În prima lună a noului an, angajaţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (OPC) Covasna s-au pus serios pe treabă.

Conform comunicatului transmis de comisarul şef adjunct al instituţiei, Mircea Diacon, rezultă că în perioada raportată au fost efectuate 125 de acţiuni de control, faţă de 72 efectuate în ianuarie 2012. Pe parcursul acestora, comisarii OPC Covasna au întocmit 35 de procese verbale de contravenţie, cu 15 mai multe decât în perioa­da similară a anului anterior, din care 16 au fost pentru amenzi în valoare totală de 29.000 lei, sumă de peste 3 ori mai mare decât cea aplicată în ianuarie 2012, respectiv 9.500 lei.

Parte dintre agenţii economici amendaţi au şi achitat contravaloa­rea acestora, în sumă de 13.500 lei, sumă ce este de aproape 4 ori mai mare decât cea achitată în aceeaşi perioadă a anului anterior, care a fost de 3.500 lei.

Misterul obţinerii acestor rezultate „remarcabile” de  acelaşi nu­măr de  angajaţi ai OPC Covasna ne-a fost desluşit de comisarul şef adjunct al instituţiei, Mircea Diacon, care ne-a spus: „Când facem deplasările săptămânale în cele patru oraşe din judeţ – Întorsura Buzăului, Tg. Secuiesc, Covasna şi Baraolt – mergem cu tot efectivul. Dacă în perioada anterioară reprezentantul OPC aştepta la biroul din teritoriu să primească eventualele reclamaţii, în prezent situaţia s-a schimbat. La birourile din teritoriu afişăm pe geam un anunţ prin care îi informăm pe consumatori că suntem în zonă şi că ne pot contacta, telefonic, pentru a ne sesiza eventualele  reclamaţii. Munca comisarilor OPC este o muncă de teren, nu de birou, iar rezultatele se văd, zic eu”.

Să sperăm că şi consumatorii covăsneni vor seziza, tot în teren, prin calitatea produselor şi serviciilor puse la dispoziţie de agenţii economici covăsneni, rezultatele (sperăm pozitive) ale controalelor efectuate de angajaţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Covasna.

Maria Graur

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail