Anunțuri - Pagina 14

PUBLICĂ UN ANUNȚ


ANUNȚ

Primarul comunei Hăghig aduce la cunoștința publică inițierea următoarelor proiecte de hotărâre:

- Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului local Hăghig
- Proiect de hotărâre privind aprobarea statutului comunei Hăghig
- Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului comunei Hăghig pentru anul 2025

Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare se pot depune în termen de 10 zile la sediul Primăriei comunei Hăghig, localitatea Hăghig, str. nr. 1, nr. 35, județul Covasna sau pe adresa de email [email protected].

11 februarie 2025

SC RICE&SPICE SRL

 angajează:

 - bucătar

     - ajutor de bucătar

 - ospătar

          •  

Te așteptăm în echipa noastră!

Pentru mai multe detalii așteptăm CV-ul tău la adresa: [email protected]
sau la numărul 0758.178.594

07 februarie 2025

ANUNȚ
 
INTENȚIE DE ACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL (PUG)
Primăria comunei Malnaș
Data anunțului: 06/02/2025
 
Primăria intenționează să actualizeze Planul Urbanistic General (PUG) pentru a asigura:
• Corelarea documentațiilor de urbanism cu noile reglementări legislative;
• Îmbunătățirea utilizării terenurilor și a infrastructurii edilitare;
• Dezvoltarea durabilă și echilibrată a localității;
• Protejarea și valorificarea patrimoniului natural, cultural și construit.
Publicul este invitat să transmită observații și propuneri privind intenția de reactualizare a PUG, în termen de maximum 25 de zile calendaristice, în perioada06.02.2025 – 04/03/2025.
Modalități de transmitere a propunerilor:
• În scris, la sediul Primăriei: Comuna Malnaș, sat Malnaș nr.171, jud.Covasna.
• Prin e-mail, la adresa: [email protected]
Persoana responsabilă cu informarea și consultarea publicului: 
     Imre Béla- Secretar general al Comunei Malnaș
     Telefon: 0726288456, E-mail: [email protected]
Primăria va analiza toate observațiile și propunerile primite și va publica răspunsurile la acestea în termen de maximum 15 zile calendaristice de la încheierea perioadei de consultare. Răspunsurile vor fi disponibile:
• Pe site-ul oficial al Primăriei.
• La sediul Primăriei, în spațiul destinat informării publicului.
 
Etapele preconizate pentru consultarea publicului:
 
1.  Colectarea observațiilor și propunerilor privind nevoile actuale ale comunității.
2. Organizarea dezbaterilor publice asupra propunerilor preliminare.
3. Prezentarea variantei finale a documentației pentru aprobare.
 
P R I M A R 
Szotyori Angéla- Gizella
06 februarie 2025

ANUNȚ

         Comuna Bodoc, în conformitate cu prevederile  Legii nr. 52/2003, art. 7 alin. (13),  aduce la cunoştinţă publică iniţiativa Primarului Comunei Bodoc, domnul Fodor István, privind  elaborarea  următoarelor proiecte de hotărâre:

  • Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului strategic de dezvoltare a serviciilor sociale pentru perioada 2025-2030;
  • Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de dezvoltare a serviciilor sociale;
  • Proiect de hotărâre privind aprobarea Programului de acţiune comunitară destinat prevenirii şi combaterii riscului de sărăcie şi excluziune socială;

        Proiectele de hotărâre se vor supune adoptării în procedură de urgenţă, deoarece  în data de 14 februarie 2025 va expira valabilitatea certificatului de acreditare al Primăriei comunei Bodoc,  pentru furnizarea serviciilor sociale.

       Cei interesaţi pot trimite/depune, în scris, până la data de 14.02.2025, propuneri, sugestii, opinii la adresa/sediul Primăriei Comunei Bodoc, nr. 65, cod poştal 527035, comuna Bodoc.

                              PRIMAR

                       FODOR ISTVÁN

04 februarie 2025

03 februarie 2025

 

 

CAR PENSIONARILOR TG SECUIESC

CONVOACĂ

Adunarea Generală a Asociației,

pentru data de 19.02.2025, ora 10:00, la sediul asociației din Tg Secuiesc, str Kossuth Lajos Nr. 5, cu următoarea ordine de zi:

  1. Dezbaterea și aprobarea bilanțului contabil, a contului de profit și pierdere
  2. Bugetul de venituri și cheltuieli
  3. Alegeri:
    • Alegerea unui membru al Comisiei de cenzori/stabilire componență
    • Stabilire componență Consiliu Director
  4. Actualizarea și modificarea Actului Constitutiv al Asociației și Statutului:
    • Efectuarea modificărilor conform prevederilor legale în vigoare
    • Efectuarea modificărilor referitoare la constituirea Adunării Generale, posibilitatea de reconvocare și stabilirea cvorumului necesar pentru luarea deciziilor Adunarii Generale, în cazul celei de a doua reconvocări.
  5. Alte discuții și propuneri privind continuarea și posibilitatea salvgardării/desfășurării activității:
    • Desființarea posturilor de administrator de credite și casier
    • În măsura în care nu sunt identificate soluții de eficientizare, reducere a costurilor și menținere a activității, se propune dizolvarea Asociației.
  6. Împuternicirea unui mandatar pentru aducerea la îndeplinire a hotărârilor adoptate.

Prezentul Convocator este întocmit în acord cu documentele la care se face trimitere în cuprinsul acestuia, respectiv Bilanțul Contabil, Bugetul de venituri și cheltuieli și Raportul de expertiză contabilă extrajudiciară întocmit de dl. expert contabil Bojin Adrian, în acord cu care a fost analizat deficitul/pierderea suferită de Asociație în anul 2024, și, implicit, au fost facute propuneri privitoare salvgardarea/continuarea activității în condiții normale. Documentele astfel expuse se regăsesc la sediul Asociației și pot fi consultate și puse la dispoziția oricărei persoane (membru) interesate, începând cu data convocării.

La participarea la ședință fiecare membru prezintă și se identifică pe baza carnetului de membru și a cărții de identitate.

În măsura în care la data stabilită în vederea întrunirii Adunării Generale nu este îndeplinită condiția de cvorum reprezentând prezența personal sau prin mandatar a unui procent de 50%+1 din numărul membrilor CAR Pensionarilor Tg Secuiesc, iar cu ocazia încercărilor ulterioare de convocare din partea Asociației, nu este întrunit cvorumul statutar în vederea adoptării hotărârilor necesare desfășurării activității, vor fi aplicate dispozitiile art. 55 din Ordonanța 26/2000, în acord cu care va interveni dizolvarea de drept ca efect al imposibilității constituirii Adunării Generale/realizarii scopului propus.

Aducem la cunostința membrilor, prin intermediul prezentului, faptul că fiecare convocare/organizare a Adunării Generale generează cheltuieli suplimentare, sens în care vă solicităm sprijinul în vederea participării și exprimării dreptului de vot.

Vă mulțumim!

 

 

 

03 februarie 2025

Anunţ public autorizaţie de mediu

       I.I. COȘULEȚ SOFIA cu sediul în sat Brădet nr.175 B, județul  Covasna, anunţă publicul interesat asupra depunerii documentaţiei pentru obţinerea autorizaţiei de mediu pentru activitatea SPĂLĂTORIE AUTO, punct de lucru situat în sat Brădet nr.175 B, județul  Covasna.

      Observaţii sau reclamaţii se pot depune la sediul APM Covasna, Sf. Gheorghe, Bd. Gen. Grigore Bălan, nr. 10, jud. Covasna, în termen de 30 zile de la apariţia prezentului anunţ.

31 ianuarie 2025

 

Pe rolul Judecătoriei Târgu Secuiesc există  Dosarul nr. 3447/322/2024, prin care se urmăreṣte

     declararea judecătorească a morții lui Soos Jozsef (Sos Jozsef), cu ultimul domiciliu cunoscut în oraṣ Covasna, jud. Covasna.

Solicităm să comunicați orice informații în legătură cu persoana în  cauză.

29 ianuarie 2025

Anunţ public privind decizia etapei de încadrare

         S.C. Sun Covasna SRL, titular al proiectului Construire Parc Fotovoltaic, Anexe și Împrejmuire Teren cu Caracter Provizoriu, anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare de către Agenția pentru Protecția Mediului Covasna, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul Construire Parc Fotovoltaic, Anexe si Împrejmuire Teren cu Caracter Provizoriu, propus a fi amplasat în extravilanul Comunei Zabala, CF 26561.

  1. Proiectul deciziei de încadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Covasna din municipiul Sfântu Gheorghe, bd. Gen. Grigore Bălan nr. 10, județul Covasna, în zilele de luni-vineri, între orele: 08.00-13.00, precum şi la următoarea adresă de internet http://apmcv.anpm.ro.

  Publicul interesat poate înainta comentarii/observaţii la proiectul deciziei de încadrare în termen de 10 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorităţii competente pentru protecţia mediului.

 

23 ianuarie 2025

A N U N Ț

         În temeiul art 7 din Legea Nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, Primăria  comunei Catalina aduce la cunoștința publicului că la data de  21.01.2025  a fost afișat pe panoul de afișaj al Primăriei următorul proiect de hotărâre:

  • Proiectul de hotărâre privind aprobarea inițierii procedurii de închiriere a pășunii montane Lupely, situat în Ojdula, aparținând domeniului privat al comunei Catalina

     Sugestii, propuneri sau contestații asupra proiectului de hotărâre se pot depune până la data de  3 februarie 2025, la secretarul  general al unității administrativ teritoriale.

23 ianuarie 2025

ULTIMELE STIRI

Taxi Heathrow Bitcoin Exchange
Taxi Heathrow Bitcoin Exchange