Fundaţia Comunitară Covasna lansează astăzi, la Sfântu Gheorghe, programul „Cupoane comunitare”, prin intermediul căruia îşi propune să sprijine micii întreprinzători locali.

Reprezentantul Fundaţiei, Furus Levente, a declarat pentru AGERPRES că posesorii acestor cupoane vor putea beneficia de reduceri cuprinse între 5 şi 30% la diverse produse ori servicii oferite de mai multe firme partenere care au intrat în acest program. „Avem până acum 14 parteneri, sunt diferite firme, cum ar fi cofetării, magazine naturiste, sport, închirieri, bijuterii etc. Pentru fiecare cupon se oferă o anumită reducere, în funcţie de magazin”, spune Furus Levente.

Carneţelul cu cupoane va putea fi achiziţionat la preţul de 15 lei de la chioşcurile de difuzare a presei din Sfântu Gheorghe. Acesta va conţine 80 de cupoane, iar, dacă sunt utilizate în totalitate, atunci reducerea va fi de aproape 500 de lei. Pentru început Fundaţia Comunitară va pune în circulaţie 500 de carneţele.

„În acest fel vrem să stimulăm economia locală, adică magazinele şi întreprinzătorii mici”, spune Furus, care a ţinut să sublinieze că în paralel în magazinele mari va funcţiona în continuare programul „Carduri comunitare”, ce are ca scop sprijinirea unor proiecte de interes local, a unor tineri talentaţi ori cu rezultate bune la învăţătură.

În cazul „Cardurilor comunitare” banii se adună în urma cumpărăturilor făcute de localnici la magazinele partenere care au acceptat să ofere discounturi cuprinse între 1 şi 10% la fiecare produs cumpărat pe card şi să vireze suma în contul comunitar. La ora actuală, peste 12.000 de persoane din Sfântu Gheorghe au câte un astfel de card, iar fiecare trecere pe la casa de marcat aduce bani în plus în contul comunitar. Anul trecut prin intermediul programului „Carduri comunitare” s-au adunat peste 120.000 de lei.

Fundaţia Comunitară Covasna a derulat în ultimii ani şi alte proiecte cum ar fi „Sănătate şi prosperitate”, care promovează un stil de viaţă sănătos, „Fii motorul comunităţii tale”, „Fii activ pentru Covasna” şi „Banca tinerilor”, care au avut ca scop promovarea voluntariatului, a solidarităţii şi responsabilităţii sociale.

Oana Mălina Negrea/AGERPRES

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail