Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit (APDRP) a demarat cea de-a doua etapă a Campaniei de informare „PNDR VINE ÎN SATUL TĂU”.

Astfel, în perioada august – noiembrie 2013 au fost programate să se desfăşoare 1.850 de întâlniri, la nivel național, cu beneficiarii Programului Național de Dezvoltare Rurală (PNDR), peste 140.000 de persoane urmând să primească informaţii care  se vor axa pe consilierea și sprijinul oferit pentru derularea proiectelor pe care le implementează. Într-un comunicat transmis către redacţia noastră de către reprezentanţii APDRP se menţionează că promotorii care activează în cadrul campaniei vor comunica beneficiarilor și publicului participant informaţii privind: respectarea obligaţiilor contractuale şi evitarea neregulilor sau a fraudelor, cu evidenţierea clară a posibilelor consecinţe şi penalităţi; realizarea şi respectarea graficului de eşalonare al plăţilor efectuate prin PNDR; aspecte ale întocmirii şi respectării declaraţiei de cheltuieli; derularea procesului de achiziţie a bunurilor, serviciilor şi lucrărilor; posibilităţile de dezvoltare durabilă a mediului rural.

De asemenea, evenimentele programate îi vor pregăti pe cei interesați în a-și dezvolta spiritul antreprenorial, atât de necesar pentru derularea proiectelor europene, și, totodată,  vor putea informa publicul despre ultimele noutăți legate de finanțarea agriculturii și dezvoltării rurale în România.

Acțiuni de tip „Client Misterios”

Pe lângă componenta de informare, această a doua etapă a campaniei mai cuprinde și activități de analiză a capacității de comunicare publică a Agenţiei de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit prin organizarea unor acțiuni de tip „Client Misterios”. Astfel, va fi stabilit nivelul de performanță al procesului informativ prin verificarea modului în care angajații Agenției se adresează beneficiarilor și răspund nevoilor de informare ale acestora.

Până în acest moment, cele 15 rulote ale caravanei informative au derulat evenimente în 1.520 localități, situate în 40 de județe ale României, printre care şi judeţul Covasna, fiind informate peste 71.500 de persoane.  Potrivit sursei citate, obiectivul principal al Campaniei de Informare „PNDR VINE ÎN SATUL TĂU” îl reprezintă  creșterea indicelui de absorbție efectivă și corectă a fondurilor nerambursabile acordate prin PNDR, în sensul creșterii gradului de acuratețe și corectitudine a întocmirii cererilor de plată, precum și a cererilor de finanțare.

M.D.C.

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail