Asociația Întreprinderilor Mici și Mijlocii din județul Covasna (ASIMCOV) organizează joi, 30 iunie (a.c.), o nouă întâlnire desfășurată sub genericul „Club café – o cafea cu vorbe între antreprenori”. În cadrul acestei ediții se vor oferi informații financiar contabile, dar și informații despre vouchere și tichete de vacanță.

Reprezentanții ASIMCOV au precizat faptul că întâlnirile „Club cafe…” sunt deschise tuturor și sunt cuprinse în programul manifestărilor organizate cu ocazia împlinirii a 20 de ani de la înființarea Asociației.

„Dorim ca la aceste întâlniri să savurăm împreună o cafea delicioasă și să abordăm teme interesante, de actualitate din diverse domenii.” – a declarat coordonatorul proiectului „Club cafe…”, Bogyo Mirela.

Evenimentul de joi, 30 iunie, se va derula începând cu ora 17:00, la Incubatorul de Afaceri din Sfântu Gheorghe (situat în Strada Presei nr. 4).

„Ca și până acum, în prima parte a întâlnirii, domnul ec. Debreczeni János, expert  contabil – invitatul nostru permanent, va oferi informații financiar – contabile, iar în a doua parte, diplomat economic Herman Rosner, managing director al societății IT&T, membru de onoare al Camerei de Comerț și Industrie a României, va oferi informații despre vouchere / tichete de vacanță –  acestea reprezentând o oportunitate pentru întreprinzători, în vederea îmbunătățirii pachetelor salariale și fidelizării salariaților.” – a spus, ieri, coordonatorul proiectului „Club café…”, Mirela Bogyo.

Aceasta a menționat că persoanele interesate să participe sunt invitate să se înscrie prin email la adresa: [email protected], sau telefonând la numărul 0367 620 141.

Accesul la întâlnire este gratuit.

***

Asociaţia Întreprinderilor Mici şi Mijlocii Covasna (ASIMCOV) s-a înfiinţat în 1996, pornind cu 21 de membri și având ca scop sprijinirea întreprinzătorilor şi dezvoltarea economică a regiunii. Astăzi, Asociația are în componență peste 500 de membri. Printre obiectivele acesteia se numără atragerea fondurilor de finanţare şi folosirea lor în regiune, participarea la întâlnirile oamenilor de afaceri, seminarii, conferinţe, târguri şi expoziţii interne şi internaționale, asigurarea participării membrilor la cursuri de perfecţionare şi instruire, formarea grupurilor profesionale în diferite domenii – pentru ca transferul de informaţii şi menţinerea relaţiei cu membrii să devină mult mai eficientă; dezvoltarea relaţiilor de colaborare cu organizaţiile similare, se arată pe site-ul www.asimcov.ro.

. . Ana Alina Costache

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail