Primăria municipiului Sfântu Gheorghe scoate la concurs trei noi posturi vacante, în cadrul Compartimentului de Relaţii cu Publicul, Direcției Tehnice şi Monitorizare societăți comerciale subordonate şi servicii publice, și Biroului de Dezvoltare, Investiții.

La sfârșitul anului trecut, în cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe a fost înființată „Direcția Tehnică şi Monitorizare societăți comerciale subordonate şi servicii publice”, care va avea în subordine două birouri, respectiv „Biroul de Dezvoltare, Investiţii” și „Biroul pentru monitorizare societăți comerciale şi servicii comunitare de utilităţi publice”. Potrivit reprezentanților Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, cele două birouri au scopul de a interveni mai rapid și într-o manieră mai eficientă în cazul eventualelor probleme, iar activitățile principale vor consta în monitorizarea și verificarea spațiilor și utilităților publice, a stării străzilor și pavajelor, a terenurilor de joacă sau a iluminatului public; va ține legătură cu societățile comerciale şi regiile autonome de interes local, va pregăti deciziile, hotărârile, contractele și rapoartele legate de aceste societăți. De asemenea, în cadrul Direcției vor fi monitorizate investițiile de scară mare implementate din bugetul public, precum noua Arenă sportivă a municipiului, cinematograful, sau Parcul industrial de la Câmpu Frumos.

Astfel, reprezentanții Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe au anunțat organizarea unui concurs pentru ocuparea funcţiei publice de conducere, vacantă, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, pentru postul de director executiv, gradul II.

Candidații trebuie să aibă studii universitare, absolvite cu diplomă de licență  în domeniul științelor inginerești, în domeniul administraţiei publice, management, sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, studii de masterat, vechime de minim 3 ani și cunoașterea unei limbi străine dintre cele oficiale ale Uniunii Europene.

Termenul limită pentru înscrierea la acest concurs este 30 ianuarie (a.c.).

Funcție publică de execuție vacantă în cadrul Biroului de Dezvoltare, Investiții

Un alt concurs, organizat pentru ocuparea funcției publice de execuţie vacantă, din cadrul Biroului de Dezvoltare, Investiţii – aflat în subordinea Direcției Tehnice şi Monitorizare societăți comerciale subordonate şi servicii publice, își așteaptă candidații.

Potrivit reprezentanților Primăriei Sfântu Gheorghe, condițiile de participare la concursul pentru ocuparea funcției de consilier, grad profesional asistent sunt: studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, în domeniul științelor inginerești; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minim un an și cunoașterea unei limbi străine dintre limbile oficiale ale Uniunii Europene.

Dosarele de înscriere pot fi depuse până pe data de 1 februarie (a.c.).

Se fac angajări și la Compartimentul Relaţii cu Publicul

Compartimentului de Relații cu Publicul, Informații și Registratură din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacantă, de referent, gradul profesional superior.

Pentru a fi eligibili, candidații trebuie să aibă studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat, vechime de minim 9 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, și să cunoască cel puțion o limbă străină, dintre cele oficiale ale Uniunii Europene.

„Compartimentul de Relații cu Publicul constituie interfața Primăriei, locul de întâlnire a locuitorilor cu administrația publică locală. Drept urmare, Compartimentul așteaptă candidatura persoanelor amabile și tolerante, cu abilități bune de comunicare, care doresc să-și asume rolul de mediator între locuitori și Primărie, respectiv să asiste locuitorii în treburile administrative.”, precizează reprezentanții Primăriei într-un comunicat de presă.

Termenul limită pentru înscrierea la acest concurs este 6 februarie (a.c.).

Dosarele de înscriere la concursurile organizate de Municipalitate pot fi depuse la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul Resurse Umane (tel.: 0267 316957 / 126).

Informații detaliate, bibliografia obligatorie, respectiv lista documentelor necesare pentru întocmirea dosarelor de înscriere pot fi accesate pe pagina: http://www.sfantugheorgheinfo.ro/index.php?page=255.

Ioana Ardeleanu

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail