Misiunea ta:
Să fii un ambasador al produselor și serviciilor CEC Bank și să oferi soluții financiare clienților care au nevoie de ajutor.
Ce vei face în acest rol?
nevoile acestora și prezinți oferta băncii pentru produsele și serviciile care pot răspunde cel
mai bine nevoilor lor.
Dacă știi despre tine că ai:
Vino în echipa CEC Bank Sfântu Gheorghe! Te așteaptă:
Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău pe adresa de e-mail: [email protected] sau [email protected] până la data de 24 decembrie 2024.
Misiunea ta:
Să fii un ambasador al produselor și serviciilor CEC Bank și să îndrumi clienții care au nevoie de ajutor.
atenție la detalii, corectitudine;
Orașul Întorsura Buzăului cu sediul Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, împreună cu unitățile administrativ teritoriale Comuna Sita Buzăului, Comuna Barcani și Comuna Vama – Buzăului, în temeiul prevederilor art.7 alin.13 din Legea nr.52/2003, aduce la cunoştiinţă publică:
-proiectul de hotărâre privind acordarea unui mandat special domnului primar al oraşului Întorsura Buzăului în adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „IBSV SALUBRITATE” SRL
Documentația aferentă proiectului de hotărâre poate fi consultată pe pagina de internet: www.intorsura.info secțiunea proiecte de hotărâri https://intorsurabuzaului.cityon.ro/MonitorulOficialLocal/RegistruProiecte sau la sediul Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna.
Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere, depusă la biroul de relaţii cu publicul al instituţiei.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la adresa de email primă[email protected].
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 16.12.2024, prin poştă, pe adresa Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, la sediul instituţiei, la Registratura Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, de luni până vineri între orele 8,30 -14,00.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0267370337, e-mail: primă[email protected], persoană de contact: Aldea Lauriana Elena.
ANUNȚ ANGAJARE
Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Braşov organizează concurs pentru ocuparea unui post de îngrijitor- personal pentru curăţenie – cu studii medii, la Parchetul de pe lângă Tribunalul Covasna.
Relaţii la telefon 0267 351802- int. 309
Anunț public privind decizia etapei de încadrare
SC MINERAL ROM SRL anunță publicul interesat asupra anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare de către Agenția pentru Protecția Mediului Covasna în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul:
“Amplasare stație mobile de concasare/sortare agregate minerale cu utilizare la nivel national pentru creșterea capacitații de prelucrare a agregatelor minerale” propus a fi amplasat în UAT Bixad, vatra carierei Bicsad I.
Publicul interesat poate înainta comentarii/observaţii la proiectul deciziei de încadrare în termen de 10 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorităţii competente pentru protecţia mediului.
ANUNȚ
Comuna Dalnic, în conformitate cu prevederile art. 7 din Legea nr. 52/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare, aduce la cunoştinţă publică iniţiativa domnului Marti Istvan, primarul Comunei Dalnic, privind elaborarea următoarelor proiecte de hotărâri cu caracter normativ:
• proiect de hotărâre privind aprobarea planului de gospodărire al comunei Dalnic pe anul 2025;
• proiect de hotărâre privind aprobarea planului de acţiuni sau de lucrări de interes local pentru repartizarea orelor de muncă pentru beneficiarii de ajutor social din comuna Dalnic pentru anul 2025;
Textul complet al proiectelor de hotărâre pot fi consultate la sediul Primăriei comunei Dalnic, respectiv pe pagina web a instituţiei:www.dalnic.ro.
Propuneri, sugestii, opinii exprimate în scris, conţinând numele, prenumele, domiciliul şi nr. de telefon al semnatarului, se vor depune la Primăria comunei Dalnic sau la adresa de e-mail:[email protected].
PRIMAR
Marti Istvan
ENGIE ROMANIA SA PRIN MONTREPCOM SRL, anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul „Reabilitare rețea de distribuție gaze naturale pe str. Cetății, Piața Kalvin, str. Erege și str. Voican, loc. Sfântu Gheorghe, jud. Covasna, cu conducte și instalații de racordare MP din PE100 SDR11”, propus a fi amplasat în Municipiul Sfântu Gheorghe,str. Cetății, Piața Kalvin, str. Erege și str. Voican, județul Covasna.
Informațiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul autorității competente pentru protecția mediului B-dul General Grigore Bălan, nr. 10, Mun. Sfântu Gheorghe, în zilele de: luni- joi între orele 800- 1600 și vineri între orele 800- 1400, și la sediul S.C. MONTREPCOM S.R.L. din loc. Târgu Mureș, str. Mureșului, nr. 8, jud. Mureș, în zilele de luni- vineri între orele 900- 1500.
Observațiile publicului se primesc zilnic la sediul autorității competente pentru protecția mediului.
Consiliul de administraţie al COVALACT S.A., cu sediul social în Sfântu Gheorghe, str. Lunca Oltului, nr. 1, jud. Covasna, România, înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Covasna sub nr. J14/76/1991, cod unic de înregistrare (CUI) 550152, capital social subscris şi vărsat: 31.569.777 lei (denumită în continuare „Societatea”), cu aprobarea tuturor administratorilor,
convoacă în temeiul art. 117 din Legea societăților nr. 31/1990, adunările generale ordinară și extraordinară ale acţionarilor Societăţii pentru data de 16.12.2024, ora 12.00 (adunarea generală ordinară), respectiv ora 13.00 (adunarea generală extraordinară), la adresa din București, sector 1, str. Hagi Ghiță nr. 89-91, România, la care sunt îndreptăţiţi să participe toţi acţionarii înscrişi în registrul acţionarilor Societăţii la sfârşitul zilei de 01.12.2024, considerată dată de referinţă.
În cazul în care la data menţionată nu se întrunesc condiţiile de validitate şi/sau cvorumul de prezenţă prevăzute de Actul Constitutiv al Societăţii, se convoacă şi se fixează în temeiul art. 118 din Legea societăților nr. 31/1990, cea de-a doua adunare generală - ordinară și extraordinară - a acţionarilor pentru data de 17.12.2024, având aceeaşi dată de referinţă, la locul şi orele indicate pentru primele adunări.
Ordinea de zi a adunării generale ordinare va fi următoarea:
Ordinea de zi a adunării generale extraordinare va fi următoarea:
Materialele ce vor fi supuse analizei acţionarilor în cadrul Adunărilor generale pot fi consultate la sediul Societăţii. La solicitarea acționarilor, aceste li se vor transmite prin poştă electronică sau, dacă nu este posibilă transmiterea prin poştă electronică, prin poştă/curier, pe costurile lor. Lista cuprinzând informaţiile referitoare la numele, localitatea de domiciliu şi calificarea profesională a persoanelor propuse pentru funcţia de administrator al Societății se află la dispoziţia acţionarilor la sediul Societăţii, putând fi consultată şi completată de aceştia.
Acţionarii pot vota personal sau prin reprezentant, pe bază de procură specială, transmisă la sediul social al Societăţii cu cel puţin 48 de ore înainte de data Adunărilor, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în Adunările Generale. La solicitarea acționarilor, Societatea le va pune la dispoziție, la sediul Societății sau prin transmitere prin poștă electronică ori prin poștă/curier, un model de procură specială de completat în vederea exercitării votului prin reprezentant.
Catherine Elizabeth Raymonde Roux-Blanc ép Rogeon
Președinte al Consiliului de Administrație
Anunț
Consiliul Local al comunei Zăbala, în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, aduce la cunoştinţă publică:
-Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea impozitelor și taxelor locale pe anul 2025 , proiect ce urmează a fi supus spre aprobare.
Textul integral al Proiectului de hotărâre sunt afişate la avizierul Primăriei comunei Zăbala şi pe site-ul www.zabola.ro
Cei interesaţi pot depune în scris propuneri, sugestii, opinii privind Proiectul de hotărâre sus menţionat la sediul Primăriei Zăbala, respective în format electronic pe adresa de e-mail : [email protected].
Anunţ public privind decizia finală a etapei de încadrare
Mitrea Cosmin Ionuț (Titularul planului sau programului) anunţă publicul interesat că s-a luat, de către Agenţia pentru Protecţia Mediului Covasna, Decizia finală a etapei de încadrare nr. 86 din data de 04.11.2024, privind PUZ (PUG) zona de servicii, situat în Intorsura Buzăului, str. Dumbravei 30, jud. Covasna, fără aviz de mediu.