Conducerea Fundaţiei Comunitare Covasna a anunţat ieri că începând din luna iulie, Magazinele „Merkur” din Sfântu Gheorghe nu mai fac parte din programul „Cardul Comunitar”, ci au introdus un nou sistem prin care cumpărătorii vor primi anumite bonusuri. 

 

Directorul executiv al Fundaţiei Comunitare (HKA) Covasna, doamna Bereczki Kinga, a declarat ieri, în cadrul unei conferinţe de presă, că începând din luna iulie, a fost introdus un nou sistem de fidelizare, fiind încheiat programul „Cardul comunitar” în magazinele „Merkur” din Sfântu Gheorghe.

„Firma Elan Trio, care a fost iniţiatoarea acestui program de fapt, a introdus, începând din luna iulie, un nou sistem de colectare de puncte şi în paralel cu acesta, termină programul de card comunitar în magazinele Merkur din Sfântu Gheorghe. Prin acest program nou, se acordă bonus utilizatorului, cumpărătorului, însă nu strâng sume în fondul comunitar”, a spus directorul executiv al HKA. Practic, în cadrul acestui nou program, la casele de marcat vor fi distribuite taloane de colectare de puncte. Pentru o anumită sumă cheltuită, se va primi un anumit număr de puncte, pe baza cărora, se vor acorda reduceri pentru diverse produse. Talonul de colectare a punctelor va putea fi folosit doar în magazinele „Merkur” din Sfântu Gheorghe.

„Din câte am înţeles, această schimbare de programe în magazinul Merkur s-a făcut pentru a reduce costurile, cheltuielile din punctul de vedere al bugetului (…) Dar este decizia pe care o respectăm, cu părere de rău, totodată, şi cu tristeţe pentru că Programul de Cardul Comunitar este un program de succes, foarte popular şi este păcat că Merkur din Sfântu Gheorghe iese din acesta”, a mai spus doamna Bereczki Kinga. Aceasta a subliniat că programul „Cardul Comunitare” se derulează fără niciun fel de modificare, la toţi ceilalţi parteneri:” Este foarte important să menţionez: cardul comunitar poate fi folosit la toţi ceilalţi parteneri din program”, a mai spus directorul executiv al HKA.

Un nou partener în program

 Mai mult, în Programul „Cardul comunitar” intră o altă reţea de magazine alimentare, „Bani Market.” „Ne bucurăm de intrarea partenerului nou, dat fiind faptul că este foarte local, este din Sfântu Gheorghe, şi să sperăm că acest program va fi benefic şi magazinelor, producând sau aducând mai mulţi clienţi, cât şi clienţilor care vor beneficia de produse locale şi de atenţia cuvenită”, a declarat doamna Bereczki Kinga. Potrivit acesteia, în total, în prezent sunt 10 parteneri, iar cu intrarea în program a magazinului „Bani Market” (începând de săptămâna viitoare) vor fi 11 parteneri.

Premii pentru utilizatorii fideli

În ultima şedinţă de consiliu a Fundaţiei, conducerea acesteia a luat decizia de a crea un fond de premiere a utilizatorilor fideli de card comunitar. Astfel, în fiecare trimestru, HKA va acorda un premiu în valoare de 1.000 de lei unui utilizator de card comunitar. Acesta va fi ales prin tragere la sorţi, utilizându-se un program care va alege aleatoriu dintre cardurile comunitare active. Informațiile privind extragerea vor fi făcute publice în timp real prin  parteneriatul cu Sepsi Radio.

„Prima tragere la sorţi va avea loc în luna august şi următoarea în noiembrie. Le sugerăm oamenilor să urmărească informaţiile noastre cu atenţie. Vom face anunţul public prin media locală privind evenimentul de tragere la sorţi. Norocosul câştigător se va bucura de premiul de 1.000 de lei pe care va putea să-l folosească necondiţionat, cu propunerea de a cheltui acei bani în cât mai multe magazine locale”, a declarat directorul executiv al Fundaţiei Comunitare Covasna, Bereczki Kinga.

În prezent, 24.000 de carduri sunt distribuite în comunitate. 15.000 sunt ale clienţilor magazinelor Bertis.

„Cardul Comunitar este un card de fidelitate care pune accent pe dezvoltarea comunităţii locale. Prin utilizarea lui, cumpărătorul beneficiază de 1% discount pentru produsele cumpărate iar magazinul partener dublează această valoare, contribuind cu încă 1% la fondul comunitar operat de Fundaţia HKA, fond utilizat pentru susţinerea iniţiativelor comunitare”, se arată pe site-ul Fundaţiei, www.hka.ro. Potrivit unui raport al Fundaţiei, venitul provenit din utilizarea cardului în 2013 a fost de 179.692 lei, cu 21% mai mult decât în anul anterior.

„Fundaţia Comunitară Covasna, prin programele sale de finanţare, încurajează comunitatea să acorde mai multă atenţie valorilor locale, să le aprecieze şi să le utilizeze în mod inteligent”, se arată în raport.

 

Ana Alina Costache

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail