Săptămâna Asiatică marchează începutul ofen­sivei gastronomice Lidl în România. În premieră în ţara noastră, retailerul german lansează ,,săptămânile gastronomice naţionale” cu produse specifice ale unor ţări din diferite zone ale lumii.

Prin această acţiune se doreşte extinderea campania «Tot ce-i mai bun din România, tot ce-i mai bun din Europa», dincolo de graniţele Europei, către Asia

Acţiunea debutează cu “Săptămâna Asiatică” care se va desfăşura în  perioada 30 ianuarie – 5 februarie.  Potrivit unui comunicat de presă al retailerului prezent şi în judeţul nostru, “călătoria gastronomică iniţiată de Lidl reflectă interesul companiei de a propune consumatorilor o bucătărie diversificată bazată pe ingrediente de pe toate continentele, la preţuri foarte avantajoase”.

Aşadar, timp de o săptămână şi covăsnenii vor putea putea găti în stil asiatic, deoarece, la magazinele LIDL vor găsi condimente şi semi-preparate specifice Chinei, Indoneziei şi Japoniei.

“Cele 132 de magazine Lidl din România vor fi aprovizionate cu specialităţi asiatice caracteristice Chinei, Indoneziei, Indiei şi Japoniei, la cele mai bune preţuri, alături de reţete delicioase cu arome inedite. Produse semi- preparate precum bucăţele din piept de pui în sos cremos de cocos și caise sau în sos de roșii, diferite tipuri de tăieţei, creveţi în înveliş crocant sau în crustă Tempura, orez, sosuri indoneziene şi japoneze, uleiuri exotice de arahide şi de susan, condimente specifice precum şi bere chinezească vor fi la îndemâna tuturor celor ce vor să guste din savoarea Asiei”, se arată într-un comunicat de presă al Lidl.

Potrivit aceleaşi surse, pe viitor, clienţii Lidl se vor bucura de săptămâni cu teme asemănătoare când vor putea cunoaşte specialităţi culinare din alte ţări precum SUA, Italia, Franţa şi Grecia.

Ana Alina Costache

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail