Consiliul de Administrație al BĂNCII COOPERATISTE EUROCOOP SFÂNTU GHEORGHE, cu sediul social în Sfântu Gheorghe, str.Gabor Aron nr.10A, jud.Covasna, nr.de ordine în registrul comerțului nr.J14/39/1991, CUI548934, convoacă Adunarea Generală a membrilor cooperatori în data de 15.04.2025, ora 12, la sediul Băncii Cooperatiste Eurocoop Sfântu Gheorghe situat în str. Gabor Aron, Nr.10/A, jud.Covasna.
Ordinea de zi este publicată în Monitorul Oficial.
Dacă la data de 15 aprilie 2025 nu vor fi îndeplinite condițiile legale și statutare pentru desfășurare, cea de a doua adunare generală va avea loc în ziua de 16 aprilie 2025, la aceeași oră, în același loc și cu menținerea ordinii de zi.
Consiliul de Administrație al BĂNCII COOPERATISTE EUROCOOP SFÂNTU GHEORGHE, cu sediul social în Sfântu Gheorghe, str.Gabor Aron nr.10A, jud. Covasna, nr.de ordine în registrul comerțului nr. J14/39/1991, CUI548934, convoacă Adunarea Generală a membrilor cooperatori în data de 15.04.2025, ora 12, la sediul Băncii Cooperatiste Eurocoop Sfantu Gheorghe situat în str. Gabor Aron, Nr.10/A, jud.Covasna.
Ordinea de zi este publicată în Monitorul Oficial.
Dacă la data de 15 aprilie 2025 nu vor fi îndeplinite condițiile legale și statutare pentru desfășurare, cea de a doua adunare generală va avea loc în ziua de 16 aprilie 2025, la aceeași oră, în același loc și cu menținerea ordinii de zi.
Comuna Valea Crişului, în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, aduce la cunoştinţă publică iniţiativa Primarului Comunei Valea Crişului, domnul Kisgyörgy Sándor, elaborarea proiectului de hotărâre privind aprobarea Statutului Comunei Valea Crișului, județul Covasna.
Textul complet al proiectului de hotărâre, precum şi al referatului de aprobare sunt afişate şi pot fi consultate la sediul Primăriei Comunei Valea Crişului din data 11.03.2025.
Cei interesaţi pot trimite/depune, în scris, până la data de 24.03.2025, propuneri, sugestii, opinii la sediul Primăriei Comunei Valea Crişului, str Principală nr. 136, cod poştal 527165, comuna Valea Crişului, judeţul Covasna.
CONVOCARE ADUNAREA GENERALĂ A MEMBRILOR
FILIALEI CECCAR COVASNA
Se convoacă Adunarea generală a membrilor CECCAR Filiala Covasna, la sediul filialei, în data de 26 martie 2025, ora 16.00, în sistem hibrid, cu următoarea ordine de zi:
1. Raportul Consiliului filialei privind activitatea desfăşurată în anul 2024;
2. Execuția bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2024; Raportul cenzorului asupra gestiunii filialei la 31 decembrie a anului 2024;
3. Raportul Comisiei de disciplină privind activitatea desfăşurată în anul 2024;
4. Aprobarea programului de activitate pentru anul 2025;
5. Aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2025;
6. Desemnarea reprezentanţilor la Conferinţa naţională conform normativelor stabilite.
În cazul neîndeplinirii, la prima convocare, a condițiilor de validitate prevăzute la alin. (2), art. 34 din OG nr. 65/1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, cu modificările și completările ulterioare, se convoacă următoarea Adunare generală la sediul filialei, în data de 26 martie 2025, ora 16.30, în sistem hibrid,cu aceeași ordine de zi, iar aceasta este legal constituită indiferent de numărul membrilor prezenți, potrivit prevederilor alin.(3), art. 34 din OG nr. 65/1994.
Anunţ public privind depunerii solicitarii de emitere a acordului de mediu
SC Suninvest RO PV 1 SRL titular al proiectului Construire Stație de Stocare de Energie, anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul Construire Stație de Stocare de Energie propus a fi amplasat în intravilanul Comunei Reci, CF 32622.
Informațiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Covasna din municipiul Sfântu Gheorghe, bd. Gen. Grigore Bălan nr. 10, județul Covasna, și la sediul Suninvest RO PV 1 SRL situat în Brașov, str. Mureșenilor nr. 18, ap.7, jud. Brașov, în zilele de luni-vineri, între orele: 08.00-14:00.
Observațiile publicului se primesc zilnic la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Covasna.
ANUNȚ REFERITOR LA ELEBORAREA UNUI ACT NORMATIV
Astăzi, 06.03.2025 Primăria orașului Întorsura Buzăului, cu sediul în orașul Întorsura Buzăului, Str. Mihai Viteazul, nr. 173, Județul Covasna anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului consolidat de venituri și cheltuieli al Orașului Intorsura Buzaului pe anul 2025.
Documentația aferentă proiectului de hotărâre poate fi consultată:
• Pe pagina de internet a instituției, la www.intorsura.info, la secțiunea proiecte de hotărâri https://intorsurabuzaului.cityon.ro/MonitorulOficialLocal/RegistruProiecte
• La sediul Primăriei orașului Întorsura Buzăului, Str. Mihai Viteazul nr. 173, Județul Covasna. Proiectul de act normative se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la biroul de relații cu publicul al instituției.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 20.03.2025, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail [email protected] ; prin poștă, pe adresa Primăriei orașului Întorsura Buzăului, Str. Mihai Viteazul nr. 173, Județul Covasna; la sediul instituției, la biroul de registratură.
Materialele transmise vor purta mențiunea „Propuneri privind Proiectul de hotărâre privind aprobarea bugetului consolidat de venituri și cheltuieli al Orașului Intorsura Buzaului pe anului 2025
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției, www.intorsura.info.
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întalniri în care să se dezbată public proiectul de act normative, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publica până la data de 20.03.2025.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact: telefon:0267370337 e-mail: [email protected], persoană de contact: Aldea Lauriana Elena.
PRIMAR,
RAUL URDĂ
ANUNȚ PRIVIND ORGANIZAREA UNEI SEDINȚE PUBLICE
În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 831/2022 pentru apobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, vă aducem la cunoștință că în data de 19.03.2025 la orele 12,00 , va avea loc ședința publică a Primăriei orașului Întorsura Buzăului, la sediul Primăriei orașului Întorsura Buzăului, cu următoarea ordine de zi:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului consolidat de venituri și cheltuieli al Orașului Intorsura Buzaului pe anul 2025.
Primar,
Urdă Raul