În cadrul unei conferinţe de presă ce a avut loc ieri, directorul societăţii de salubrizare „Tega” din Sfântu Gheorghe, Toth Birtan Csaba, a declarat că de astăzi, Garda de Salubritate îşi va începe activitatea, în baza unei hotărâri a Consiliului Local Sfântu Gheorghe.

Toth Birtan Csaba, director TEGA SA

Acesta a explicat că „Garda de salubritate” este denumirea oficială a instituţiei care funcţionează în interiorul Societăţii Tega, şi care va asigura constatarea şi aplicarea sancţiunilor contravenţionale în domeniul salubrizării stradale, al salubrizării menajere şi a întreţinerii zonelor verzi. „De mâine (astăzi – n.red.), Garda de Salubritate îşi începe activitatea,  programul fiind zilnic, de la ora şapte dimineaţa, până la ora opt seara. Bineînţeles, vor fi şi programe neanunţate, programe mai speciale”, a explicat directorul Tega SA.

Activitatea Gărzii de salubritate se va desfăşura asemănător cu cea a Poliţiei Locale. „Vor întocmi procese verbale care urmează să fie predate la primărie. Amenzile se plătesc la Finanţele primăriei, dar vom solicita o copie a chitanţei cu care au plătit ca să avem şi noi evidenţa celor care au achitat aceste amenzi”, a mai spus Toth Birtan Csaba.

Persoanele care vor fi sancţionate trebuie să ştie că în hotărârea Consiliului Local este prevăzută şi o cale de atac a procesului verbal. Astfel, în 15 zile se poate depune contestaţie la Judecătoria Sfântu Gheorghe, împotriva procesului verbal de contravenţie.

Ana Alina Costache

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail