuncţionării serviciilor, compania va credita abonamentul pentru serviciile Romtelecom. În cazul semnalat, factura clientului a fost creditată la începutul lunii iulie, după ce factura fusese deja trimisă abonatului. Drept urmare, această scădere va fi evidenţiată în următoarea factură. Menţionăm că factura despre care era vorba nu a fost achitată.

În ceea ce priveşte restabilirea serviciilor în comuna Vâlcele, o parte dintre abonaţi vor fi migraţi către soluţii tehnice alternative (CDMA), în cursul lunii august urmând a li se restabili şi serviciile.

Romtelecom intervine prompt pentru restabilirea deranjamentelor cauzate de furturile de cabluri, durata intervenţiei fiind influenţată, printre altele, de particularităţile geografice şi de mărimea tronsonului de reţea afectat. În cazul zonelor în care au loc furturi repetate compania încearcă să găsească soluţii alternative pentru înlocuirea cablurilor de cupru. În vederea combaterii furturilor de cabluri, Romtelecom are încheiate acorduri cu Poliţia şi Jandarmeria şi depune toate eforturile pentru prinderea hoţilor. În plus, avem instalate sisteme de alarmă pe cabluri pentru semnalizarea imediată a oricărei întreruperi cauzate inclusiv de furturi. Implicarea comunităţii locale, a autorităţilor locale şi mass-media în anunţarea către serviciul 112 a tentativelor de furt poate fi de un real folos în prinderea hoţilor şi stoparea acestui fenomen. Romtelecom consideră că legislaţia în domeniu trebuie să fie modificată, în sensul restrângerii posibilităţii de valorificare a materialelor neferoase, respectiv prin pedepsirea mai aspră a făptaşilor (…)”.

Cristina Popescu, Director Relaţii Publice Romtelecom

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail