Anunțuri - Pagina 17

PUBLICĂ UN ANUNȚ

CEC Bank angajează pentru:

Agenția COVASNA/ Sucursala Sfântu Gheorghe    

MANAGER  RELAȚII cu CLIENȚII Bancii (pe perioada determinata)

 

Misiunea ta:

Să fii un ambasador al produselor și serviciilor CEC Bank și să oferi soluții financiare clienților care au nevoie de ajutor.

Ce vei face în acest rol?

  • Promovezi, acorzi consultanță și vinzi întreaga ofertă de produse și servicii a băncii;
  • Menții și dezvolți activ relația cu clienții existenți, aflați în portofoliul alocat;
  • Identifici noi oportunități de afaceri cu clienții PF/ PJ și promovezi acțiuni de atragere de clienți;
  • Contactezi clienții, culegi informațiile necesare pentru pregătirea întâlnirilor cu ei, evaluezi

nevoile acestora și prezinți oferta băncii pentru produsele și serviciile care pot răspunde cel

mai bine nevoilor lor.

Dacă știi despre tine că ai:

  • Studii superioare (preferabil studii economice);
  • Experiență bancară de minim 2 ani, din care cel puțin 1 an pe poziție similară;
  • Foarte bune abilități de comunicare și relaționare, de vânzare, orientare către client;
  • Abilități de organizare, abilități de prezentare;
  • Responsabilitate, integritate, confidențialitate;
  • Cunoștințe de legislație bancară;
  • Cunoștințe bune de limba engleză/ cursuri de specialitate, urmate în țară sau în străinătate (avantaj);
  • Cunoștințe peste medie de utilizare a calculatorului (Microsoft Office).

 

Vino în echipa CEC Bank Sfântu Gheorghe! Te așteaptă:

  • O echipă orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;
  • Experiențe de învățare centrate pe acumularea de noi competențe;
  • Colegi deschiși și ambițioși, gata oricând să te ajute.

Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău pe adresa de e-mail: [email protected] sau [email protected] până la data de 24 decembrie 2024.

 

10 decembrie 2024

          CEC Bank angajează pentru:

          Agenția „Luceafărul” Sfântu Gheorghe/

          Sucursala Sfântu Gheorghe

          OFIȚER TRANZACȚII CLIENȚI       

 Misiunea ta:

Să fii un ambasador al produselor și serviciilor CEC Bank și să îndrumi clienții care au nevoie de ajutor.

Ce vei face în acest rol?

  • Promovezi, acorzi consultanță și asiguri vânzarea întregii game de produse și servicii ale băncii;
  • Gestionezi relația cu clienții băncii;
  • Răspunzi solicitărilor clienților cu privire la operațiunile în conturile deținute de aceștia, respectând reglementările interne;
  • Efectuezi operațiuni cu numerarul (în lei și valută); asiguri recepția, verificarea, acceptarea, validarea și procesarea instrumentelor/ ordinelor de plată, inclusiv existența disponibilului în cont, în baza documentației furnizate de clienți și a reglementarilor interne ale băncii;
  • Verifici criteriile de eligibilitate pentru clienți (în cazul produselor de creditare) și primești, în
  • conformitate cu procedurile interne, documentația necesară analizei și aprobării cererilor de finanțare;
  • Execuți activitățile specifice operațiunilor valutare operând instrumentele specifice acestora (acreditive, incassouri, ordine de plată condiționate, cec-uri în valută);
  • Gestionezi și răspunzi de numerarul și valorile aflate în casierie, în conformitate cu reglementările BNR și reglementările băncii; asiguri desfășurarea în condiții optime a activității de casierie în cadrul agenției.

Dacă știi despre tine că ai:

  • Studii superioare (preferabil studii economice) sau studii medii;
  • Vârsta minimă 21 ani;
  • Experiență în activitatea bancară constituie un avantaj;
  • Foarte bune abilități de comunicare și relaționare, de vânzare și prezentare;
  • Capacitate de planificare și prioritizare a sarcinilor, de organizare și rezolvare de probleme;

atenție la detalii, corectitudine;

  • Responsabilitate, integritate, confidențialitate;
  • Cunoștințe bune de limba engleză/ cursuri de specialitate, urmate în țară sau în străinătate, constituie un avantaj;
  • Cunoștințe de utilizare a calculatorului (Microsoft Office)

Vino în echipa CEC Bank Covasna! Te așteaptă:

  • O echipă orientată către clienți și pasionata de idei îndrăznețe;
  • Experiențe de învățare centrate pe acumularea de noi competențe;
  • Colegi deschiși și ambițioși, gata oricând să te ajute
10 decembrie 2024

Orașul Întorsura Buzăului cu sediul Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, împreună cu unitățile administrativ teritoriale Comuna Sita Buzăului, Comuna Barcani și Comuna Vama – Buzăului, în temeiul prevederilor art.7 alin.13 din Legea nr.52/2003,  aduce la cunoştiinţă publică:

-proiectul de hotărâre privind acordarea unui mandat special domnului primar al oraşului Întorsura Buzăului în adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „IBSV SALUBRITATE” SRL

 

        Documentația aferentă proiectului de hotărâre poate fi consultată pe pagina de internet: www.intorsura.info secțiunea proiecte de hotărâri https://intorsurabuzaului.cityon.ro/MonitorulOficialLocal/RegistruProiecte sau la sediul Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna.

        Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere, depusă la biroul de relaţii cu publicul al instituţiei.

  Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la adresa de email primă[email protected].

  Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 16.12.2024, prin poştă, pe adresa Primăriei orașului  Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, la sediul instituţiei, la Registratura Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, de luni până vineri între orele 8,30 -14,00.

  Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0267370337, e-mail: primă[email protected], persoană de contact: Aldea Lauriana Elena.

29 noiembrie 2024

ANUNȚ ANGAJARE

 Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Braşov organizează concurs pentru ocuparea unui post de îngrijitor- personal pentru curăţenie – cu studii medii, la Parchetul de pe lângă Tribunalul Covasna.

 Relaţii la telefon 0267 351802- int. 309

 

28 noiembrie 2024

Anunț public privind decizia etapei de încadrare

SC MINERAL ROM SRL anunță publicul interesat asupra anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare de către Agenția pentru Protecția Mediului Covasna în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului,  pentru proiectul:

Amplasare stație mobile de concasare/sortare agregate minerale cu utilizare la nivel national pentru creșterea capacitații de prelucrare a agregatelor minerale” propus a fi amplasat în UAT Bixad, vatra carierei Bicsad I.

  1. Proiectul deciziei de încadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Covasna din municipiul Sfântu Gheorghe, bd. Gen. Grigore Bălan nr. 10, județul Covasna, în zilele de luni-vineri, între orele: 08.00-13.00, precum şi la următoarea adresă de internet http://apmcv.anpm.ro.

Publicul interesat poate înainta comentarii/observaţii la proiectul deciziei de încadrare în termen de 10 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorităţii competente pentru protecţia mediului.

25 noiembrie 2024

ANUNȚ

         Comuna Dalnic, în conformitate cu prevederile art. 7 din Legea nr. 52/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare, aduce la cunoştinţă publică iniţiativa domnului Marti Istvan, primarul Comunei Dalnic, privind elaborarea următoarelor proiecte de hotărâri cu caracter normativ:

       • proiect de hotărâre privind aprobarea planului de gospodărire al comunei Dalnic pe anul 2025;

       • proiect de hotărâre privind aprobarea planului de acţiuni sau de lucrări de interes local pentru repartizarea orelor de muncă pentru beneficiarii de ajutor social din comuna Dalnic pentru anul 2025;

      Textul complet al proiectelor de hotărâre pot fi consultate la sediul Primăriei comunei Dalnic, respectiv pe pagina web a instituţiei:www.dalnic.ro.

      Propuneri, sugestii, opinii exprimate în scris, conţinând numele, prenumele, domiciliul şi nr. de telefon al semnatarului, se vor depune la Primăria comunei Dalnic sau la adresa de e-mail:[email protected].

PRIMAR
Marti Istvan

25 noiembrie 2024

ENGIE ROMANIA SA PRIN MONTREPCOM SRL, anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul „Reabilitare rețea de distribuție gaze naturale pe str. Cetății, Piața Kalvin, str. Erege și str. Voican, loc. Sfântu Gheorghe, jud. Covasna, cu conducte și instalații de racordare MP din PE100 SDR11”, propus a fi amplasat în Municipiul Sfântu Gheorghe,str. Cetății, Piața Kalvin, str. Erege și str. Voican, județul Covasna.
Informațiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul autorității competente pentru protecția mediului B-dul General Grigore Bălan, nr. 10, Mun. Sfântu Gheorghe, în zilele de: luni- joi între orele 800- 1600 și vineri între orele 800- 1400, și la sediul S.C. MONTREPCOM S.R.L. din loc. Târgu Mureș, str. Mureșului, nr. 8, jud. Mureș, în zilele de luni- vineri între orele 900- 1500.
Observațiile publicului se primesc zilnic la sediul autorității competente pentru protecția mediului.

21 noiembrie 2024

CONVOCATOR

 

Consiliul de administraţie al COVALACT S.A., cu sediul social în Sfântu Gheorghe, str. Lunca Oltului, nr. 1, jud. Covasna, România, înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Covasna sub nr. J14/76/1991, cod unic de înregistrare (CUI) 550152, capital social subscris şi vărsat: 31.569.777 lei (denumită în continuare „Societatea”), cu aprobarea  tuturor administratorilor,

 

convoacă în temeiul art. 117 din Legea societăților nr. 31/1990, adunările generale ordinară și extraordinară ale acţionarilor Societăţii pentru data de 16.12.2024, ora 12.00 (adunarea generală ordinară), respectiv ora 13.00 (adunarea generală extraordinară), la adresa din București, sector 1, str. Hagi Ghiță nr. 89-91, România, la care sunt îndreptăţiţi să participe toţi acţionarii înscrişi în registrul acţionarilor Societăţii la sfârşitul zilei de 01.12.2024, considerată dată de referinţă.

 

În cazul în care la data menţionată nu se întrunesc condiţiile de validitate şi/sau cvorumul de prezenţă prevăzute de Actul Constitutiv al Societăţii, se convoacă şi se fixează în temeiul art. 118 din Legea societăților nr. 31/1990, cea de-a doua adunare generală - ordinară și extraordinară - a acţionarilor pentru data de 17.12.2024, având aceeaşi dată de referinţă, la locul şi orele indicate pentru primele adunări.

 

Ordinea de zi a adunării generale ordinare va fi următoarea:

  1. Alegerea membrilor Consiliului de Administraţie al Societății, pentru un mandat de 1 an și, dacă este cazul, autorizarea administratorilor numiți să deţină şi să exercite cu puteri depline funcţii de administrator ori de director în alte companii din România. Stabilirea remuneraţiei acordate administratorilor numiți, precum şi a cuantumului sumei asigurate în cazul asigurării de răspundere profesională a acestora.
  2. Desemnarea unei (unor) persoane, cu posibilitatea de substituire, pentru a efectua toate formalităţile legale pentru executarea, înregistrarea, publicitatea, opozabilitatea şi publicarea hotărârilor adoptate, inclusiv pentru semnarea unor extrase din procesul-verbal al şedinţei adunării.

 

Ordinea de zi a adunării generale extraordinare va fi următoarea:

  1. Desemnarea unei (unor) persoane pentru a  reprezenta Societatea, în calitatea sa de acționar al Lactate Harghita SA (J19/956/1991), în cadrul adunării generale ordinare a acționarilor Lactate Harghita SA ce se va întruni în principal în vederea alegerii membrilor Consiliului de Administraţie al Lactate Harghita SA, pentru un nou mandat de 1 (unu) an. Stabilirea indicațiilor de vot.

 

  1. Desemnarea unei (unor) persoane, cu posibilitatea de substituire, pentru a efectua toate formalităţile legale pentru executarea, înregistrarea, publicitatea, opozabilitatea şi publicarea hotărârilor adoptate, inclusiv pentru semnarea unor extrase din procesul-verbal al şedinţei adunării.

 

Materialele ce vor fi supuse analizei acţionarilor în cadrul Adunărilor generale pot fi consultate la sediul Societăţii. La solicitarea acționarilor, aceste li se vor transmite prin poştă electronică sau, dacă nu este posibilă transmiterea prin poştă electronică, prin poştă/curier, pe costurile lor. Lista cuprinzând informaţiile referitoare la numele, localitatea de domiciliu şi calificarea profesională a persoanelor propuse pentru funcţia de administrator al Societății se află la dispoziţia acţionarilor la sediul Societăţii, putând fi consultată şi completată de aceştia.

 

Acţionarii pot vota personal sau prin reprezentant, pe bază de procură specială, transmisă la sediul social al Societăţii cu cel puţin 48 de ore înainte de data Adunărilor, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în Adunările Generale. La solicitarea acționarilor, Societatea le va pune la dispoziție, la sediul Societății sau prin transmitere prin poștă electronică ori prin poștă/curier, un model de procură specială de completat în vederea exercitării votului prin reprezentant.

 

Catherine Elizabeth Raymonde Roux-Blanc ép Rogeon

Președinte al Consiliului de Administrație

 

15 noiembrie 2024

Anunț

Consiliul Local al comunei Zăbala, în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, aduce la cunoştinţă publică:

-Proiect de hotărâre cu privire la  aprobarea impozitelor și taxelor locale pe anul 2025 , proiect ce urmează a fi supus spre aprobare.

Textul integral al Proiectului de hotărâre sunt afişate la avizierul Primăriei comunei Zăbala şi pe site-ul www.zabola.ro

Cei interesaţi pot depune în scris propuneri, sugestii, opinii privind Proiectul de hotărâre sus menţionat la sediul Primăriei Zăbala, respective în format electronic pe adresa de e-mail : [email protected].                     

 

13 noiembrie 2024

Anunţ public privind decizia finală a etapei de încadrare

Mitrea Cosmin Ionuț  (Titularul planului sau programului) anunţă publicul interesat că s-a luat, de către Agenţia pentru Protecţia Mediului Covasna, Decizia finală a etapei de încadrare nr. 86 din data de 04.11.2024, privind PUZ (PUG) zona de servicii, situat în Intorsura Buzăului, str. Dumbravei 30, jud. Covasna,  fără aviz de mediu.

12 noiembrie 2024

ULTIMELE STIRI

Taxi Heathrow Bitcoin Exchange
Taxi Heathrow Bitcoin Exchange