„Hai să ajutăm un copil să zâmbească” – este titlul unei campanii de strângere de fonduri, în vederea înființării celei de-a doua linii de gardă a serviciului „PediTel 1791”.

PediTel 1791 este primul Call Center pediatric non-stop  gratuit, din România, care oferă sfaturi medicale, pentru situații care nu pun viața copilului în pericol, și a fost înființat în 2014, de către o fundație din Cluj, „Fundația Părinți din România”.

„De aproape 5 ani, Peditel 1791 oferă asistență medicală pediatrică gratuit prin telefon, non stop, oriunde în lume, prin numerele cu tarif normal +40377771111- național și internațional în orice rețea, 1791- național Vodafone, Orange, Telekom și *1791 Digi fix și mobil, numărul copiilor ajutați gratuit fiind de peste 141,000.”- au transmis reprezentanții Fundației „Părinți din România”.

Peditel 1791 are în spate o echipă de 15 medici specialiști și primari, dispune de 26 protocoale medicale și de un soft medical dedicat.

Acest serviciu se adresează tuturor părinților, care au nevoie de sfaturi medicale profesioniste pentru afecțiuni fără risc vital pentru sănătatea copilului, la orice oră din zi sau din noapte.

Și covăsnenii au apelat la sfatul medicilor Peditel1791. De exemplu, în primele șase luni ale anului s-au înregistrat peste 100 de apeluri din județ, în special pentru probleme legate de febră, diaree, arsuri sau răceală comună.

Conform unui comunicat al Fundației Părinți din România”, lunar, echipa medicală Peditel 1791 ajută peste 5.000 de copii, gratuit, motiv pentru care, pentru cele 18 sâmbete, duminici și sărbători legale rămase până la finalul anului 2018, se dorește  înființarea celei de-a doua linii de gardă, pentru a putea fi ajutați, astfel, 5400 de copii în plus.
Urmează perioada sărbătorilor de iarnă, cu multe concedii și zile libere, dar și cu problemele medicale de sezon. Știm ce înseamnă panica părintelui când are copilul bolnav, astfel că, prin a doua linie de gardă Peditel vrem să oferim acces la asistența medicală pediatrică profesionistă, empatică și dedicată fiecărui copil din România și diaspora. ” a declarat Cristina Grigore- Coordonatorul serviciului Peditel 1791.
În acest scop, în 13 noiembrie,  a fost lansată Campania- „#5400ZAMBETE ”.
„Acum poți ajuta și tu, iar cu o donație oferi acces la asistența medicală pediatrică de calitate cât mai multor copii din toată țara. Implică-te ți tu în campania de strângere de fonduri   <<Hai să ajutăm un copil să zâmbească, #5400ZÂMBETE”>>, care își propune ca până la finalul anului 2018 să ajute 5400 de copii prin înființarea celei de a doua linii de gardă care să rezolve problema supra-aglomerării call-center-ului pe perioada weekendurilor.
Ajută și tu! FĂ BINE! Cu 10 lei poți oferi zâmbet unui copil din cei 5400.”- au transmis inițiatorii campaniei.
Detalii privind modalitatea de realizare a donațiilor pot fi aflate accesând https://www.peditel.ro/doneaza/
Donații bancare pot fi făcute prin: Fundația Părinți din România,
IBAN: RO07INGB0000999902391059 ING BANK
CUI: 26227075.

Ana Ciorici COSTACHE

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail