ANUNȚ
Comuna Micfalău, în conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003, art.7 alin.(13) aduce la cunoştinţă publică iniţiativa Primarului Comunei Micfalău, domnul Demeter Ferenc, privind elaborarea :
- Proiectului de hotărâre privind aprobarea indexării cu rata inflației a impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2026.
Proiectul de hotărîre va fi adoptat in procedură de urgență conform art.7 alin.(13) din Legea nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată.
Textul complet al proiectului de hotărâre, al anexelor, precum şi al referatului de aprobare vor fi afişate şi pot fi consultate la sediul Primăriei Comunei Micfalău din data de 08.04.2025.
Cei interesaţi pot trimite/depune, în scris, până la data de 22.04.2025, orele 14, propuneri, sugestii, opinii la adresa/sediul Primăriei Comunei Micfalău, str.Principală, nr. 165, cod poştal 527115, judeţul Covasna.”
PRIMAR
DEMETER FERENC
A N U N Ț
Primăria comunei Catalina
În temeiul prevederilor art.7 alin(13) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică aduce la cunoștință publică următoarele proiecte de hotărâri:
2. Proiect de hotărâre pentru aprobarea regulamentului privind procedura închirierii prin licitație publică a trupului de pășune, Lupely, proprietatea privată a comunei Catalina
Sugestii, propuneri sau contestații asupra proiectelor de hotărâre se pot depune până la data de 17.04.2025 la secretariatul unității administrativ teritoriale.
ANUNȚ LICITAȚIE PUBLICĂ
1.Informații generale privind autoritatea contractantă: Orașul Întorsura Buzăului, cu sediul în Întorsura Buzăului, strada Mihai Viteazul, numărul 173, județul Covasna, cod fiscal:4404370, telefon: 0267370337, Email: [email protected].
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică: Pășune proprietate publică a orașului Întorsura Buzăului în suprafață de 76,65 hectare.
3.Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1.Modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: prin solicitare transmisă prin e-mail sau fizic la sediul Orașului Întorsura Buzăului
3.2.Denumirea și datele de contact la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartiment registru agricol, cadastru, fond funciar și arhivă, telefon: 0267370337, Mazăre George Teodor, e-mail: [email protected].
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea unui exemplar al documentației de atribuire: 50 lei.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 16.05.2025, ora 14:00.
4. Informații privind ofertele: Ofertele vor fi redactate în limba română, se depun într-un plic sigilat ce conține documentele prevăzute în caietul de sarcini.
4.1.Data limită de depunere a ofertelor: 23.05.2025, ora 13.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orașul Întorsura Buzăului, strada Mihai Viteazul, numărul 173, județul Covasna.
4.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar original.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor:23.05.2025, ora 14.00 la sediul Orașului Întorsura Buzăului, strada Mihai Viteazul numărul 173, județul Covasna.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Covasna,
Sfântu Gheorghe, strada Kriza Janos, numărul 2, Telefon: 0267-3311606; Fax: 0267-316053, e-mail: [email protected] .
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate: 04.04.2025.
CEC Bank angajează pentru:
Sucursala Sfântu Gheorghe
OFITER BACK UP
Misiunea ta:
Să fii un ambasador al produselor și serviciilor CEC Bank și să îndrumi clienții care au nevoie de ajutor.
Ce vei face în acest rol?
Dacă știi despre tine că ai:
Vino în echipa CEC Bank - Sfântu Gheorghe! Te așteaptă:
Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău pe adresa de e-mail: [email protected]; sau [email protected]; până la data de 15 aprilie 2025.