Comunicat de presă
privind demararea proiectului
În vederea implementării proiectului cu titlul „CENTRALĂ ELECTRICĂ FOTOVOLTAICĂ PE SOL 201,6 KW”, finanțat prin AFIR din Fondul de Modernizare, în cadrul „Schemei de ajutor privind sprijinirea investițiilor în noi capacitaăți de producere a energiei electrice produsă din surse regenerabile pentru autoconsumul întreprinderilor din cadrul sectorului agricol și industriei alimentare”, avînd contractul de finanțare nr. CFMSES001011371500214/20.12.2024.
Obiectivul general al proiectului este promovarea investițiilor în sectorul de energie curată și eficiența energetică în vederea asigurării contribuției la obiectivele stabilite prin Pactul Ecologic European, țintele stabilite în cadrul Planului Național Integrat în domeniul Energiei și Schimbărilor Climatice (PNIESC) privind utilizarea energiei din surse regenerabile, precum și cele stabilite în cadrul FM, prin creșterea ponderii de producție a acesteia din energie eoliană, solară.
Obiectivul proiectului este Dezvoltarea unui parc fotovoltaic de 201,6 kW, pentru acoperirea consumului propriu.
Indicatorii proiectului:
Valoarea totală eligibilă a Proiectului este de 591.738,15 lei echivalentul a 118.928 Euro, cu o intensitate a sprijinului de până la maximum 100%, din care sprijin financiar nerambursabil de maximum 591.738,15 Lei echivalentul a maximum 118.928 Euro.
Localizare proiect: sat BIBORȚENI, oraș BARAOLT nr.270/B, județul Covasna, la sediul punctului de lucru BIBORȚENI AQUA SRL
Date de contact:
Persoană de contact: PREDA RADU
Telefon: 0744559980
Email: [email protected]
ANUNŢ
Comuna Breţcu, judeţul Covasna, în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, aduce la cunoştinţă publică următoarele proiecte de hotărâri:
Textul complet al proiectelor de hotărâre, al referatelor de aprobare precum şi anexele pot fi consultate la sediul Primăriei comunei Breţcu.
Cei interesaţi pot trimite/depune în scris propuneri, sugestii, opinii privind proiectele de hotărâre sus menţionate, până la data de 4 februarie 2025. la secretariat.
CONVOCATOR
CAR PENSIONARILOR TG SECUIESC
CONVOACĂ
Adunarea Generală a Asociației,
pentru data de 31.01.2025, ora 10 , la sediul asociației din Tg Secuiesc , str Kossuth Lajos Nr 5, cu următoarea ordine de zi:
La participarea la ședință se prezintă carnetul de membru și a cartea de identitate.
Dacă la convocarea Adunarii Generale nu se întruneste cvorumul necesar din numărul membrilor CAR Pensionarilor Tg Secuiesc, Adunarea Generală se reconvoacă pentru data de 4 febr. 2025 , ora 10, și hotărârile vor fi adoptate, indiferent de numărul membrilor prezenţi, prin votul majorităţii acestora.
ANUNȚ ANGAJARE
S.C. CASA LUX CONSTRUCȚII SRL, firmă serioasă cu 25 de ani vechime în piața de afaceri din județul Covasna, oferă loc de muncă unui domn sau doamne pentru postul de secretar șef, în următoarele condiții: cunoașterea la perfecție a limbii maghiare și române; vârsta între 35-50 de ani; studii medii, liceu cu bacalaureat; cunoștințe performante de operare PC, inclusiv contabilitate primară, pe cât posibil nefumător.
Salariu net 1000 EURO, program de lucru 7-15. Informații la telefon 0771570736 între orele 16-20.
ANUNȚ ANGAJARE
S.C. CASA LUX CONSTRUCȚII SRL, firmă serioasă cu 25 de ani vechime în piața de afaceri din județul Covasna, oferă loc de muncă unui domn sau doamne pentru postul de secretar șef, în următoarele condiții: cunoașterea la perfecție a limbii maghiare și române; vârsta între 35-50 de ani; studii medii, liceu cu bacalaureat; cunoștințe performante de operare PC, inclusiv contabilitate primară, pe cât posibil nefumător.
Salariu net 1000 EURO, program de lucru 7-15. Informații la telefon 0771570736 între orele 16-20.
Anunț public privind finalizarea proiectului
La data de 31.12.2024 este finalizat proiectul „Realizare sistem de încălzire pe bază de biomasă la clădirile publice din comuna Brețcu, județul Covasna” etapa II, Codul Proiectului SMIS2021:334167, cofinanțat prin contractual de finanțare nr. 143 în cadrul PDD Axa Prioritara P4.Promovarea eficienței energetice, a sistemelor și rețelelor inteligente de energie și reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, având beneficiarul Comuna Brețcu, Jud. Covasna.
Obiectivul general al proiectului a fost realizarea unui sistem încălzire pe baza de biomasă la clădirile publice din Comuna Brețcu, judeţul Covasna, cu scopul creșterii producției de energie termică prin utilizarea resurselor regenerabile mai puțin exploatate, respectiv– biomasa.
Cei mai importanți indicatori de rezultat sunt:
Indicatori de realizare:
Indicator suplimentar este reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră (GES): 334,55 tone CO2 echivalent/an
Valoarea totală a contractului a fost de 1.767.474,66 lei, din care finanțare nerambursabilă a fost 1.450.771,50 LEI, echivalentă cu 98,00 % din valoarea totală eligibilă aprobată, valoare cofinanțare eligibilă beneficiar 29.607,45 lei.
Proiectul a fost cofinanțat din Programul Dezvoltare Durabilă 2021-2027.
Durata proiect: 12 luni, respectiv între ianuarie 2024 și decembrie 2024.
Date de contact: Tel: (0040) 0267-368329,·E-mail: [email protected], website: www.bretcu-bereck.ro
Primar Comuna Brețcu
Dimény Zoltán
ANUNȚ ANGAJARE
S.C. CASA LUX CONSTRUCȚII SRL, firmă serioasă cu 25 de ani vechime în piața de afaceri din județul Covasna, oferă loc de muncă unui domn sau doamne pentru postul de secretar șef, în următoarele condiții: cunoașterea la perfecție a limbii maghiare și române; vârsta între 35-50 de ani; studii medii, liceu cu bacalaureat; cunoștințe performante de operare PC, inclusiv contabilitate primară, pe cât posibil nefumător.
Salariu net 1000 EURO, program de lucru 7-15. Informații la telefon 0771570736 între orele 16-20.
ANUNȚ PUBLIC PRIVIND DECIZIA DE EMITERE A AVIZULUI DE MEDIU
Comuna Hăghig, titularul planului AMENAJAMENTUL FONDULUI FORESTIER PROPRIETATE PUBLICĂ ȘI PRIVATĂ APARȚINÂND COMUNEI HĂGHIG, propus a fi amplasat în comuna Hăghig, anunţă publicul interesat asupra emiterii de către APM Covasna a Deciziei nr. 01/08.01.2025 de emitere a Avizului de mediu pentru planul sus-menţionat.
Decizia de emitere a Avizului de mediu poate fi consultată la sediul APM Covasna, din municipiul Sfântu Gheorghe, Bd. Grigore Bălan, nr. 10, județul Covasna, în zilele de luni-joi între orele 9.00-15.00, vineri 09.00 – 12.00, precum şi la următoarea adresă de internet http://www.anpm.ro/web/apm-covasna.
Observaţiile publicului se primesc on-line pe adresa de e-mail a APM Covasna: [email protected], și pe adresa de e-mail al titularului planului: [email protected], respectiv la sediul APM Covasna, din municipiul Sfântu Gheorghe, str. Grigore Bălan, nr. 10, județul Covasna, tel. 0267/323.701 în zilele de luni-joi între orele 9.00-15.00, vineri 09.00 – 12.00, în termen de 10 zile calendaristice de la data publicării prezentei.
ANUNȚ
Primăria orașului Întorsura Buzăului cu sediul în orașul str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, anunță deschiderea procedurii de transparenţă decizională în procedură de urgență potrivit prevederilor art.7 alin.13 din Legea nr.52/2003 de elaborare a proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului pentru efectuarea transportului public local de persoane prin curse regulate și curse speciale în orașul Întorsura Buzăului.
Documentația aferentă proiectului de hotărâre poate fi consultată pe pagina de internet: www.intorsura.info secțiunea proiecte de hotărâri, la sediul Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la biroul de relaţii cu publicul al instituţiei. Materialele transmise vor purta menţiunea „ propuneri pentru proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului pentru efectuarea transportului public local de persoane prin curse regulate și curse special în orașul Întorsura Buzăului
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la adresa de email primă[email protected].
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 15.01.2025, prin poştă, pe adresa Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna; la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna, între orele 8,30 -14,00.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0267370337, e-mail: primă[email protected], persoană de contact: Aldea Lauriana Elena.
PRIMAR
RAUL URDĂ