Acasă înstrăinare
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII. (11) Paradigma înstrăinării în societatea de consum
În societatea de consum se observă alinierea dezacordului omului cu sine însuși, renunțarea, înstrăinarea de anumite dorințe și indicarea adevăratelor dorințe ale acestuia prin reclamă – această înstrăinare manipulatoare. Consumul este orientat spre dorințele individuale reale, apropiindu-l pe om de sine însuși, înstrăinându-l astfel de zdrobirea influențelor diferitelor curente, tendințe la modă etc. Dar, în […]
PARAGMA ÎNSTRĂINĂRII (9). Mass-media versus înstrăinarea de natural
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII (8). Înstrăinarea de cadrul natural
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII (7). Istoricul înstrăinării umane. Religiozitatea înstrăinării
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII (6). Înstrăinarea sentimentelor de iubire și umanitate
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII (5). Cuplul și paradigma înstrăinării
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII (4). Religia și paradigma înstrăinării
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII (3). Implicațiile factorilor economici asupra relațiilor sociale
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII (2). Înstrăinarea versus progresul tehnologic
PARADIGMA ÎNSTRĂINĂRII. Înstrăinarea încă de la creație (de la origine)
Proiect finanțat cu sprijinul Secretariatului General al Guvernului, prin Serviciul Dezvoltare Comunitară.
https://www.bursa.ro/
Reclame
Angajări
Arhive
Curs valutar
Calendar