Liceenii Colegiului Naţional Mihai Viteazul” (CNMV) din Sfântu Gheorghe au oportunitatea de a explora astăzi lumea virtuală a marketingului cu ajutorul jocului SIMBOUND, gândit şi creat de trei covăsneni.

 Louis  Havriliuc, unul dintre fondatorii proiectului SIMBOUND, a explicat cum s-a format ideea jocului şi ce nevoi acoperă, în momentul de faţă, primul proiect de genul acesta din lume, folosit în peste 50 de Universităţi: „Noi (Louis  Havriliuc, Adrian Codreanu şi Pall Şandor-n.red.)  am făcut jocul acesta şi acum este folosit în 50 de Universităţi din jurul lumii.  M-am gâdit să ofer ceva liceului în care am învăţat, pe lângă faptul că am donat nişte materiale de studiu, hărţi, CD Playere, am vrut să le arăt cum funcţionează jocul. Să îi stimulez şi pe ei, pe partea aceasta antreprenorială, să înceapă să gândească în direcţia aceasta.  Jocul îţi permite să administrezi nişte campanii de comunicare online. (…) Nu este real, totul este simulat, este un mediu fără niciun fel de prejudicii pentru cei care îl folosesc. Am văzut nevoia aceasta de când am avut agenţia mea de web design şi nu exista o resursă de genul acesta, care să te ia pas cu pas”, a spus Louis Havriliuc.

Astfel, liceeni de la CNMV au fost invitaţi să ia parte la o oră de „joacă” astăzi, între orele 13:00 şi 14:00 în laboratorul de informatică din corpul A al CNMV.

Cât despre extinderea proiectului, Louis a spus că doreşte să se concentreze asupra „marei mase a utilizatorilor, probabil cu ajutorul unei investiţii venite de la un investitor sau de la un fond de investiţii.”

Mai multe informaţii despre joc găsiţi pe pagina oficială SIMBOUND: http://simbound.com/

Maricela Dan

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail