Ieri seară, la restaurantul Orchidea din Sfântu Gheorghe, a avut loc evenimentul de lansare al primului număr din acest an al revistei Hallo, editat de grupul Bertis.

Vădit emoţionat de noua sa postură, actualul proprietar al publicaţiei, domnul Berszány Tibor, a întâmpinat pe fiecare oaspete  sosit la lansare – reprezentanţi ai  societăţilor comerciale care, de-a lungul anilor, au  avut campanii de publicitate sau au susţinut finaciar, mai mult sau mai puţin, apariţia revistei, precum şi reprezentanţi ai  presei de limbă română şi maghiară din judeţ.

Şi pentru că, potrivit declaraţiei sale, „nu este un om al cuvintelor, ci al faptelor”, Berszány Tibor i-a lăsat să vorbească pe cei care ştiu să meşterească vorbele, respectiv pe Horia Kraus, fostul propietar al publicaţiei, şi pe actualul redactor-şef, Csinta Samu.

Acesta a spus că prezenţa grupului Bertis în calitate de patron  de publicaţie se încadrează în preocuparea permanentă  a firmei de a face parte din cotidianul cât mai multor cetăţeni ai oraşului Sfântu Gheorghe, dar şi al covăsnenilor,  în general. „De acum înainte, alături de bucatele  gustoase, vă invităm şi la «un pahar de suflet» căci fiecare dintre noi are nevoie de ceva în care, răgaz de o suflare  odihnitoare, să ne putem  scălda sufletul”, a declarat  Csinta Samu.

Scăpat de „povara” căutării subiectelor, dar mai ales a banilor necesari producerii unei publicaţii, Horia Kraus, printre multe altele, a declarat că este mulţumit şi satisfăcut, sufleteşte, că revista „familiei sale“, la care a muncit  timp de trei ani de zile, împreună cu Raluca, soţia sa, a ajuns pe mâini bune, şi, cu siguranţă, va fi, aşa cum a fost şi până în prezent, un etalon de calitate, între publicaţiile din judeţul Covasna.

Revista al cărei motto-ul este “O revistă pentru oamenii pozitivi”, este scrisă de 6 autori, mai mult sau mai puţin cunoscuţi, oameni cu talent literar şi imaginaţie. În cuprinsul ei cititorul găseşte povestiri haioase sau  care transmit un mesaj pozitiv, puternic, eseuri, materiale care  aduc în prim-plan aspecte sau personalităţi legate de viaţa  culturală sau  artistică a judeţului, prezentarea de evenimente culturale din toată ţara, reclame, şi multe altele.

“Revista Hallo  îşi propune să fie un partener de încredere atât pentru comunitatea maghiară cât şi pentru comunitatea română, deoarece  promovează bilingvismul – elementul de bază n acest judeţ. Cred că prin acest fapt revista reuşeşte să atragă interesul ambelor comunităţi“ a precizat Csinta Samu.

“Hallo” va apărea lunar, în magazinele şi unităţiile partenere S.C. Bertis S.R.L, şi va putea fi achiziţionată la preţul de un leu.

Anna-Maria Chiţu

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail