Începând de săptămâna viitoare un call center pentru persoanele cu afecţiuni hepatice urmează să devină operaţional.

Asociaţia Pacienţilor cu Afecţiuni Hepatice din România (APAH-RO) şi Alianţa Pacienţilor Cronici din România (APCR) au anunţat recent că de săptămâna viitoare va funcţiona un call center dedicat pacienţilor cu hepatită. Astfel, după 15 martie (a.c.), persoanele cu afecţiuni hepatice vor putea telefona la  numărul 0268.47 44 00 pentru a primi sfaturi şi informaţii utile.

”După 15 martie 2013, linia telefonică este disponibilă, la tarif normal. De luni până vineri, în intervalul orar 10.00 – 16.00, un operator va fi la dispoziţia apelantului, oferindu-i sfaturi şi informaţii utile, în limita competenţelor sale. Când operatorul consideră că întrebarea şi nevoia interlocutorului necesită ajutor specializat sau un răspuns laborios, ce nu pot fi oferite imediat, problemele ridicate telefonic vor fi direcţionate în timp util către medicii şi specialiştii cu care colaborează organizaţia APAH-RO, astfel încât apelantul să primească răspunsul corect în maxim 72 de ore”, se arată pe site-ul Asociaţiei Pacienţilor cu Afecţiuni Hepatice din România (APAH-RO), www.hepato.ro.

Potrivit sursei citate, sistemul se va adresa, pentru început, pacienţilor cu hepatită, urmând ca în perioada următoare să poate fi accesat şi de pacienţii cu alte afecţiuni.

Informaţii suplimentare pot fi aflate accesând site-ul Asociaţiei Pacienţilor cu Afecţiuni Hepatice din România (APAH-RO), www.hepato.ro sau linkul: http://hepato.ro/apah-ro-call-center/. (A.A.C.)

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail