Persoanele juridice, PFA-urile sau  Intreprinderile Individuale care și-au interupt activitatea, sau ai căror angajați au lucrat de acasă, în perioada stării de urgență, nu vor achita serviciul de salubritate aferent acestei perioade.

Directorul  societății de salubritate, Mathe Laszlo, a precizat, pentru Mesagerul de Covasna, că pentru a putea beneficia de această facilitate, reprezentanții acestor agenți economici trebuie să transmisă o cerere prin e-mail, la [email protected].

„Noi am primit multe cereri de la firme care și-au suspendat activitatea. Până este stare de urgență,  nu facturăm. În cazul firmelor ai căror angajați lucrează de acasă, trebuie făcută  o sesizre în care se precizează că toată lumea lucrează de acasă, ca atunci când va începe activitatea, odată cu suspendarea strării de urgență, să nu facturăm!”- a menționat Mathe Laszlo.

Directorul TEGA SA a precizat că în prezent este suspendată facturarea pentru toată lumea, atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice. „Persoanele juridice, numai acelea  care lucrează și solicită transport, sunt facturate. De exemplu, sunt firme care au contractul în așa fel că nu e stipulată cantitatea de deșeuri.  Conform cererii, doar  pentru acelea am facturat, pe baza bonului de transport. Pentru cei care nu lucrează, nu am facturat pentru nimeni.”

Potrivit acestuia, în luna aprilie cantitatea de deșeuri colectată de societatea TEGA  a crescut  cu 150 de tone față de anul trecut, respectiv la 2550 de tone.

Imediat după  decretărea stării  de urgență, ca urmare a pandemiei de Coronavirus, societatea de salubrizare TEGA SA  a anunțat că  în luna aprilie nu va trimite facturi clienților persoane fizice, pentru că niciun colector nu lucrează în perioada stării de urgență, reducând astfel șansele unei eventuale infecții.

„Este important de precizat că suspendarea facturării înseamnă că facturile pentru această perioadă vor fi emise şi transmise la o dată ulterioară, cel mai probabil după încheierea stării de urgență. Această măsură se aplică doar persoanelor fizice. Clienții care doresc să plătească pot solicita o factură pe www.tega.ro.

Serviciul de relaţii cu clienții este, de asemenea, suspendat la sediul companiei din Sfântu Gheorghe, însă toate solicitările pot fi realizate online, prin e-mail la [email protected]. Plata se poate face personal în Sfântu Gheorghe, str. Crângului nr. 1, însă TEGA le solicită clienților să aleagă plata online (aceasta se poate face prin meniul din partea dreaptă sus a site-ului www.tega.ro), pe aplicația telefonică PAGO sau serviciile de plată Un-DoiPayzone și PayPoint.

În același timp, deşi activitatea serviciului de relaţii cu clienţii este suspendată, orice întrebare pe care o aveţi poate fi adresată prin email la adresa [email protected] sau prin telefon la 0267 310 123 sau 0267 351 897.”- au precizat reprezentanții Biroului de presă al TEGA SA, în cursul lunii martie, după instituirea stării de urgență.

Maria CREȚU-GRAUR

 

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail