Noul  comisar şef adjunct al Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Covasna, Mircea Diacon, care a câştigat concursul organizat pentru ocuparea acestui post vacant,  a fost învestit în funcţie, pe perioadă nedeterminată, în cursul zilei de ieri.

Evenimentul a avut loc  la sediul Instituţiei Prefectului Judeţul Covasna, “datorită faptului că, în prezent, la sediul OPC condiţiile  nu sunt foarte bune” potrivit prefectului Codrin Munteanu. La Sfântu Gheorghe a fost prezent Sorin Claudiu Susanu, comisar şef  al Regiunii Centru Braşov, care va coordona activitatea celor 6 judeţe ce aparţin acesteia, după reorganizarea din cursul anului trecut,  respectiv  Braşov, Sibiu, Mureş, Alba, Harghita şi Covasna.  Acesta a ţinut să precizeze că numirea în această funcţie a lui Mircea Diacon, care o înlocuieşte pe Magdalena Rigo, nu s-a făcut pe criterii politice, ci ca urmare a câştigării concursului organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, el fiind singurul candidat.

În discursul său, noul comisar şef adjunct al Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Covasna a declarat că încă nu poate da informaţii cu privire la activitatea OPC Covasna, deoarece “abia a intrat în pâine”, începînd cu data de 14 ianuarie a.c. Mircea Diacon, de profesie jurist, are 45 ani şi este căsătorit. Acesta a menţionat că în judeţul Covasna a mai lucrat la Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate, consilier juridic, la Casa Judeţeană  de Pensii, consilier de specialitate pe domeniul juridic şi, pentru o scurtă perioadă de timp, în cursul anului trecut la Instituţia prefectului, fiind consilierul prefectului Codrin Munteanu.

Cu prilejul instalării noului şef al OPC Covasna, comisarul şef  al Regiunii Centru Braşov, Sorin Claudiu Susanu a declarat că în următoarea perioadă reprezentanţii OPC Covasna vor desfăşura controale mai multe şi mai ample la care se doreşte ca şi presa covăsneană să fie prezentă, “pentru a nu exista suspiciuni cu privire la respectivele acte de control”. Totodată, acesta îi îndeamnă pe toţi  consumatorii din judeţul Covasna să se adreseze cu încredere acestei instituţii, cu privire la orice situaţie în care consideră că drepturile în acest domeniu le sunt încălcate.

“Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor   nu se ocupă doar de un corn stricat sau de o conservă neconformă, ci oamenii se pot adresa pentru toate cazurile în care consideră că le-au fost încălcate drepturile- clauze abuzive în contracte cu o bancă, servicii de orice natură – electricitate, gaz, benzină – noi îi putem sprijini. Voi fi prietenul consumatorilor, şi, totodată, duşmanul agenţilor economici care oferă servicii şi produse neconforme” a conchis  Sorin Claudiu Susanu.

Maria Graur

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail