Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Covasna informează contribuabilii că în baza prevederilor art. 4 din Anexa la H.G. nr. 274/2013 privind instituirea unei scheme de ajutor de minimis pentru sprijinirea investiţiilor realizate de întreprinderile mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, în perioada 16.08 -31.10.2013 se va derula prima sesiune de depunere a Cererilor de acord pentru finanţare.

Conform Anexei 1 la Ghidul solicitantului-Revizia 1 publicat pe pagina web a Ministerului Finanţelor Publice, Cererile de acord pentru finanţare se vor înregistra on-line. După validarea înregistrării on-line a Cererilor de acord pentru finanţare, Cererile de acord pentru finanţare, însoţite de documentele justificative, se depun sau se transmit prin poştă sau alte servicii de curierat la Registratura generală a Ministerului Finanţelor Publice, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucureşti, menţionându-se pe plic: « Unitatea de implementare a schemei de ajutor de minimis ».

După epuizarea bugetului anual alocat schemei (400 milioane lei), sistemul informatic va respinge Cererile de înregistrare on-line. Zilnic, la ora 10:30, pe pagina web a Ministerului Finanţelor Publice se publică lista Cererilor de acord pentru finanţare înregistrate on-line până la finele zilei anterioare.

Mai multe informaţii se pot afla pe pagina web a Ministerului Finanţelor Publice www.mfinante.ro la rubrica « Noutăţi » sau scriind la adresa de e-mail [email protected].

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail